Toon posts:

Snel rijk worden met internet

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Alex Tew had een brilliant idee met zijn milliondollarhomepage.com, hiermee vergaarde hij binnen een half jaar 1 miljoen U.S. dollar. Sindsdien zijn er vele copycats bezig die net als hij snel geld willen verdienen met een idee op het internet. Voorbeelden hiervan zijn o.a. pixelpagina.nl en holland-adds.nl dit zijn eigenlijk precies dezelfde pagina's als de website van Alex Tew.
Pimpmyfuture.com is geinspireerd door de site van Alex Tew, maar dit is toch zo'n beetje het orginele aftreksel van de milliondollarhomepage. Toch zijn er nog websites met compleet nieuwe concepten die ook zeer succesvol kunnen worden.

Vermeld hier alle websites die compleet nieuw concept waar snel geld mee verdiend lijkt te kunnen worden.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 16:19

beany

Meeheheheheh

Dit is jouw 'page' om snel geld mee te kunnen verdienen? :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 14:00
beany schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:10:
Dit is jouw 'page' om snel geld mee te kunnen verdienen? :P
zijn grote idieën pot idd ;)

wat is het doel van dit opsom topic?

Verwijderd

Ik vraag me af voorhoe veel advertenties hij werkelijk geld krijgt, volgens mij hebben ze gewoon maar wat advertenties van het i-net zodat het lijkt alsof hij er veel geld voor krijgt.

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05-2025
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:08:
Alex Tew had een brilliant idee met zijn milliondollarhomepage.com, hiermee vergaarde hij binnen een half jaar 1 miljoen U.S. dollar. Sindsdien zijn er vele copycats bezig die net als hij snel geld willen verdienen met een idee op het internet. Voorbeelden hiervan zijn o.a. pixelpagina.nl en holland-adds.nl dit zijn eigenlijk precies dezelfde pagina's als de website van Alex Tew.
Pimpmyfuture.com is geinspireerd door de site van Alex Tew, maar dit is toch zo'n beetje het orginele aftreksel van de milliondollarhomepage. Toch zijn er nog websites met compleet nieuwe concepten die ook zeer succesvol kunnen worden.

Vermeld hier alle websites die compleet nieuw concept waar snel geld mee verdiend lijkt te kunnen worden.
Eerst op FOK! en nu op GoT :P

motabeatz.com

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-02 19:07
al die pixelpagina's gaan het nu niet meer halen. Het oorspronkelijke idee was orgineel, en dan krijg je nog publiciteit.. En daar draaide het om!
Iedereen die daar een advertentie plaatste is erop vooruit gegaan. Waarom? Enig idee wat het met je google pagerank doet als je een link hebt staan op een pagina die zoveel hits heeft, en die zoveel gelinkt wordt. Zelfs 1 pixel met een href zou al genoeg zijn.

Als je rijk wil worden met internet moet je zelf met een origineel idee komen, niet een origineel idee proberen te kopieren (ok..enkele uitzonderingen daargelaten..)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
sanderb schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:19:
al die pixelpagina's gaan het nu niet meer halen. Het oorspronkelijke idee was orgineel, en dan krijg je nog publiciteit.. En daar draaide het om!
Iedereen die daar een advertentie plaatste is erop vooruit gegaan. Waarom? Enig idee wat het met je google pagerank doet als je een link hebt staan op een pagina die zoveel hits heeft, en die zoveel gelinkt wordt. Zelfs 1 pixel met een href zou al genoeg zijn.

Als je rijk wil worden met internet moet je zelf met een origineel idee komen, niet een origineel idee proberen te kopieren (ok..enkele uitzonderingen daargelaten..)
Die PageRank waarde valt bitter tegen hoor;
kijk eens hoeveel links er op die pagina staan, en de pagina zelf is ook 'slechts' PR 7.

Voor heel wat minder geld heb je een link op een PR 5 of PR 6 pagina die je onmiddelijk een startwaarde 4 oplevert..

