Ik wil graag via een ASP script een PDFje omzetten in een jpg. Nu heb ik begrepen dat dat met imagemagick kan, wat ook op de (win2k3) server geinstalleerd staat. Wanneer ik alleen convert gebruik krijg ik de volgende foutmelding:
Als test heb ik nu op me workstation ook imagemagick geinstalleerd. Die geeft dezelfde foutmeling, alleen met nog wat extra gezeur er omheen (omdat ik 't via de command line doe):
Ik heb GSView en bijbehorende AFLP ghostscript gedownload en geinstalleerd. Me PC gereboot: zelfde error.
Iemand enig idee wat het probleem is?
Of iemand een andere oplossing om van PDF Jpeg te maken? ASPJpeg(.com) en ASPPDF(.com) staan geinstalleerd, maar daar kan het volgens mij niet mee. Eventuele andere componenten kunnen ook geinstalleerd worden (liever niet uiteraard). Ze hoeven ook niet per se gratis te zijn.
code:
1
2
3
4
5
| ImageMagickObject.MagickImage.1 error '80041771' convert: 415: Postscript delegate failed `d:\[knip].pdf': unknown /test.asp, line 4 |
Als test heb ik nu op me workstation ook imagemagick geinstalleerd. Die geeft dezelfde foutmeling, alleen met nog wat extra gezeur er omheen (omdat ik 't via de command line doe):
code:
1
2
3
4
5
6
7
| convert: `%s': %s "gswin32c.exe" -q -dBATCH -dSAFER -dMaxBitmap=500000000 -dNOPA USE -dAlignToPixels=0 "-sDEVICE=bmpsep8" -dTextAlphaBits=4 -dGraphicsAlphaBits=4 "-g255x156" "-r72x72" "-sOutputFile=C:\DOCUME~1\frank\LOCALS~1\Temp\magick-7ga 28kql" "-fC:\DOCUME~1\frank\LOCALS~1\Temp\magick-0vhraj9t" "-fC:\DOCUME~1\frank\ LOCALS~1\Temp\magick-if2c9se5". convert: Postscript delegate failed `test.pdf'. convert: missing an image filename `test.jpg'. |
Ik heb GSView en bijbehorende AFLP ghostscript gedownload en geinstalleerd. Me PC gereboot: zelfde error.
Iemand enig idee wat het probleem is?
Of iemand een andere oplossing om van PDF Jpeg te maken? ASPJpeg(.com) en ASPPDF(.com) staan geinstalleerd, maar daar kan het volgens mij niet mee. Eventuele andere componenten kunnen ook geinstalleerd worden (liever niet uiteraard). Ze hoeven ook niet per se gratis te zijn.