Toon posts:

tikkend geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een acer aspire 1694 en na problemen met dode pixel, laptop 3 weken kwijt, en een loszittende netwerkkaart, weer 3 weken kwijt......heb ik toch weer een vraag.
Zijn er meer mensen die een doffe tik horen komen uit de laptop? Het geluid zit aan de linkerkant en je hoort hem om de 30 sec ofzo. Maar soms ook 2x achter elkaar en dan weer een minuut niet.
Ik vraag me af wat het zou kunnen zijn...iemand enig idee?

Groetjes Hedy

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
wat zit er aan die kant ???

hardeschijf, een boxjes, cpu-fan??

1337

Verwijderd

Topicstarter
ZandBak schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:26:
wat zit er aan die kant ???

hardeschijf, een boxjes, cpu-fan??
Dat weet ik dus juist niet en hoopte hier iemand te vinden met misschien zelfde ervaring

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Schoef de boel eens open en kijk wat er zit. Misschien is je fan wel gewoon ontzettend goor.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-02 09:47
crijn schreef op maandag 03 april 2006 @ 06:22:
Schoef de boel eens open en kijk wat er zit. Misschien is je fan wel gewoon ontzettend goor.
dan heb je wel meteen geluk dat je garantie eraf is :Y)
Dus dat kun je maar beter laten.
En er zullen hues wel plaatjes op internet rond slingeren van zo'n laptop die opengeschroeft is.
maar buiten dat.

Word het aan die kant ook heet (heter) dan de rest van de laptop of niet?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik denk de harde-schijf.. heb dit ook al een paar meegemaakt en elke keer was het de harde-schijf.. maar of het bij jou ook zo is dat is moeilijk te zeggen voor 100%

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt aan die kant niet warmer ofzo....ik denk zelf dat het ook de harde schijf is want ik heb ook het idee dat er verschil zit in hoe vaak ik die doffe tik hoor als ik bezig ben op de laptop of niet.
Maar is het iets dat naar gekeken moet worden of niet? heb hem nu nog maar pas 3 maanden vandaar mijn vraag.
Bedankt voor alle reacties!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Gewoon effe bellen met de helpdesk van Acer, dan heb je het antwoord meteen!!!

Verwijderd

Als het werkelijk de harde schijf is dan zou ik maar meteen een backup maken en er naar laten kijken. Ik heb mijn harde schijven (op mijn werk en thuis) met een tik uiteindelijk weg kunnen gooien omdat ze dan niet meer opstarten.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit is niet de manier om een topic te openen in CSL :z

Doe eens wat zelfonderzoek en probeer erachter te komen waar de problemen zitten. We verwachten op GoT dat je redelijk wat probeert voordat je een topic start.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.