Verwijderd

hehe die pixelpagina.nl lijkt wel een vorm van pyramidespel :+ meeste pixels linken naar andere pixelpagina's, tenminste ga ik vanuit gezien de url's (klik uit principe niet op dat soort dingen :P ).

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:08:

Bedoel je nieuwe ideeën? Die ga ik toch eerst zelf wel exploiteren alvorens ze hier te melden.

Voorbeelden uit het verleden van dit soort sites vind ik bijvoorbeeld Startpagina en Marktplaats. Die zijn in een relatief korte periode ontzettend bekend geworden. Hetzelfde geldt voor Speurders die met hetzelfde concept als Marktplaats binnen 6 weken ook heel bekend werd.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04

mulder

ik spuug op het trottoir

André schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:44:
[...]
Hetzelfde geldt voor Speurders die met hetzelfde concept als Marktplaats binnen 6 weken ook heel bekend werd.
Daar heeft de Telegraaf veel geld tegen aan moeten gooien :)

Ik ben wel benieuwd hoe diensten als The Orb het gaan doen. Ik wil bij m'n (bv) mp3's kunnen met de radio in m'n auto.

oogjes open, snaveltjes dicht

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 16:32
Vreemd dat Hyves nog niet is genoemd, gezien de populariteit die ze beweren te genieten :)

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

frickY schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:21:
Vreemd dat Hyves nog niet is genoemd, gezien de populariteit die ze beweren te genieten :)
Schijnt alleen nog geen geld op te leveren ;)

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-02 20:26
Don Facundo schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:25:
[...]

Schijnt alleen nog geen geld op te leveren ;)
Ik las vorige week dat ze er van konden leven op dit moment en dus geen ander werk erbij hadden sinds kort :)

• ZroBioNe
  • Niet online
Ze mogen van dat geld wel is degelijke hosting apparatuur kopen.
De bereikbaarheid is om te huilen..

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hyves heeft zelfs een behoorlijk kantoor met personeel, zal even info zoeken.

Uitzending van 2vandaag: http://www.tweevandaag.nl...nc=view&cid=135&sid=30351

[ Voor 42% gewijzigd door Beekforel op 13-04-2006 13:47 ]

• mulder

mulder

ik spuug op het trottoir

vosss schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:35:
[...]

Ik las vorige week dat ze er van konden leven op dit moment en dus geen ander werk erbij hadden sinds kort :)
:D Ik las in de Nieuwe Revue enkele weken geleden dat er nog geld bij moest. Maar uberhaupt nog geen cashcow, dat zal het imho ook niet worden.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hyves is naar mijn mening een hype, en overhyped. Hoewel het onderhand een zeer behoorlijke database bevat ben ik toch benieuwd hoeveel van die luitjes een echte lock-in hebben, en hoe ze er op een fatsoenlijke manier omzet mee gaan draaien, zonder tenonder te gaan aan te commerciele grapjes en geloofwaardigheid te verliezen en privacy niet te schenden.

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
nieuwe idee:

dat paperclip ruilen voor een huis

(iedereen mag iets tegen hem ruilen, zolang het maar meer waard is dan wat hij aanbiedt...op die manier wil ie op een huis eindigen (nu heeft ie al een half jaar wonen in hollywood bijelkaargeruild).

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 19:18
ja, dat zag ik ook op de frontpage. Ik heb een beetje z'n site doorgelezen - bij het stukje met die sneeuwscooter heeft hij veel media aandacht gekregen en dat is natuurlijk de sleutel van zijn success. Maar zelfs al komt ie nu 5 keer op tv, het is nog steeds onwaarschijnlijk dat ie een heel huis bij elkaar krijgt.
Misschien is het leuk om een got thinktankje samen te stellen en een beetje te brainstormen over concepten als deze 'trade a paperclip for a house' en milliondollarhomepage uit te werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Sourcey op 16-04-2006 11:37 ]

