Toon posts:

[XP] Fujitsu Siemens B2545 op XP Tablet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...

Ik heb een Fujitsu Siemens lifebook B2545. Dit is een laptop met touchscreen en een maximale resolutie van 800x600 (door een scherm van 10.4"). Het is een P3 (600 Mhz) met 128 MB. Is het verstandig om XP Tablet (ipv het huidige XP home) te installeren, zodat ik optimaal gebruik kan maken van het touchscreen?

Verdere specs:
http://www.dooyoo.co.uk/l...iemens_lifebook_b2545.pdf

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder enige onderbouwing van het hoe en waarom zal dit natuurlijk niet leiden tot een discussie. We verwachten hier op GoT dat je zelf de voor- en nadelen en bij twee totaal verschillende producten de verschillen op een rijtje zet, en voor jezelf redeneert of iets handig is of niet.

Wat heb je allemaal al gevonden? Wat is voor jou specifiek de reden om die versie te willen? Hangt je toetsenbord er bijvoorbeeld niet een beetje nutteloos onder als je het toch niet gebruikt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niets kunnen vinden over de mogelijkheid om XP Tablet te installeren op andere computers, zoals mijn semi-tablet. Tablets worden gekenmerkt door het touchscreen en het (soms) missen van een toetsenbord. Ik vraag me dus af of het nstalleren een toegevoegde waarde heeft en of het uberhaupt mogelijk is. Ik zou bijvoorbeeld meer met mijn touchscreen kunnen doen en met de bijbehorende pen.

Het oetsenbord kan dan gewoon gebruikt worden, omdat er ook tablets zijn mét toetsenbord...