Ik weet nog niet of jij al gepulsed heb bij hen, maar als je dit nog niet gedaan hebt: NIET DOEN!
Ik heb een methode om op een ander account te pulse, die ik hierin zal editten, maar dit moet je ff snel weten, is eigenlijk cheaten wat je nu doet...
Je moet dus een accountje voor hun maken, met hetzelfde wachtwoord als jij hebt. Als je dat gedaan hebt, verander je de naam van jouw account even (eerst pulsen kan, hoeft niet), dat kan gewoon naar ab123 bijv. Dan log je op whatpulse.org even uit, en log je in op het account wat je voor je ouders gemaakt hebt, en hun naam verander je naar jouw naam (waarop je nu zit).
Als je dit gedaan hebt sprint je even naar je ouders' pc, en pulse je daar. Als je daarmee klaar bent verander je de naam van het account dat je ouders gebruiken (waarop je gepulsed hebt voor hun) naar een naam voor hun, en eventueel het wachtwoord ook. (Vergeet dan niet ook uit te loggen hè, en hun WP in te loggen op dat account...)
Naja, dan moet je alleen je eigen accountnaam weer terug veranderen, en op je eigen account pulsen als je wil, klaar is Kees
Het werkt écht, ben er zelf een keertje per accident achter gekomen, vreemd genoeg kijkt WP niet naar de userID's..
[
Voor 71% gewijzigd door
TheZeroorez op 14-04-2006 13:44
]