Toon posts:

Sony Autoradio probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 836 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Sony CDX-4000R autoradio (met cd-speler) gekocht op een markt (2ehandsje dus).
Dit was natuurlijk een gok, maar dat terzijde.

Nu doet deze autoradio het helaas toch niet goed. Cd's afspelen gaat perfect, en in eerste instantie deed de radio het ook. Alle zenders ingeprogrammeerd, niets aan de hand.
Helaas... Nadat ik het apparaatje uit en weer aan had gezet... helemaal niets meer! Alleen een zachte ruis. De zenders staan nog wel keurig ingeprogrammeerd, alleen welke zender ik ook kies, het blijft een zachte ruis. De Cd-speler doet het verder nog steeds goed. Ik heb alle stekkertjes goed aangedrukt en her en der nog wat contactpuntjes blankgeveild, maar niets helpt!
Als ik vervolgens de autoradio er weer een tijdje uithaal, en hem er weer in zet, speelt de radio weer perfect. Zet ik deze echter weer uit... juist. ruis.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Of ervaringen, en of het zinnig is om deze nog te repareren.

Alvast onwijs bedankt voor de reacties!

Dick

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 20:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:38 ]

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:47
Al gereset met een pen? Zit meestal een klein gaatje in het deel wat in je auto blijft zitten. Bij mij heeft dit ook nog wel eens geholpen met vage klachten.

Verwijderd

Topicstarter
tnx, dat ga ik even proberen.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou ook bijna denken dat je antenne aansluiting niet goed is.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar als je de autoradio aansluit speelt ie perfect.
Maar zodra je deze uitzet en dan weer aanzet, dan doet ie het ineens niet meer! Da's wel heel toevallig lijkt me toch?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de autoradio inmiddels gereset, maar het helpt helaas helemaal niets.

nog andere suggesties?

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 08:38
Ik ben bang dat je een pechgevalletje heb. Als de marktkraam houder een redelijke vent is dan heeft hij je een bonnetje gegeven. Anders zou ik proberen terug te gaan!

Verwijderd

Topicstarter
hmm neh dat zit er niet in, het was zegmaar een onderdelenbeurs :)
het leken me op zich geen ongure types, maarja, voor 15,= was het het gokje wel waard.

Nakijken kost helaas al gauw 22,= bij een zaak... dus dat vind ik dan weer zonde.. voor dat geld heb je al bijna een nieuwe.

iig bedankt voor de reacties!
Pagina: 1