Met Vriendelijke Groet,
Heb je al eens gekeken of de kabel er misschien niet helemaal goed in zit? (grote kans dat de pin waar de rode kleur doorkomt niet echt goed contact maakt, dan ziet het er al heel snel groen uit).
Kabel wel goed aangesloten op de videokaart?
Andere videokaart geprobeerd?
Andere PC geprobeerd?
Heb je naast het klooien met de instellingen nog iets geprobeerd?
Andere PC geprobeerd?
daar ben ik nu mee bezig :-)Joen schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:45:
Kabel wel goed aangesloten op de videokaart?
Andere PC geprobeerd?
//edit//
na een andere pc geprobeerd te hebben en de monitor weer terug gehangen te hebben, werkt dat ding weer!, geemn flauw idee hoe dat kan, want stekertjes e.d. had ik vantevoren al aangedrukt.
iig bedankt
[ Voor 28% gewijzigd door Night89 op 03-04-2006 05:04 ]
Met Vriendelijke Groet,
Heeft vaak ook met je voet waar je beeldscherm op staat te maken. In dit geval helpt vaak een corrigerende tik aan de zijkant van je monitor erg goedNightRaider schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:46:
[...]
daar ben ik nu mee bezig :-)
//edit//
na een andere pc geprobeerd te hebben en de monitor weer terug gehangen te hebben, werkt dat ding weer!, geemn flauw idee hoe dat kan, want stekertjes e.d. had ik vantevoren al aangedrukt.
iig bedankt
If you can't beat them, buy them !
Heb het ook wel eens gehad; gewoon ff een "degauss" doen.. (magneet icoontje in het menu)
Zoals al opgemerkt, een scheef ingestoken stekker kan ook vrolijke kleuren produceren.
Zoals al opgemerkt, een scheef ingestoken stekker kan ook vrolijke kleuren produceren.
[ Voor 38% gewijzigd door Pakjebakmeel op 03-04-2006 09:57 ]
Pagina: 1