Toon posts:

SWF inladen in shuifpaneel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb buttons gemaakt die uitschuiven, nu wil ik een swf inladen in dat "paneel" maar zonder dat je het ziet (dus het moet lijken of het al constant erin staat en dus mee bewegen met het paneel).
Ik moet hem in de middelste balk laden (deze wordt groter), alleen als ik dat doe krijg ik telkens voor het oog dat hij ineens verschijnt. laaat ik hem te laat inladen of zo? moet ik hem al in laten laden voordat het paneel uit gaat schuiven? of misschien totaal op een andere manier? (gebruik load movienum (naam.swf) )

Als je een javascipt wil gebruiken, zet je deze in je html voor je flash, of doe je deze apart in een htm of zo? :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zo'n wazig verhaal heb ik in tijden niet gelezen :)

Geef duidelijk aan wat het probleem is, met relevante stukken code en of een online voorbeeld. Hoe moeten we je in hemelsnaam een richting op duwen, als wij niet eens weten welke richting je op wilt? ;)

Wellicht ook handig om de volgende policy te lezen (Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy) en vervolgens je startpost een beetje uit te breiden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.