Sony MDR... en dan nog wat dus.

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:30
Een tijdje terug ben ik ergens op internet een artikel tegengekomen over verschillende headphones. Doppies dus. Maar ik kan me eigenlijk alleen herinneren dat er dopjes waren van Sony met daarin microfoontjes die er uiteindelijk voor zorgen dat het omgevingsgeluid weggemoffeld wordt, ik denk dmv anti geluid oid.

Nu ben ik in de stad geweest afgelopen zaterdag en vanmiddag ook even, en bij de Dixons wisten ze niet eens van het bestaan af. Bij de It's wist iemand er wel van maar die had ze schijnbaar niet op voorraad, hij gaf me wel een artikel nummer en dat was de Sony MDR-NX1, maar als ik op internet zoek zie ik nergens informatie over dat er een microfoonsysteem oid in zit.

Nu wordt het dus wat ingewikkeld want ik weet niet psies hoe ze heten en kan ze ook op de sony site niet echt vinden. Bij de It's hadden ze een boekje met alle producten van Sony maar daar stond dus alleen die NX1 in, die was bij hun overigens 49 eur. Lijkt me dat die versie die ik zoek wel wat duurder is.

Ohja, sorry maar zoeken op GoT ging niet tot 7keer toe, dus ik heb maar meteen een nieuw topic gemaakt

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Op zich houdt zoeken toch niet op bij GoT? Je kan ook gewoon op de Sony site kijken: Noise Canceling headphones

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-02 05:28

nAffie

...

Sony Noise Canceling Heaphones

edit:
Spuit 10+1

[ Voor 12% gewijzigd door nAffie op 03-04-2006 18:16 ]

meh.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:30
Korakal schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:16:
Op zich houdt zoeken toch niet op bij GoT? Je kan ook gewoon op de Sony site kijken: Noise Canceling headphones
Ja, als je weet waar je op moet zoeken maakt dat het een stuk makkelijker, als ik niet weet waar ik precies over praat.. etc. Maar bedankt voor de help.

PS volg je mij ofzo :P hahaa

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Nou, zo lastig was het niet. Op de Sony site stond bij de headphones een speciaal aandachtsstukje over de 'noise canceling' variant, lijkt me toch duidelijk wat die doen als je dat leest...