Ik heb google talk, en voor GT start moet er een registersleutel worden geimporteerd (die sleutel wordt door een nog onbekende reden regelmatig verwijdert (bij google zijn ze er ook nog niet uit hoe dat komt)). Die sleutel zorgt ervoor dat er in google talk in ieder venstertje een punaise komt, zodat je de venstertjes always on top kan maken. Ik dacht van, ik schrijf dit ff in een batch bestand, zo ziet het eruit:
Als ik dit bestand run, blijft er nog een venstertje staan met "The operation completed succesfully", dat wil ik dus niet, ik wil dat dit bestand afgesloten word na het voltooien van de commando's
(en neen; EXIT werkt niet, en ^Z ook niet)
Even gewoon logisch gezegd
Er moet een registersleutel worden geîmporteerd en GT moet gestart worden en het cmd-venstertje moet verdwijnen.
- @echo off
- cd\
- cd program files
- reg import show_pin.reg
- cd Google
- cd Google Talk
- googletalk.exe
- exit
Als ik dit bestand run, blijft er nog een venstertje staan met "The operation completed succesfully", dat wil ik dus niet, ik wil dat dit bestand afgesloten word na het voltooien van de commando's
(en neen; EXIT werkt niet, en ^Z ook niet)
Even gewoon logisch gezegd
Er moet een registersleutel worden geîmporteerd en GT moet gestart worden en het cmd-venstertje moet verdwijnen.