Problemen met omzetten van HDTV .ts files

Pagina: 1
Acties:
  • 1.577 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
(jarig!)
Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat het mogelijk is om een heleboel .ts files samen te voegen tot een groot bestand (mpeg2). Nu krijg ik dit niet voor elkaar zonder haperingen.

Ik heb het programma HDTV2MPEG hiervoor gebruikt. Hiermee zou het mogelijk zijn. Ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd, maar de overgang gaat niet altijd zonder haperingen.

Heeft er iemand tips of tricks om dit probleem op te lossen?

Configuratie moet genoeg zijn lijkt mij:
AMD Athlon 64 x2 3800+ @ 2x2,5Ghz
1024 Corsair DDR400
Ati 9800XT AGP
SCSI 15k2 18,1 GB
Maxtor Diamondmax 10 200GB 7200rpm
Windows MCE2005

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:00

Jag

Ik heb er nooit problemen mee gehad. Welke instellingen gebruik je en welke versie hdtv2mpeg?

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
(jarig!)
Ik gebruik de meest recente versie, en heb drie verschillende output files geprobeerd (mpg/ts/ennogiets). Ik weet de exacte instellingen niet omdat ik op mijn werk zit.

Welke instellingen gebruik jij jag?

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Output altijd op .ts laten staan. Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad, gebruik eens een andere player om de boel me af te spelen. VLC, MPC, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door tHe_BiNk op 03-04-2006 13:15 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
(jarig!)
tHe_BiNk schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:14:
Output altijd op .ts laten staan. Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad, gebruik eens een andere player om de boel me af te spelen. VLC, MPC, etc.
.ts heb ik geprobeerd. Ik speel ze af met VLC. Dit geeft echter een nog steeds zichtbare overgang.

Verwijderd

Probeer eens mpeg2repair, dat maakt van alle losse *.ts bestanden een grote file ;) .

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:15
je kunt ook in een dos window naar je folder gaan en dan dit invoeren:
copy /b *.ts NaamVanJeProject.ts
dan kopieert hij dus alle files maar plakt ze aan elkaar als 1 file. dit werkt vrijwel altijd probleemloos. tenzij je er een echt verneukte .ts file tussen heb zitten maar dat heb ik nog nooit meegemaakt :)

zorg dan natuurlijk wel dat ze in dos goed gesorteerd staan want hij pakt ze gewoon 1 voor 1. en zorg er uiteraard voor dat er geen .ts files van andere films/series in die folder staan maar dat lijkt me nogal logisch :)

[ Voor 26% gewijzigd door bolleh op 04-04-2006 02:22 ]

Pagina: 1