Hallo allemaal,
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe videokaart te gaan kopen, omdat mijn huidige ,Nvidia GeForce 4 440 MX, de naam zegt het helaas al, verouderd is. ik kan zoiezo geen spellen meer spelen die pixel shader 1.1 gebruiken, en als ik dan al een spel speel, gaat hij redelijk schokkerig (Joint ops bijv.)
Nou ben ik binnenkort jarig, en wil dus een nieuwe kaart kopen. Helaas heb ik niet zo veel verstand van hardware (hou zelf meer van software) dus zou ik jullie willen vragen voor wat advies. Mijn pc-specificaties zijn:
1,3Ghz pentium 3 processor
256MB RAM
60gb HD (maakt opzicht niet uit, maarja)
Nu Nvidia Geforce 4 440 MX
Moederbordnaam: MSI 745 Ultra (MS-6561)
Ohja, ik draai Xp pro
Mijn maximum bedrag dat ik eraan wil besteden is €60 tot €70
Als jullie me zouden kunnen adviseren, zou ik echt tof vinden
Mvg,
Emile
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe videokaart te gaan kopen, omdat mijn huidige ,Nvidia GeForce 4 440 MX, de naam zegt het helaas al, verouderd is. ik kan zoiezo geen spellen meer spelen die pixel shader 1.1 gebruiken, en als ik dan al een spel speel, gaat hij redelijk schokkerig (Joint ops bijv.)
Nou ben ik binnenkort jarig, en wil dus een nieuwe kaart kopen. Helaas heb ik niet zo veel verstand van hardware (hou zelf meer van software) dus zou ik jullie willen vragen voor wat advies. Mijn pc-specificaties zijn:
1,3Ghz pentium 3 processor
256MB RAM
60gb HD (maakt opzicht niet uit, maarja)
Nu Nvidia Geforce 4 440 MX
Moederbordnaam: MSI 745 Ultra (MS-6561)
Ohja, ik draai Xp pro
Mijn maximum bedrag dat ik eraan wil besteden is €60 tot €70
Als jullie me zouden kunnen adviseren, zou ik echt tof vinden
Mvg,
Emile