Seagate probleempje

Pagina: 1
Acties:

• DiviNe187
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-02 23:50
Oke mensen..ik zit met een klein probleempje met mijn seagate 120gbtje :(
Ik startte vandaag me pc op en deed het prima, maar kreeg ineens blauw schermpje en hij sloeg uit. We kennen allemaal windows, dus ik start em weer op en hij werkt weer prima.. Misschien 5 minuten later gebeurt er weer presies hetzelfde. Probeerde windows nogmaals opnieuw op te starten en kreeg een "leesfout?" waarnaar ik het alsnog een keer of 3 probeerde met hetzelfde resultaat. Hij gaf op het rebootscherm ook rare tekentjes aan bij me schijf en dat soort dingen en zag em ook niet in me bios. (1x wel trouwens maar toen was ie ineens 250+gb?? wtf?) Maargoed dus probeerde ik em even in me andere bak te zetten, en opeens begint ie even een zooitje te ratelen! klonk niet helemaal fris ;/

Heb em maar uitgezet en even niet aangeraakt bij wijze van spreke :) Anyways, propte em terug in mijn eigen systeem en werkte weer gewoon prima geen problemen :? ...maar bij winxp boot kreeg ik ineens een missing ntldr bestand fout? Heb daarna even snel een oude 6gb maxtortje erin gedouwt en xp geinstalleerd. Maar nu dus het probleem :( blijkbaar ben ik al me data nu kwijt van me 120gb :'( '( In windows geeft ie wel al me partities netjes weer, maar zonder hun opgegeven namen en/of data. Als ik een van de partities aanklik vraagt windows meteen of ik de desbetreffende partitie wil formatteren. Dus de grote vraag is nu of mijn "Data" er nog op staat en te redden is? Heb wel wat gegoogled over data recovery bedrijfjes maarja ik vraag me af of dat wel zo slim is om te doen.. heb hier zelf weinig ervaring mee. Mocht iemand mij kunnen helpen heel erg graag.. voel me zwaar genaaid op het moment en zou een moord plegen voor de data die er nog op stond. (3 april grap |:( ) :/ :|

Alvast bedankt!!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Probeer het programma "GetDataBack" eens. Die zou je wel eens uit de brand kunnen helpen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GetDataBack dus. :)

Overigens ben je niet de eerste met deze vraag. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DiviNe187
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-02 23:50
ik weet het sorry :( had wel even in de faq gelezen maar werd er nog niet heel erg wijzer uit maar ben best moe :Z en wou even snel iets posten voor het slapen gaan op de hoop morgen misschien een mogelijke oplossing te vinden met behulp van jullie.. Of in dit geval dus gekregen te hebben. :D Maargoed ik ga em zo of na het slapen effe uitproberen. In iedergeval al bedankt!!! _/-\o_ Jullie horen nog van me :>