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
Sourcey schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:33:
ja, dat zag ik ook op de frontpage. Ik heb een beetje z'n site doorgelezen - bij het stukje met die sneeuwscooter heeft hij veel media aandacht gekregen en dat is natuurlijk de sleutel van zijn success. Maar zelfs al komt ie nu 5 keer op tv, het is nog steeds onwaarschijnlijk dat ie een heel huis bij elkaar krijgt.
Misschien is het leuk om een got thinktankje samen te stellen en een beetje te brainstormen over concepten als deze 'trade a paperclip for a house' en milliondollarhomepage uit te werken.
mensen met echt goede ideeen zullen dat natuurlijk lekker zelf gaan uitwerken..
Beetje kansloos imho zo'n thinktank

• indexample
  • Niet online
gister bedacht ik me nog een leuke:

je gaat met twee grote negers op stap, een vraagt een willekeurig persoon om zijn portefeuille (is volgens mij niet tegen de wet, je mag er toch om vragen?) waarschijnlijk geeft ie m wel.
daarna vertel je hem dat ie 90% terug kan krijgen, als ie er een tijdje bij komt staan. dan ga je naar een ander persoon, vraagt weer om zn geld, zelfde verhaal.

de groep word steeds groter (en dus bedreigender) en kan je steeds grotere dingen vragen, autootjes, bedrijfjes overnemen etc.

en jij pakt telkens 10 % van alles :P

8)7

o wacht, dit is niet met internet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 16-04-2006 12:01 ]

• Sourcey
eperon schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:00:

je gaat met twee grote negers op stap, een vraagt een willekeurig persoon om zijn portefeuille (is volgens mij niet tegen de wet, je mag er toch om vragen?) waarschijnlijk geeft ie m wel.
daarna vertel je hem dat ie 90% terug kan krijgen, als ie er een tijdje bij komt staan. dan ga je naar een ander persoon, vraagt weer om zn geld, zelfde verhaal.

de groep word steeds groter (en dus bedreigender) en kan je steeds grotere dingen vragen, autootjes, bedrijfjes overnemen etc.

en jij pakt telkens 10 % van alles :P

8)7

o wacht, dit is niet met internet ;)
Dat lijkt mij vrij illegaal eerlijk gezegd :P

• Sourcey
nikao schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:45:
[...]

mensen met echt goede ideeen zullen dat natuurlijk lekker zelf gaan uitwerken..
Beetje kansloos imho zo'n thinktank
Natuurlijk, iemand die opeens een goede ingeving heeft, zoals de mensen uit de voorbeelden die ik noemde, gaan die ingeving natuurlijk niet delen met anderen. Ik geeft toe dat de voorbeelden een beetje ongelukkig gekozen zijn.
Is het niet een ander verhaal als je met een aantal man om de tafel gaat zitten en zo probeert om iets te 'ontwikkelen' dat misschien van de grond komt. Denk aan de pokémon rage, ik weet zeker dat daar miljoenen mee is verdiend. Dat is niet een 1-2-3 ingeving, daar heeft een bedrijf over nagedacht. Natuurlijk is dat weer een slecht voorbeeld omdat het niets met internet te maken heeft en omdat het veel grootschaliger is dan de meeste hypes die in dit topic aan bod zijn gekomen, maar ik hoop dat mijn punt een beetje duidelijker is geworden.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 10:47

Dido

heforshe

eperon schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:00:
Dat noemen ze in Italie de mafia ;)
Is niet echt nieuw meer dus.

Wat betekent mijn avatar?

• indexample
  • Niet online
Sourcey schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:06:
[...]

Dat lijkt mij vrij illegaal eerlijk gezegd :P
ik mag toch vragen of ik iets mag hebben? >:)

p.s. ben jij de FoK! sourcey?

