Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ipaq 1940: flink probleem, ook na hard reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik hoop dat iemand mij hieruit kan helpen!

Tijdens de installatie van TomTom op mijn Ipaq 1940 is er iets fout gegaan. Sindsdien gaf de Ipaq na het aanzetten of na een soft reset het volgende aan: "BTTrayC is not a valid Windows CE application" (of in ieder geval iets wat daarop lijkt). Dit was geen probleem: ik drukte een keer op 'OK' bij de boodschap en ik kon verder.

Echter ik dacht toch : beter niet zo'n boodschap dan wel. Daarom heb ik een hard reset gedaan.
Nu kwam het probleem: tegen het einde van de hard reset gaf de Ipaq dezelfde foutmelding en wou niet echt meer verder (hij reageerde wel maar 'bleef in het opstartscherm', om het zo maar te noemen).

De enige methode om dit op te lossen leek mij door de ROM opnieuw te installeren. Echter, dit lukt helaas niet omdat de computer de Ipaq niet kan vinden voor installatie van de Rom (je hoort nog wel het geluidje op de computer dat'ie een 'nieuw usb-apparaat' heeft gevonden, maar activesync wil niet meer verbinden (terwijl dat voor de hard reset altijd vlekkeloos ging).

Ik ben nu dus een beetje wanhopig geworden.. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem???

Alvast dank!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
googel, Bttray is not a valid en kijk hier dan,
http://www.pocketpcmag.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19142
http://pocketpcmag.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7020

Volgens mij zul je er uit komen via deze links.

Verwijderd

Topicstarter
Oei, excuus, wist niet dat het zo simpel lag...

Maar ik ga er eens in duiken, bedankt!

(iig hebben we er wel toe bijgedragen dat GoT NOG completer wordt ;))

Verwijderd

Topicstarter
Yihaaa,

Toch gelukt! Wel met wat geluk bij de wijsheid, maar goed..

Ik heb de gelinkte topics (en ook de daarin weer gelinkte topics) gelezen maar na proberen niet echt een oplossing gevonden.

Hoe dan wel? Nou door een beetje mengen van gegeven oplossingen:

Resetten mbv de 4 buttons naast de navigatiebutton, de power-button en de reset-button. Dan, alsie weer blijft hangen, op de record-knop drukken, en zowaar ik kwam via instellen weer in windows CE terecht. Daardoor kon ik weer verbinden met activesync op de PC en de rom opnieuw flashen! Probleem opgelost!

Dank voor ieders hulp

Verwijderd

Topicstarter
Nou, negeer het bovenstaande bericht maar: het ging niet goed..

Het flashen van de Rom was gelukt. Echter daarna wou ik hem opstarten, maar daar blijft ie maar in hangen (nu echter wel zonder de eerdere foutmelding).

Ik ga daarom maar weer verderzoeken op bovenstaand forum, aangezien hier er niet echt iets over te vinden is.

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?
Pagina: 1