[XP] laptop reageert soms alsof ALT wordt ingedrukt

Pagina: 1
Acties:

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 18:19
Beste,

sinds een week is het zo dat mijn laptop na een tijdje reageert alsof de ALT knop wordt ingedrukt, dat wil zeggen dat ik bijvoorbeeld geen snelkoppelingen meer kan aanklikken, want dan krijg ik het eigenschappen venstertje, ik kan niet meer typen want ik krijg dan zulke letters: äåé®, en tja je kunt eigenlijk vrij weinig doen als je alt is ingedrukt. Na een reboot is het 9 van de 10 keer weer normaal, een enkele keer is het zelfs zo dat ik me niet eens kan aanmelden omdat er alleen maar rare tekens komen als ik iets typ.

Vorige week kwam dit probleem meestal pas als de laptop 2-3 uur achter elkaar aanstond, en meestal gebruikte ik hem niet langer dan 2 uur dus vond ik het niet zo'n groot probleem. Nu echter begint het vaak al na 1-2 minuten en kan ik dus helemaal niks op de laptop doen. Ook in Veilige Modus gebeurt hetzelfde.

Ik ben er vrij zeker van dat het aan Windows ligt (of een ander programma) want als ik reboot is het heel erg vaak 'opgelost' dus het ligt niet aan een kruimeltje onder de toets oid.

Heeft iemand een idee wat ik kan proberen?

owja het is een Compaq evo N400c ~700Mhz P3, heel erg oud al :)

[ Voor 8% gewijzigd door w0w op 03-04-2006 14:42 ]