Toon posts:

windows probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
windows probleem

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo iedereen,

Een collega kreeg vandaag de volgende boodschap op zijn pc.Ik wil eerst nog vermelden dat het wel degelijk een originele windows xp cd is.Dit is de boodschap:"De samenstelling van de hardware op deze computer wijkt te veel af van de configuratie ten tijde van de eerste activering van windows.Als gevolg van de ze wijziging dient windows binnen 3 dagen worden geactiveerd."Hij heeft deze cd nog niet uitgeleend dus deze kan ondertussen niet zijn gebruikt.Wel hebben ze iets gedownload dus zou het niet kunnen dat het een gecamoufleerde vorm van een virus is die hij zal krijgen als hij binnen 3 dagen windows opnieuw activeerd.

Verwijderd

Gewoon windows opnieuw installeren/activeren
is geen virus of zoeits

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:14

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik heb het hier ook gehad uit het nieuws, en heb het gewoon geactiveert. Het leek op een soort routine check van MS, maar goed. Als je gewoon legale XP hebt, niks aan de hand. Mij is iig niks bekend van een virus oid dat dit simuleert. Maar goed, als je het zeker wilt weten check je de pc toch naar virussen? zo moeilijk is dat niet.

En een kleine tip, check ff de FAQ hoe een topic te starten, want uit deze post blijkt niet echt dat je zelf al bezig bent geweest met het probleem

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Idd, windows opnieuw activeren. Is al vel vaker voorgekomen, als je even had gezocht had je dat vast wel gevonden. En anders gewoon even MS support bellen, dit krijgen zij ook vaker aan de hand :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem.

Ff activeren en alles goat weer lkkr.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit is meer iets voor Windows Operating Systems, maar omdat dit er al diverse malen is langs gekomen sluit ik het topic ipv. het te verplaatsen en/of een topictitel te verzinnen die meer zegt dan dat je Windows gebruikt en een OS hebt :P

Als je er niet uit komt: open gerust een nieuw topic in WOS, maar lees dan eerst even het policy aldaar voor wat tips :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.