Toon posts:

[XP] Windows start pas op na 10 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag

Enkele maanden geleden zat men vriendin met het probleem dat haar PC niet meer wou afsluiten, dat bleek toen aan Norton Internet Security 2006 te liegen. Die heb ik er toen afgedaan en terug geïnstalleerd en toen was het probleem van de baan. Nu weer enkele maanden later is het probleem dat haar PC pas na 10 minuten in Windows komt, hij blijft super lang hangen op het begin scherm van de computer en dan blijft hij even hangen op een zwart scherm en dan komt het logo van Windows XP er pas op. Heb ondertussen al zo goed als alle software van de computer gedaan, Norton is eraf. Heb online gescant met Kaspersky en met Norton Online Virusscanner beiden geven negatief resultaat. Ik zou me momenteel niet kunnen voorstellen waar dit probleem zich bevind, iemand die hulp kan bieden? Alvast dank.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Download bootvis, draai een trace en je kan zien waar hij mee bezig is in die tijd.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En je zou kunnen kijken als je harde schijf in PIO modus draait (dat immers vele malen langzamer is dan (U)DMA).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, thnx iedereen voor reacties.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:49

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En wat was het probleem met de bijbehorende oplossing dan? Het is wel zo handig om dat even erbij te vermelden voor degenen die dit topic tegenkomen met de search. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.