Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Removal Tool Sasser voor in DOS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Heb een removal tool nodig voor Sasser-virus, die onder DOS werkt. Heb het hele net gezocht, maar alle tools draaien niet onder DOS.

Weet iemand toevallig of zoiets ook voor DOS gemaakt is, en welke?

Bedankt,
Utzman

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
http://securityresponse.s....sasser.removal.tool.html

Misschien heb je hier wat aan.

Waarom moet het trouwens persé in DOS? Je kan deze Removal Tool ook uitvoeren in Veilige Modus. Om welke Windows versie gaat het?

www.stevelock.nl

Verwijderd

Topicstarter
StalieN schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:44:
http://securityresponse.s....sasser.removal.tool.html

Misschien heb je hier wat aan.

Waarom moet het trouwens persé in DOS? Je kan deze Removal Tool ook uitvoeren in Veilige Modus. Om welke Windows versie gaat het?
Deze wil niet onder DOS draaien. Het moet, omdat mijn computer niet meer opstart, in geen een modus, hij loopt vast op zwarte scherm, en lampjes harde schijf stoppen ook, en that it. Blijft uren op zwart scherm.

Heb een bootdisk gemaakt, en opgestart zodat ik de (mogelijke) virus met het tooltje kon verwijderen, maar helaas blijkt tooltje niet onder DOS te werken.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:31

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:31:
[...]

Deze wil niet onder DOS draaien. Het moet, omdat mijn computer niet meer opstart, in geen een modus, hij loopt vast op zwarte scherm, en lampjes harde schijf stoppen ook, en that it. Blijft uren op zwart scherm.
Je hebt dus een groter probleem dan alleen Sasser. Waarom denk je btw aan Sasser? Zoals StalieN al schreef, de Sasser removal utilities kun je gewoon onder Veilige Modus draaien omdat Sasser Windows niet compleet ontoegankelijk maakt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
inderdaad; dit zijn niet de eigenschappen van de gevolgen van een Sasser infectie... tenzij je kunt achterhalen wat het probleem is zou ik windows opnieuw installeren of een rescue disk gebruiken o.i.d.

www.stevelock.nl

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, heb XP Prof draaien, ik kan niet in Veilige Modus komen, hij start niet door, krijg te zien dat Windows Prof begint te laden, en daarna gaat hij op zwart scherm. Ben bang dat er een nieuwe installatie moet komen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:31

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:09:
Bedankt voor de reacties, heb XP Prof draaien, ik kan niet in Veilige Modus komen, hij start niet door, krijg te zien dat Windows Prof begint te laden, en daarna gaat hij op zwart scherm. Ben bang dat er een nieuwe installatie moet komen.
Ik was vandaag toevallig bij een kennis, die kwam niet verder dan een knipperende cursor. Windows XP CD erin, reparatie van installatie gekozen en gaan met die banaan.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Pagina: 1