Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21
Hoi,

kun je met een bluetooth verbinding hetzelfde als een wifi verbinding.

Ik doel dan op internetten en bestanden delen (schijf delen)

Ik probeer uit te zoeken of de aanschaf van een asus 636 zich rechtvaardigd tov 632

Xiaomi 13T Pro

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:12
Volgens mij is Bluetooth nog steeds behoorlijk langzaam vergeleken met wifi.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Ja, er zijn verschillende mogelijkheden om (al dan niet via ActiveSync) door middel van Bluetooth te internetten, remote desktoppen van PDA -> PC en volgens mij ook andersom, en je kan via AS sowieso in de bestanden van je PDA bladeren. Andersom moet vast ook mogelijk zijn. In de diverse topics over PDA's met Bluetooth worden alle mogelijkheden eigenlijk wel besproken volgens mij, is een kwestie van goed zoeken. Met grondig doornemen van de Startposts moet je een heel eind kunnen komen.
Hou er inderdaad wel rekening mee dat de snelheid van Bluetooth soms wat tegen kan vallen, en dat het bereik van Bluetooth vaak kleiner is dan bij WLAN.

[ Voor 6% gewijzigd door Elwood Blues op 03-04-2006 10:18 ]

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
edit> het is dus geen asus moederbord 8)7

Met wifi kan je op veel meer plaatsen internetten (hotspots) dan met bluetooth, en het is een stuk sneller. Voor communicatie tussen je pda en je pc kan je bluetooth gebruiken.

Ik weet niet wat voor bestanden je wilt delen, maar bij grotere bestanden (zelfs foto's van 400 KB) is bluetooth erg traag.

[ Voor 95% gewijzigd door Rrob op 03-04-2006 11:15 ]