• Sourcey
Ik heb een account 'Sourcey' op de fok! forums waar ik maar liefst twee posts mee heb gemaakt, als je dat bedoelt, waarom wil je dat weten?

edit: niet te verwarren met Sourcy dus

[ Voor 33% gewijzigd door Sourcey op 16-04-2006 15:17 ]

• indexample
  • Niet online
omdat er ook een andere gast daar loopt met zo'n naam, duizenden posts, en iedereen maakt fun van hem >:)

maar ben jij dus niet (naar eigen zeggen ;) )

edit: oja, die ja :X

[ Voor 11% gewijzigd door indexample op 16-04-2006 15:19 ]

Verwijderd

@TS:

Slechte site, de enige ad in europa, namelijk die van je andere site, is een afbeelding van 2592*1944px, die je verkleint naar een ondefinieerbaar klein hokje. Verder vind ik het gewoon lompe spam voor je eigen website :)

[edit]
Daarnaast heeft MTV het alleenrecht op 'Pimp my', helaas :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 15:40 ]

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik vind het concept van die Alex wel aardig, maar op lange termijn heb je er niet zo heel veel aan. Tuurlijk, hij heeft iets meer dan een miljoen $$$ maar doe mij maar concepten voor de lange termijn die veel meer opleveren

Verwijderd

kijk NIET naar de broncode van milliondollarhomepage.... het doet pijn aan je ogen

• Sourcey
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:23:
kijk NIET naar de broncode van milliondollarhomepage.... het doet pijn aan je ogen
lol, hoezo? bedoel je al die ads?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:42

Stewie!

Keen must die!

Rijk wordt je ook zo: http://www.therichjerk.com
Scams en veel beloftes, doet het altijd goed bij die gekke Amerikanen ;)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

DaMorpheus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:01:
Rijk wordt je ook zo: http://www.therichjerk.com
Scams en veel beloftes, doet het altijd goed bij die gekke Amerikanen ;)
Ik heb toevallig het boek gelezen en er zitten wel bruikbare dingen tussen. MAar je hebt wel gelijk als je zegt dat hij een hype heeft gecreerd met veel praatjes waardoor hij erg rijk is geworden.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Verwijderd

Ik had tijdje geleden mijn eigen million dollar idee, geïnspireerd door het succes van Alex Tew, en ik heb besloten om het uit te werken. De website is net gelanceerd en is te vinden op http://www.message2all.com. Het is een virtueel prikbord waarop iedereen zijn berichtje kan plaatsen. Verder is er ruimte te koop voor adverteren en het bord groeit naarmate er meer op geadverteerd wordt, even wachten tot het aanslaat, maar dan zou het ook moeten blijven lopen ;) .
Laat me horen wat je ervan vindt!

• Sourcey
Leuk om te zien hoe je een poging waagt moto.
Echter, ik zie niet in hoe dit zal leiden tot een bron van inkomsten - je hebt allereerst veel traffic naar je site nodig voor mensen ads bij je willen kopen. Daarvoor heb je weer publiciteit nodig - iets wat alex tew kreeg door zich te presenteren als student die eens even een miljoen ging verdienen met zijn simpele website.
Hoe zou je traffic willen genereren naar je message board? Misschien als je er een ludiek verhaal omheen kunt bouwen dat het werkt.

• indexample
  • Niet online
hij werkt niet in firefox...kan geen ad plaatsen.

Verwijderd

Ik ga mijn best doen om publiciteit te krijgen Sourcey hoe precies weet ik nog niet. Misschien is het inderdaad een idee om er een verhaal bij te verzinnen. Het is in ieder geval meer een hobby van me om websites te maken, dus als ik er al iets mee zou verdienen ben ik daar al erg blij mee. Maar ik ga uiteraard mijn uiterste best doen om er een succes van te maken!
Vandaag werd er al een link op gepost, das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar ik vind het leuk om te zien dat er interesse is.

eperon, ik heb zelf geen ervaring met firefox, het posten van berichten gaat met een html form en php, heb je enig idee waar het mis kan zijn gegaan? of heb je misschien een foutmelding waar ik iets mee kan? hopelijk valt het op te lossen, want het moet wel voor iedereen werken :?

