Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Me tante heeft een iCN 610.
Ik heb daar nu de CD's en de SD-kaart van, maar ik kan de kaarten niet installeren, want hij geeft de fout: Alvorens kaarten te installeren, eerst de kaartensoftware activeren.
Is er een andere methode om de kaarten te installeren, zonder de Navman iCN 610 op te halen?

Op de CD's staan wel de kaarten, zijn deze gewoon te kopieeren naar de SD-kaart, of moet je deze echt via de software installeren?

Verwijderd

Topicstarter
kick

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat zegt de handleiding erover? Bij welke stap loop je vast van de handleiding, en waarom kun je de gesuggereerde stap aldaar niet uitvoeren?

Alors.

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Kun je best enkel en alleen via de juiste software + icn zelf doen (tenminste hier thuis met icn 520 toch...)

Verwijderd

Dit ligt aan de Nederlandstalige software.
De-installeer het pakket van je computer, en installeer het dan opnieuw maar kies de Engelstalige versie.
Hierna gaat het wel.....

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om op een andere manier dan via de bijgeleverde software de kaarten op een iCN 520 te installeren?
Bij mij stopt de installatie van de grotere kaarten ongeveer halverwege :? . Heeft iemand anders dit probleem wellicht ook (gehad) .... en opgelost?

Kunnen de bestanden ook direct van de cd naar de SD kaart worden gekopieerd?

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ik heb al enige tijd een Navman F 20 benelux. Inmiddels al kaartjes van Duitsland en Frankrijk bijgekocht. Werkt allemaal. Nu een kaartje van Canada gekocht (ga ik volgende maand naar toe). Deze herkent het apparaat wel. Hij zegt iets van "upload kaarten oid". Ik kan echter niet via nieuw adres ingeven het land omzetten naar Canada. Blijf alleen de beneluxlanden zien. Iemand enig idee wat ik in moet stellen. Of laat hij die landen pas zien als ik in dat land een fix heb?
Pagina: 1