Toon posts:

[Xbox 360]Vastlopers bij NFS Most Wanted

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb denk ik een groot probleem,

Bij NFS:MW loopt hij bij mij bij een willekeurige achtervolging, in een willekeurige auto na ongeveer 1~3 min vast, ik dacht dat het aan het spel lag, want Burnout en GRAW deden het wel goed.

Dus het spel opgestuurd naar EA, een nieuw spel gekregen die uit de seal, precies hetzelfde verhaal.

Races gaan goed, achtervolgingen crashed die, maar nooit last van gehad ( moet nu bijna tegen blacklist nr 2 racen ).

Bij burnout/GRAW doet hij het nu nog goed :S wat moet ik nu doen?

Hoop snel antwoord te krijgen

Tevens gaat er geen rood lichtje knipperen ofzo :S en is het echt alleen bij NFS:MW

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

je xbox wordt te warm, op stuuren naar microsoft voor een nieuwe. en btw er bestaat al een groot xbox 360 topic waar je dit al had kunnen lezen ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
nee hij word neit te warm, want ik kan burnout enz ook gewoon spelen en als ik hem aanzet en dan gleijk nfs speel loopt hij ook vast :S

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 16:57

E-Vix

Nu met sneeuw!

Probeer het spel eens in een andere Xbox. Kijk eens of hij daar het zelfde probleem heeft. Zo nee, dan toch even kijken naar je Xbox. Of hij wordt te warm, of je voeding kan geen constante spanning geven. In beide gevallen zal je dan contact met MS op moeten nemen.
Je kan als hij in een andere Xbox niet vastloopt nog even proberen die voeding op jouw Xbox te gebruiken. Zo weet je zeker of je een slechte Xbox of een slechte voeding hebt.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo geen andere xbox ter beschikking....:S ook geen andere voeding, ( iemand omgeving nijmegen ????:P) maar ik heb net MS gebeld, en die zeggen ja moet je even testen zonder memory unit, en tijd en datum controleren.... mja rare lui zal ze vanmiddag nog eens terugbellen want hij moest een serie nummer weten... en ik zit op stage, maar hij word echt niet te warm..... ding blijft koud ( kan ook niet anders hij staat op een goed geventileerde plaats.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:07:
ik heb zo geen andere xbox ter beschikking....:S ook geen andere voeding, ( iemand omgeving nijmegen ????:P) maar ik heb net MS gebeld, en die zeggen ja moet je even testen zonder memory unit, en tijd en datum controleren.... mja rare lui zal ze vanmiddag nog eens terugbellen want hij moest een serie nummer weten... en ik zit op stage, maar hij word echt niet te warm..... ding blijft koud ( kan ook niet anders hij staat op een goed geventileerde plaats.
De voeding ook?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
yup die blijft gewoon koud de 1e 10 minuten, en na 1 min loopt ie al vast dusja :S maar zal vanmiddag ook de xbox eens aansluiten beneden, op een andere groep in de meterkast......
iemand anders nog meer tips?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:25
Dit had bij mij te maken met de savegame die ik gebruikte, daar kon ik geen multiplayer meer mee spelen. Xbox omgeruild (savegame gebackupped) en weer hetzelfde probleem.

Dus op een gegeven moment was ik bij BL nummer 2 en toen deed mijn savegame het ineens wel weer goed. Beetje raar. Net of er iets corrupt kan raken ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
sorted.bits schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:30:
Dit had bij mij te maken met de savegame die ik gebruikte, daar kon ik geen multiplayer meer mee spelen. Xbox omgeruild (savegame gebackupped) en weer hetzelfde probleem.

Dus op een gegeven moment was ik bij BL nummer 2 en toen deed mijn savegame het ineens wel weer goed. Beetje raar. Net of er iets corrupt kan raken ofzo.
Ja ik heb dus dat mijn savegame corrupt is dacht ik maar ik ging dus opnieuw starten, loopt hij weer vast bij een achtervolging, racen/free roam gaat goed :S multiplayer ook, de problemen zijn wel begonnen nadat ik me bij xbox live geregistreerd heb :@ en gespeeld heb :@ heb dus met NFS online gespeeld....kut zooi ik wil weer kunnen racen ben net zo ver :(

iemand misschein de verlossende tip?

Verwijderd

Ik had ook problemen, met NFS, het bleek me voeding te zijn, ik had nog van toen ik 6 was ofzow een blokken-doos, heb er twee blokjes onder gezet, en geen crashes meer (hij staat op de gornd met twee blokken eronder)!

Veel succes grts Bram.
Pagina: 1