Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja dat kan.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Zeg dan gewoon niksGlashelder schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:08:
Ja dat kan.
Dualboot MCE en gewone XP kan prima, maar ik vraag me af of je echt wel MCE2005 nodig hebt. Ik weet dat er meer connectors zijn die een X360 ondersteuenen. Volgens mij doet bijv Tversity dat. Dus kijk eerst eens waar je het echt voor wilt gebruiken, voordat je de dualboot installeert. En maak een backup van je oude disk, beste met iets als ghost omdat je dan ook je bootinstellingen etc meeneemt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Thanks. Wilde zelf niet reageren met "zeg dan nix", maar je hebt wel gelijk.The_Eagle schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:20:
[...]
Zeg dan gewoon niks![]()
Dualboot MCE en gewone XP kan prima, maar ik vraag me af of je echt wel MCE2005 nodig hebt. Ik weet dat er meer connectors zijn die een X360 ondersteuenen. Volgens mij doet bijv Tversity dat. Dus kijk eerst eens waar je het echt voor wilt gebruiken, voordat je de dualboot installeert. En maak een backup van je oude disk, beste met iets als ghost omdat je dan ook je bootinstellingen etc meeneemt
Ik zal nog even verder zoeken voor ik tot actie overga. Toch bedankt!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
jij vraagt ofdat je het kan, hij antwoord gewoon. Ja dat kan.spaceboy schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:23:
[...]
Thanks. Wilde zelf niet reageren met "zeg dan nix", maar je hebt wel gelijk.
Ik zal nog even verder zoeken voor ik tot actie overga. Toch bedankt!
Nog een keer:
Ja het kan.
Ik zou als ik jou was gewoon MCE installeren over je XP heen aangezien je bijna alle funtionaliteiten heb die XP Pro ook bezitten.
Verder gebruik je hem als server, wanneer je echt een server nodig hebt zou ik 2003 installeren dus kwa stabiliteit moet je het ook niet doen.
Korte Conslusie:
Installeer XP MCE. Backup via Ghost wel je HDD zodat je altijd terug kan.
Succes
Thanks. Klopt, het antwoord is op zich goed/handig. Maar ik wil graag iets aanvullende info, is altijd fijn.VerkerkSander schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:32:
[...]
jij vraagt ofdat je het kan, hij antwoord gewoon. Ja dat kan.
Nog een keer:
Ja het kan.
Ik zou als ik jou was gewoon MCE installeren over je XP heen aangezien je bijna alle funtionaliteiten heb die XP Pro ook bezitten.
Verder gebruik je hem als server, wanneer je echt een server nodig hebt zou ik 2003 installeren dus kwa stabiliteit moet je het ook niet doen.
Korte Conslusie:
Installeer XP MCE. Backup via Ghost wel je HDD zodat je altijd terug kan.
Succes
En ik heb ook op microsoft.com gekeken. Het is een lang verhaal en ik kan geen makkelijke vergelijkings-matrix vinden tussen XP Pro en XP MCE. Enige wat ik tussen de regels door lees is dat XP Media Center is bedoeld voor "home use" en (dus) weinig support biedt voor networking. En het is een server die ook als FTP-server en WEB-server moet dienen. Weet jij dus waar MCE afwijkt (minder is) dan XP Pro? Wat ga ik missen als ik XP Pro eraf smijt?
XP MCE mist de domein functionaleit maar deze kan je zelf toevoegen door een handige registerkey aan te passen, maar daar komt de tweede maar, als je dat doet, werkt de MCE extender functionaliteit niet meer.. Die wilde je waarschijnlijk voor je XBOX gebruiken?Wat ga ik missen als ik XP Pro eraf smijt?
De Extender functionaliteit is afhankelijk van een secondary logon, en als een XP machine op een domein zit wordt dat niet meer ondersteund.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Pagina: 1