ik zoek nederlandstalige software om tv te kijken met mij pvr-500MCE maar ik heb windows xp pro dus winTV van haupauge zelf werkt daar niet op
. Ik ben het nu aan het proberen met ChrisTV en nog eentje maar ik krijg ze niet goed afgesteld heeft iemand iets beter dan hoor ik het graag.
nee hoor want op de site en in de winkel zeggen ze dat het onder xp home en pro ook werkt alleen in windows xpmce hoef je geen drivers oid te installerenjopie schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:30:
MCE geeft het al aan, werkt met Windows Media Center. En dan "werkt met" als in "werkt ALLEEN met".
Inderdaad Bart, je hebt gelijk:
Dus probeer SageTV of BeyondTV eens uitWindows®XP Media Center Edition 2005, WindowsXP Home or WindowsXP Professional
Note: when using the WinTV-PVR-500 MCE with WindowsXP, you need a third party TV application such as SageTV or BeyondTV
Wauw, een sig!
Of installeer gewoon MCE, waar koop je die kaart anders voor
MCE zit op het PVR gebied toch wel heel erg goed in elkaar. Dus waarom 3rd party gaan gebruiken, afgezien van het feit dat je dan geen re-install hoeft uit te voeren.
En MCE zal er vast ook wel in het nederlands zijn, alhoewel PVR software nou niet echt taal afhankelijk is (rood rondje is opnemen, driehoekje wijzend naar rechts is afspelen
)
En MCE zal er vast ook wel in het nederlands zijn, alhoewel PVR software nou niet echt taal afhankelijk is (rood rondje is opnemen, driehoekje wijzend naar rechts is afspelen
ik heb het met chrisTV eindelijk werkend gekregen heb ik geen geluid
en met stagetv had ik wel geluid alleen geen beeld
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 18:01 ]
Pagina: 1