Toon posts:

Geruisloos en snel

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer op mn kamer maar die maakt echt super veel herrie al die fannen om mn pctje koel te houden maken super veel geluid. Ik wil nu over gaan stappen op een nieuw systeem uiteraard een snle systeem, en ook zo geruisloos mogelijk. Wel wil ik op het moederbord 2 videokaarten kwijt kunnen en 2 processoren. Om zo het snelste eruit te halen wat er in zit. Dus mijn vraag aan jullie is: "Wat voor systeem moet ik samen stellen om het zo geruisloos mogelijk te houden maar daarentegen ook super snel is??"

Verwijderd

Welkom op GoT!

kijk in de pricewatch lees wat topics op GoT

beetje inzet is wel de bedoeling hier... want je geeft niet aan wat je zelf al heb gezocht, wat je met het systeem wil gaan doen en hoeveel het mag kosten.

daarnaast kan je ook je huidige pc voorzien van stillere fans of waterkoeling

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:19 ]

Verwijderd

de faq lezen, een systeem ZELF samenstellen, en dan terug komen? er is ZO veel te vinden hierover in de search, please zoek even zelf :)

oh ja en reviews lezen natuurlijk :Y)

edit: btw op www.tweakers.net kun je in de guides ook een paar voorbeeld systemen nemen als uitgangs punt, ik weet namelijk niet hoe groot je kennis is :) (best buy guides)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:17:
Welkom op GoT!

kijk in de pricewatch lees wat topics op GoT

beetje inzet is wel de bedoeling hier... want je geeft niet aan wat je zelf al heb gezocht, wat je met het systeem wil gaan doen en hoeveel het mag kosten.

daarnaast kan je ook je huidige pc voorzien van stillere fans of waterkoeling
ik heb al gezocht naar dual processoren en pci express maar kom er niet echt uit. wat het mag gaan kosten maakt niet echt uit.
de faq lezen, een systeem ZELF samenstellen, en dan terug komen? er is ZO veel te vinden hierover in de search, please zoek even zelf :)

oh ja en reviews lezen natuurlijk
Ik heb de search functie geprobeerd maar die ligt down om een 1 of andere reden

Verwijderd

search werkt hier goed :?

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Als je niet weet wat het allemaal inhoud, ga dan lekker naar de mediamarkt en koop een kant en klaar pctje..

Denk maar niet dat iemand jou gaat uitleggen wat alles is..
En jij hebt ook je fantasiën he? met je 2 processoren.. :S, wil je een dual xeon voor een server ofzo?

Dus ik zeg het nog 1 keer, als je niet weet waar je mee begint, en niet weet hoe alles werkt, ga dan naar je plaatselijke mediamarkt en koop zon budget pc ofzo.

p.s als je genoeg geld heb, koop dan de extreemste alienware PC of de xps renegade van dell..
Je hebt toch wel 10.000 euro of niet soms?

Laurens

[ Voor 14% gewijzigd door lvrijn op 03-04-2006 21:06 ]

Verwijderd

Ik zou zeggen.. mail allienware met je wensen! Succes!

PS: Waarom is dit topic nog open eigelijk })

Verwijderd

Ik denk dat de enige optie voor zo systeem passief waterkoeling is.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
gewoon een pc uitzoeken, en dan goed letten op stille voedingen, en de volgende merken

zalman hdd silencer
zalman vf700 (er is zelfs een nieuwere versie uit. deze is goed voor je videokaart stil en koel te houden

voor je cpu kan je kiezen uit Arctic freezer 64 koelers, of bijv zalman cpu koelers
of voor de diehard zoals ik de Ninja Scythe cpu koelblok met 120mm fan (welke je ook zonder kan btw)

voor de rest raad ik je een a merk behuizing aan, omdat deze nou eenmaal solide en stiller zijn

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Robbiej, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.