Welke muis te nemen??

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 12:14

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Ik kan er niet echt goed uit komen welke muis ik bij mijn nieuwe systeem moet gaan halen.
Ik had eerst een tijd over gedacht om een intellimouse explorer te nemen. Maar deze kan niet goed tegen snelle bewegingen.
Dus dan een logitech dacht ik zo.
Maar welke dan?

Kep wel een paar eisen voor de muis;
-Er moeten 3 knoppen opzitten
-Scrollwiel
-moet snelle bewegingen kunnen bijhouden (voor FPS)
-Lekker in hand liggen/comfortabel zijn.

Ojah, de cordless muis lijkt me ook wel wat, maar zijn daar niet nadelen aan?
Bijv.;
-De muis is zwaarder door de batterijen
-Kan niet goed met snelle bewegingen omgaan
-Batterijen moeten best snel vervangen worden

Dus heeft iemand een tip??

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Ikzelf koop binnenkort een Microsoft IntelliMouse Optical.
Ik heb 'em gevoelt in de winkel en ik kan je vertellen dat hij errug fijn is in de hand.
Daarbij komt ook nog dat hij er wel kewl uitziet...

Suc6

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Dat 'ie zwaarder is, vind ik eerder een voordeel, dan een nadeel. Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan een muis met een staartje. Heb nu de Mouseman Wheel (met zo'n 4e knop voor je duim), even wennen, maar ligt verder prettig in de hand. 't Blijft persoonlijk: gewoon in de winkel proberen.

• Orbit
  • Laatst online: 30-07 10:26
Tja, als het voor FPS games is zou ik niet twijfelen en rechtstreeks naar de winkel holen om zo'n MS Intellimouse Explorer te gaan halen.

Als die muis eenmaal hebt wil niets anders meer, zo snel en nauwkeurig.

• admiral866

admiral866

Topicstarter
Uit verschillende reviews heb ik juist begrepen dat de intelli niet goed is voor FPS-games.

huh??

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
FPS'en gaat prima met de Logitech Cordless Mouseman Wheel. Ligt lekker in de hand, lekker zwaar en goeie ruwe zijkanten dus je hoeft niet te knijpen. Reageert snel genoeg, en je bent vrij zonder draadje.
Alleen de naam is een beetje lang ;)

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

DE intellimouse explorer is echt een perfecte muis, ik heb ook bij spellen en snelle bewegingen echt nergens last van. Doet het perfect. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. De enige zorg die je hebt is de ondergrond waarover de muis beweegt. Die mag niet te egaal zijn (van kleur) omdat het oogje zich dan idd verslikt.
Aanrader!

• Terranca
  • Laatst online: 22-08 14:38
Ik heb sinds een paar weken ofzo een IntelliMouse Optical. En ik kan je vertellen dat dat wel een HEEEEEL relaxed muisje is. Hij is precies de goede formaat, lekker licht, ligt zeer makkelijk in de hand en na een tijdje wil je gewoon niets anders meer. Het wordt (serieus!!) gewoon het verlengde van je hand.

En met Q3 en UT doet hij het ook perfect, zelfs bij 'snelle' bewegingen. Nou kan je natuurlijk ZO hard gaan lopen bewegen met dat ding dat hij het niet meer pikt en dan gaat hij ergens in het middel van het scherm zitten ofzow, maar dan moet je echt opeens een epilleptische aanval hebben ofzow... of wel HEEEEEL erg je best doen.

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

GERT:
een cordless snel genoeg in een fps??
leef jij in slowmotion ofzo?
ik had een ms explorer ging kapot en toen zo'n cordless gekocht.
die heb ik na een maand weer weg gedaan om dat mijn frags daalde.
dus snel weer een explorer gehaald!
deze laatste beveel ik jouw (admiral)dan ook warm aan

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

iig een USB aansluiteing, want dat belast de processor minder.

ik zou voor logitech kiezen...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• admiral866

admiral866

Topicstarter
hmmz,
gezien de positieve reacties over de intellimouse neem ik die dan maar.

Nog ff een vraagje hieropvolgend dan; De, grotere, explorer. Of de, kleinere en lichtere, optical. ??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
Ik heb zelf een Logitech Cordless muis, dat oudere model ( dus niet die handgevormde, maar dat links/rechts gelijk ding ), gaat in 1 woord perfect! Heb geen last van trage reacties ofzo, heb alleen het standaard balletje vervangen door een zwaarder exemplaar, dan ben je van die haperingen af ( ligt niet aan de muis, maar dat :r balletje van Logitech ).
Ik vervang de batterijen eens in de 2 maand, en zit elke dag meerdere uren met Half-Life, dus dat zit op zich wel goed.
En zwaar, ach vind het wel fijn.

Zonder snoer gamen is voor MIJ gewoon het beste wat je kan hebben, geen gemier met dat snoer ( dat toch langs je mat schuurt af en toe ), echt perfect.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb de explorer nu een jaartje of zo en hij bevalt perfect hij is razend snel en je moet wel heeeeeeel erg te keer gaan wil hij raar doen....Maar dat heb je met een balletje ook

• AP3X
  • Niet online
De grotere explorer
deze ligt fijner in de had en de 4e en 5 knop zitten op een logischere plaats ( voor rechts handige dan )

• Xtrahairy
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik zou de intellimouse optical nemen EN NIET DE EXPLORER! De IntelliEye techniek werkt prima, als je het staartje niet erg vind, maar de grote Explorer (in de Vobis 150 pietermannen( slipt veel te snel weg uit je hand, niet best. De kleinere Intellimouse ligt ook prima in de hand, heeft 2 knoppen en een wieltje/knop, slit niet uit je hand, heeft ook een sensortje ipv bal en kost slecht 89 ballen bij de vobis. Tof toch?

• admiral866

admiral866

Topicstarter
ha ik ga morgen ff een cordless proberen.
En als dat nietz wordt dan ga ik een explorer kopen waarschijnlijk.
Pagina: 1