[PP] Heb presentatie niet opgeslagen (dom,dom), terughalen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 2.799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
//edit: snorry...

Ik lekker 2 uur lang een presentatie bouwen (in Powerpoint 2003), presentatie klaar, ik ff wat te drinken pakken, kom terug, klik ik met mn duffe kop op 'Nee' bij de vraag ofdat ik wou saven :( .

Normaal vergeet ik echt nooit te saven, maar nu dus wel en ik heb dus op niet saven gedrukt.
Wat bij mij (standaard) ingesteld staat, is een autosave elke 10minuten. Waar kan ik die data vandaan halen of heeft iemand anders een supermanidee?

[ Voor 16% gewijzigd door Neok_ op 03-04-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Directorie waar het word opgeslagen kijken naar *bak files ? (evt verborgen)
Kopieren, naam veranderen en gefixed (hoop ik voor je)

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

je kan t op 1 van deze plekken proberen:

1. "C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
2. "C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Neok_ schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:29:
Mja ik weet dat hoofdletters in de titel uit den boze zijn, maar ik MOET gewoon ff aandacht..
:X :X

Doe es niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Ik doorzoek mn pc momenteel op vers aangemaakt *.bak bestanden...
kamstra schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:31:
je kan t op 1 van deze plekken proberen:

1. "C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
2. "C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"
In de 'Word' map? Het is een PP presentatie..
En in welke vorm komt het volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
En gebruik op de bovengenoemde locaties wel recoverysoftware...ga niet defragmenteren voordat je dit gedaan hebt [Je vernaggeld namelijk heel veel voor het recoveryprogramma]...

Succes (ik heb het ook wel eens gehad, en toen gingen de toenmalige buren meegenieten van mijn scheldkannonade :/ )

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

mja word, powerpoint, ergens daar moet het iig staan.

Tip: zoek ff op google naar hoe en wat, doet wonderen :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Black Piet schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:34:
En gebruik op de bovengenoemde locaties wel recoverysoftware...ga niet defragmenteren voordat je dit gedaan hebt [Je vernaggeld namelijk heel veel voor het recoveryprogramma]...

Succes (ik heb het ook wel eens gehad, en toen gingen de toenmalige buren meegenieten van mijn scheldkannonade :/ )
Een snelle tip misschien, ben bang dat ik iets overschrijf?
Hoezo eigenlijk met recoverysoftware, wordt zo'n autosave ook autodeleted bij normaal afsluiten?

[ Voor 14% gewijzigd door Neok_ op 03-04-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou voorlopig nog niet te werk gaan met recoverytools. Dat is nog niet nodig aangezien er waarschijnlijk een temp file bestaat.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
In:
code:
1
C:\Documents and Settings\Koen\Application Data\Microsoft\PowerPoint

PPT1.pcb 1 bestand gevonden van 4 kb die NIET geopend kan worden door PP.

Windows search naar *.bak bestanden in beide partities, geen interessante of openbare PPfiles.

//edit: Nieuwe winsearch in C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp
en daarnaast nu ook zoeken in verborgen bestanden en mappen...
-- to be continued-- >> Niets gevonden

Office Help heeft niets opgeleverd...

[ Voor 36% gewijzigd door Neok_ op 03-04-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Neok_ schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:41:
Windows search naar *.bak bestanden in beide partities, geen interessante of openbare PPfiles.

//edit: Nieuwe winsearch in C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp
en daarnaast nu ook zoeken in verborgen bestanden en mappen... -- to be continued--
Let er wel op dat die files waarschijnlijk hidden zijn.....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Door defragmenteren worden eventuele vrije bits weer vrijgegegeven (even lekentaal ;) ) voor overschrijven. Ik weet niet exact hoe powerpoint omgaat met het feit bij herstarten van de applicatie.
Indien het programma het tempbestand overschrijft, dan heb je geen problemen (zoals Outerspace aangeeft). Anders wens ik je veel recoveryplezier....

Voor mensen die gratis en snel wat moeten recoveren...probeer even PCI recovery en laat het zoeken over de program files mappen van je PC met Office.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mja uit ervaring kan ik je vertellen dat het niet gaat lukken. Powerpoint gebruikt wel een tijdelijk bestand maar als je expliciet op Nee drukt wordt dat verwijderd. De enige kans die je hebt is dat de presentatie nog ergens in je swap-bestand zweeft. Maar als je alleen maar Powerpoint hebt gebruikt (en dus niet gewisselt hebt met een ander programma) wordt er in principe geen swap aangesproken. Andere optie zou zijn met een file-recoveryprogramma de temp map doorlopen, maar ook dan moet je erg voorzichtig zijn. Alleen al het installeren van zo'n programma kan alsnog het als verwijderd gemarkeerde temp bestand waar mogelijk je presentatie in zit overschrijven.

Dus het beste is de pc uit te zetten en via een andere pc het filesystemen door te lopen, maar nogmaals ik geef je weinig kans. Gaat je iig meer kosten dan twee uur.

* LauPro heeft op een school stage gelopen waar dit verschijnsel vaker voor kwam.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Modbreak:Schelden doe je thuis maar met je hoofd tegen de muur. Niet hier in ieder geval
iig bedankt voor de feedback..

Nah sluit dit topic maar, de komende 2 uur ben ik ff bezig

[ Voor 45% gewijzigd door Spider.007 op 03-04-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanenkelen
  • Laatst online: 19-07 23:09

vanenkelen

uhmmm.....speechless

En zoeken op je schijf naar bestanden die de afgelopen (vul zelf in) uur zijn gewijzigd of vandaag zijn gemaakt/gewijzigd en die handmatig doorlopen om te kijken of hier per ongeluk temp-files tussen zitten? Eventueel al deze bestanden kopieren naar een andere map (andere schijf) en daar hernoemen naar .ppt? Dit laatste heeft bij mij nog wel eens wat gerepareerd.......suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Idd...succes....

Het mooiste zou zijn als je een read only (dus exacte 1 op 1 kopie) image kan maken van je hard disk en dan kan scannen via een andere machine (als je je harddisk in een andere machine hangt, worden namelijk al bootgegevens weggeschreven op je harddisk).
Maar als ik kijk naar de tijd dat ie aan het scannen is (en twee uur kan dan een hoopvolle schatting zijn), is het dan niet makkelijker om je presentatie opnieuw te maken (zeg ik even voorzichtig).

/me Black Piet heeft als forensisch accountant gewerkt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Black Piet op 03-04-2006 17:59 ]

Mooooooeeeee......

Pagina: 1