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:54:
Ik ga mijn best doen om publiciteit te krijgen Sourcey hoe precies weet ik nog niet. Misschien is het inderdaad een idee om er een verhaal bij te verzinnen. Het is in ieder geval meer een hobby van me om websites te maken, dus als ik er al iets mee zou verdienen ben ik daar al erg blij mee. Maar ik ga uiteraard mijn uiterste best doen om er een succes van te maken!
Vandaag werd er al een link op gepost, das natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar ik vind het leuk om te zien dat er interesse is.

eperon, ik heb zelf geen ervaring met firefox, het posten van berichten gaat met een html form en php, heb je enig idee waar het mis kan zijn gegaan? of heb je misschien een foutmelding waar ik iets mee kan? hopelijk valt het op te lossen, want het moet wel voor iedereen werken :?
Hint: installeer Firefox

Verder zie ik meer in gewoon goede sites bouwen en daar dan een paar euro (minimaal 1 nul) voor te vangen, afhankelijk van de hoeveelheid tijd die je erin gestoken hebt). Als je geforceerd gaat zoeken naar zo'n idee kom je _nergens_ :)

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 20-04-2006 23:04 . Reden: url aangepast ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Past ook wel in dit rijtje:
Weblogger ruilt paperclip voor huis

Uitgegeven: 20 april 2006 15:37
Laatst gewijzigd: 20 april 2006 17:19

AMSTERDAM - Een rode paperclip omruilen voor een huis. Dat was het doel van de Canadees Kyle MacDonald. Vorig jaar juli plaatste MacDonald de volgende boodschap op zijn weblog: "Ik ga een aaneengesloten keten van betere uitruilen maken tot ik een huis heb". Na een jaar ruilen op internet heeft MacDonald zijn doel bereikt. De rode paperclip is omgezet in een luxueuze villa in Arizona.

Vorig jaar juli werd de rode paperclip als eerste geruild voor een pen in de vorm van een vis. De pen ruilde hij voor een deurknop met ET-afbeelding. De deurknop kon hij omzetten in een barbecue, die de Canadees weer ruilde voor een rode generator. Na heel wat ruilbeurten werd hem een platencontract aangeboden. De Amerikaanse zangeres Jody Gnant bood haar riante huurhuis in Phoenix, Arizona, aan in ruil voor het platencontract.

Op zijn beurt heeft MacDonald het huis weer aangeboden voor een periode van één jaar, inclusief twee retourtickets vanuit elke stad in de Verenigde Staten. De biedingen tot nu toe zijn niet mis: een 24-uur durende striptease act, een luxe appartement in Hollywood voor drie maanden en dertig seconde tv-reclame.

Bron: http://www.nu.nl/news/716..._paperclip_voor_huis.html

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• indexample
  • Niet online
was al genoemd....

Verwijderd

eperon schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:29:
hij werkt niet in firefox...kan geen ad plaatsen.
Ik heb firefox maar eens even geïnstalleerd en het blijkt dat ie mijn Javascript net iets anders interpreteerd dan internet explorer dat doet. Het probleem is opgelost en je kunt gewoon je berichtje posten met firefox én internet explorer op Message2All.com. eperon bedankt voor de tip!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ah ja, inderdaad.. Overheen gelezen :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• indexample
  • Niet online
hehe, als je niet blij bent met een bericht van iemand, kan je er gweoon 1 overheen zetten :P

Verwijderd

eperon schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:39:
hehe, als je niet blij bent met een bericht van iemand, kan je er gweoon 1 overheen zetten :P
Das het idee eperon, alleen met advertenties zal dat niet lukken. Er beginnen trouwens al aardig wat berichtjes op te komen, dus wie weet heb ik binnenkort de eerste adverteerders :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Hoe staat het met de bezoekersaantallen?

Verwijderd

djluc schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:25:
Hoe staat het met de bezoekersaantallen?
Gisteren 477 bezoekers, lang niet slecht zo in het begin. Meer dan honderd berichten geplaatst gister, dus zo'n 25% plaatst een bericht en daar ben ik ook zeker niet ontevreden over.
Ik ga vandaag m'n best doen om nog wat meer bezoekers te trekken.

