Weet iemand een linuxprogramma waarmee je avi/wmv-bestanden kan samenvoegen? Ik zoek me suf maar kan niks vinden ... er is wel mpgtx voor mpgfiles maar die doet dus geen avi/wmv.
uhhuhhh
cat a.avi >> b.avi ?
is dat nou zo lastig?
cat a.avi >> b.avi ?
is dat nou zo lastig?
Als je de goede argumenten weet, denk ik dat mplayer dat kan. Wat .avi betreft weet ik het bijna zeker, en voor .wmv denk ik het wel, maar weet ik het niet zeker. Snuffel eens wat in de documentatie.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:50:
Weet iemand een linuxprogramma waarmee je avi/wmv-bestanden kan samenvoegen? Ik zoek me suf maar kan niks vinden ... er is wel mpgtx voor mpgfiles maar die doet dus geen avi/wmv.
hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl
Nee, dat is heel makkelijk. Of eigenlijk, een beetje te makkelijk. 't Werkt namelijk niet. Ik had 't al geprobeerd en 't levert een corrupte header op. Bij mpeg werkt 't trouwens wel (in bepaalde gevallen) maar dat was nu net niet de vraag he ...Boudewijn schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:31:
uhhuhhh
cat a.avi >> b.avi ?
is dat nou zo lastig?
@thunder7: tnx, ik heb net de mplayer-opties doorgespit maar zie er niks tussen staan. mplayer kan ze wel converteren naar mpeg, misschien doe ik dat wel en join ik ze daarna.
avifile heeft nogal wat functies hier voor 
avicat -o ikbengek.avi 1.avi 2.avi meende ik, het is al ff geleden dat ik het gedaan heb,...
avicat -o ikbengek.avi 1.avi 2.avi meende ik, het is al ff geleden dat ik het gedaan heb,...
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
hier werkt het bij avi's wel (uhh bron is onbekend, iets met usenet enzo
).
* Ultraman googles...
* Ultraman found this, this and this
En die Linux "clone/port" van VirtualDub zal dit ook vast wel kunnen, ben er alleen even de naam van kwijt. Als je zoekt op "VirtualDub Linux" vind je vast wel iets
* Ultraman found this, this and this
En die Linux "clone/port" van VirtualDub zal dit ook vast wel kunnen, ben er alleen even de naam van kwijt. Als je zoekt op "VirtualDub Linux" vind je vast wel iets
[ Voor 15% gewijzigd door Ultraman op 03-04-2006 22:18 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
bchunk zou zoiets maybe ook wel kunnen
Pagina: 1