Toon posts:

(RAR en .cue files) gebrand maar niet te installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Magix videoluxe 2006 gedownload en nou bestaat deze uit verschillende RAR bestanden.

In totaal zijn er 3 cd's in de map te vinden en elke cd bestaat weer uit zo'n 50 veschillende RAR bestanden (part01 t/m part50). Nu heb ik part01 uitgepakt, de .cue en .bin file in dezelfde map gezet en de cd gebrand als image met Nero. De cd doe ik in mijn computer en de installatie begint, alleen stopt deze bij 8% en vraagt om cd1 in de computer te doen maar deze zit er al in :? . Ook cd2 laden heeft geen zin.

Nu dacht ik als oplossing alle 50 parts uit te pakken en in dezelfde map te zetten, het rare is dat er dan nog maar steeds 1 .bin en 1 .cue staan en ook de grote van het bestand wordt niet groter (blijft 800mb). Ik heb ze niet vervangen en aangegeven dat ik ze erbij in de map wil, maar goed. Ook het branden van deze cd geeft dezelfde melding of doet het helemaal niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik het programma kan installeren?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Outerspace

Admin General Chat
Misschien is de download wel corrupt? En als je met Nero alleen de bin gebruikt (en dus niet werkt dmv de .cue) werkt het dan wel?

Wauw, een sig!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het pakket gewoon koopt schijnt het meteen te werken, heel handig!
Kortom, GoT is niet een supportforum om je gedownloade troep aan de praat te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door blaataaps op 03-04-2006 17:52 ]

Dit topic is gesloten.