• djluc
Best redelijk zonder marketing. Voor je groot gaat promoten moet je eigenlijk eerst eens de berichtjes lezen, daar staan nog wat tips in. Zo zou je tekst wel wat leesbaarder mogen etcetera.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik heb TWEE goeie, unieke ideeën die met internet samenhangen. Ik ben geen ondernemer want ik wil geen financiële risico's lopen (ik heb leuk werk en ben daar tevreden mee - probeer me niet om te praten aub) maar ik ben ervan overtuigd dat er geld mee te verdienen is.

Het probleem, zoals hierboven al benoemd, is natuurlijk dat als ik die ideeën zomaar vertel iemand anders ermee aan de haal gaat. Eigenlijk zoek ik dus een ondernemer die me verder kan helpen, maar ja... (Ik bedoel dit niet als verkapte oproep hoor!)

Als er wat collega-tweakers mee willen doen, ben ik bereid om mijn ideeën te delen. Ik wil ze ook best open-source maken - dus vastleggen en openstellen. Een soort cardware of zo :P

Als iemand suggesties heeft over hoe ik dit het beste kan aanpakken...

Oh ja, één gratis tip van oma om snel rijk te worden: vraag copyright aan op een algemene copyright-tekst 8)7

En over Million Dollar Homepages gesproken: ik heb er ook een, maar dan gratis en alleen voor de grap :) Ik noem het kunst met een kleine k.. Ben benieuwd wat mensen allemaal aan plaatjes uploaden. Nog maar net begonnen en ik geef er geen publiciteit aan, staan nu ook nog maar twee plaatjes :P http://www.vorkbaard.nl/zerodollar - The Zero Dollar Homepage

[ Voor 18% gewijzigd door CmdrKeen op 25-04-2006 23:00 ]

Bloed, zweet & koffie

• djluc
Die laatste is dus echt niet origineel he... http://zerodollarhomepage.com ;) Hopelijk zijn je andere ideeen wel origineel...

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

djluc schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:05:
Die laatste is dus echt niet origineel he... http://zerodollarhomepage.com ;) Hopelijk zijn je andere ideeen wel origineel...
DAMN! Dat wist ik dus _echt_ niet he!

Mijn andere twee ideeën zijn origineel voor zo ver ik weet. Het ene is een internetsite en het andere is een IRL-idee dat met internet werkt. Van het laatste weet ik zeker dat het niet bestaat en dat er behoefte aan is. Ik denk echt dat het een gat in de markt is. Hoorde laatst een interview op de radio met iemand die afgestuurd was op een onderwerp dat zijdelings betrokken is en die bevestigde mijn vermoeden.

Bloed, zweet & koffie

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Vorkbaard schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:57:
Ik heb TWEE goeie, unieke ideeën die met internet samenhangen. Ik ben geen ondernemer want ik wil geen financiële risico's lopen (ik heb leuk werk en ben daar tevreden mee - probeer me niet om te praten aub) maar ik ben ervan overtuigd dat er geld mee te verdienen is.

Het probleem, zoals hierboven al benoemd, is natuurlijk dat als ik die ideeën zomaar vertel iemand anders ermee aan de haal gaat. Eigenlijk zoek ik dus een ondernemer die me verder kan helpen, maar ja... (Ik bedoel dit niet als verkapte oproep hoor!)

Als er wat collega-tweakers mee willen doen, ben ik bereid om mijn ideeën te delen. Ik wil ze ook best open-source maken - dus vastleggen en openstellen. Een soort cardware of zo :P

Als iemand suggesties heeft over hoe ik dit het beste kan aanpakken...

Oh ja, één gratis tip van oma om snel rijk te worden: vraag copyright aan op een algemene copyright-tekst 8)7

En over Million Dollar Homepages gesproken: ik heb er ook een, maar dan gratis en alleen voor de grap :) Ik noem het kunst met een kleine k.. Ben benieuwd wat mensen allemaal aan plaatjes uploaden. Nog maar net begonnen en ik geef er geen publiciteit aan, staan nu ook nog maar twee plaatjes :P http://www.vorkbaard.nl/zerodollar - The Zero Dollar Homepage
/31 effect denk ik? (maw, hij doet het hier niet)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dicht, te veel redenen om op te noemen. Voornamelijk spam.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.