Aloha!
M'n huidige internetprovider is essent@home. Hier betaal ik voor 5 Mb down en 750 Kb up zo'n 48 euro per maand. Opzich is het vrij snel, maar volgens mij moet m'n internetverbinding sneller kunnen voor een betere prijs.
Na een beetje gegoogle kwam ik bij LeaseWeb terecht, hier betaal je voor een snelheid van 16-24Mbps 40 euro in de maand. De verbinding is hier gewoon beschikbaar dus dat is ook geen probleem. Maar het is volgens mij te simpel om alleen te kijken naar de snelheid en prijs. Hoe lijkt dit pakket jullie? Op GoT kom ik nauwelijks berichten tegen over Leaseweb, dat maakt me een beetje sceptisch. Als het echt zo voordelig en snel is waren er vast wel meer berichten over op Tweakers.
Als dit pakket niet geschikt is..wat zou dan een goede provider zijn waar ik een snellere verbinding kan krijgen voor maximaal dezelfde prijs (48 euro/maand)?
M'n huidige internetprovider is essent@home. Hier betaal ik voor 5 Mb down en 750 Kb up zo'n 48 euro per maand. Opzich is het vrij snel, maar volgens mij moet m'n internetverbinding sneller kunnen voor een betere prijs.
Als dit pakket niet geschikt is..wat zou dan een goede provider zijn waar ik een snellere verbinding kan krijgen voor maximaal dezelfde prijs (48 euro/maand)?