“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Maar ik zou indd is contact op nemen met google zelf. En anders een ander account aanmaken.
let op waar je je inschrijft, en kijk eens onderaan spam mailtjes of je je toevallig kan uitschrijven (je klinkt gaar, maar werkt soms nog ook
This message was sent on 100% recyclable electrons.
hey das snel...keesheid schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:48:
Ik krijg ook wel spam, maar ong 3-5 per dag, dus dit is wel erg veel.
Maar ik zou indd is contact op nemen met google zelf. En anders een ander account aanmaken.
mja een nieuw account aan maken kan wel maarja...het is net zo erg als je mobiele nummer kwijt raken, heel veel contacten hebben dit adres dus voor 99 % houd ik hem liever
Ik zat net is te denken en ik herriner me dat ik het ook ooit met het hotmail account had, zelfde situatie alleen nadat MS hun spam filters verscherpte is het spam in een week nu nihil!
Ik heb m'n mail adres wel eens in google in getypt en overal waar ik geregistreerd sta heb ik mijn mail adres op geheim gezet of verwijdert en zo hoop ik uit google te komen en dus op minder spam (dit werkt met mijn hotmail adres wel, maar met het gmail account nog niet echt
[ Voor 18% gewijzigd door Underworld op 02-04-2006 19:53 ]
Dus heb je je mail adres toch ergens ingevuld waar ze daarn iet zo netjes mee om gaan.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dus ondanks dat je er wel aardig veel krijgt, is het an sich niet zo een probleem daar gmail ze allemaal eruit filterd.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat kan je dus beter niet doen. Op dat moment weet de spammer dat het adres in gebruik en actief is en krijg je in de meeste gevallen nog meer spam om je oren.....BasieP schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:50:
mja spam komt aan je email adres, dus de kans dat je die laat slingeren zal dus wel aanwezig zijn...
let op waar je je inschrijft, en kijk eens onderaan spam mailtjes of je je toevallig kan uitschrijven (je klinkt gaar, maar werkt soms nog ook)
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
En waarom je zorgen maken? Iets ertegen doen gaat niet. En de spamfilter van Google vindt m toch mooi
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het enige verbeterpuntje is dat je er eigenlijk voor moet zorgen dat e-mail adressen van je vrienden in een white list komen te staan, dus dat hun mailtjes nooit in je spam folder terecht komen. Maar of dat in Gmail kan en zo ja hoe dan, dat weet ik niet aangezien ik het zelf niet gebruik.
[ Voor 5% gewijzigd door Stamgastje op 02-04-2006 20:02 ]
Verwijderd
Dat hangt er van af om welk bedrijf gaat, als je aanbeidingen zijn van een web winkel in NL dan kan je inderdaad gewoon afmelden.Andre-85 schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:58:
[...]
Dat kan je dus beter niet doen. Op dat moment weet de spammer dat het adres in gebruik en actief is en krijg je in de meeste gevallen nog meer spam om je oren.....
Veder heb ik op me Gmail maar iets van 1 spam bericht per maand. Tja je moet natuurlijk niet je email adres gebruiken op marktplaats ;-)
Nee thankgod nog niet op 1 dag maar wel in een week (zie de screenshot(s)) dus dat maakt 1000 in een maand, nou ik vindt dat dus meer dan genoeg!snake903 schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:58:
251 emailtjes, op 1 dag?
En waarom je zorgen maken? Iets ertegen doen gaat niet. En de spamfilter van Google vindt m toch mooiwat kun je nog meer verwachten. De emails worden toch vanzelf verwijderd in 7 dagen (of 30), dus...
ik heb net dus al mijn adres in google ingevult en hij staat alleen nog bij twee sites geregistreerd in google, maar bij die sites daar heb ik hem al een maand geleden van verwijdert dus ik denk dat google nog een beetje langzaam is met het updaten enzo...
Verwijderd
Bij mij is het opgehouden.
Dat hoop ik dus ook dat het vanzelf stopt, maar dit is dus al een aantal maanden (lees: half jaar) aan de gangVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:04:
Ik heb dit ook een paar wekenlang mogen aanzien op m'n Gmail adress. Niks aan te doen, en ook niet op reageren
Bij mij is het opgehouden.
ik krijg nooit spam in mijn inbox so i don't care. Gewoon laten liggen. Het kan ook zijn dat robots je email adress op pakken als je bij websites inlogt enzov.
heb je ook gekeken of je niet spyware enzov. op je computer hebt? misschien pakken die je adres op.
Ik zie wel dat je firefox gebruikt dus dat is wel goed!
[ Voor 48% gewijzigd door boogywoogy op 02-04-2006 20:11 ]
it's as simple as something the nobody knows....
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
je hebt trouwens ook mensen die kicken op spam, hier één of andere idioot die zijn gmail adres liet vol spammen als experiment:
http://gmail.prattboy.net/index2.html
Verwijderd
Als dat DE manier voor ze is om eens te bekijken welke gmail-adressen er zoal zijn.... ja dan moeten ze dat vooral op die manier doenVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:00:
Dat lijk me trouwens niet zo verstandig idee om bij google je email adres in te tikken. In iedergeval houdt google bij wat er allemaal voor zoek terme worden ingetypt per dag. Wat ze er mee doen ....
Iemand heeft een keer een virus opgelopen, ik stond in zijn maillijst, you can do the math.
Harvestervirus, en je staat op de spamlijsten.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waar/hoe je je kan aanmelden bij G-Mail
Sorry, je kan wel al een Google account aanmaken, maar daarmee krijg je nog geen Gmail. Dat moet via uitnodigingen. Ik heb er nog wel honderd, net als veel anderen met een Gmail-account.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:13:
Heel vervelend je spam probleem ik heb hetzelfde met yahoo!
Ik krijg ongeveer 2 spamberichten per dag. Ik denk dat het komt door van die zogenaamde doorstuurmail. "Stuur dit bericht naar 15 andere mensen en je krijgt bla bla bla." Hoewel ik dit soort onzinberichten nooit zelf doorstuur blijft je adres wel in het bericht hangen dat andere mensen doorsturen.
[ Voor 34% gewijzigd door Robbbert op 02-04-2006 21:32 ]
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:13:
Heel vervelend je spam probleem ik heb hetzelfde met yahoo!
no problem ga ff naar dit topic: Gmail accountje hebben? deel 2
ik heb de helpdesk van gmail gemailt, hopelijk dat zij iets kunnen doen
hmm dat is helemaal niet zo gek dat dat zo is...Robbbert schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:28:
[...]
Ik krijg ongeveer 2 spamberichten per dag. Ik denk dat het komt door van die zogenaamde doorstuurmail. "Stuur dit bericht naar 15 andere mensen en je krijgt bla bla bla." Hoewel ik dit soort onzinberichten nooit zelf doorstuur blijft je adres wel in het bericht hangen dat andere mensen doorsturen.
hetzelfde geld dus voor FW mailtjes....
inprencipe is er dus geen ontkomen aan, voor niemand niet
[ Voor 37% gewijzigd door Underworld op 02-04-2006 21:34 ]
Ik heb nou wel van 1 spam mail dit gevondenAnti-Spam Policy
Pharmacy operates a strict anti-spam policy. We do not tolerate unsolicited advertising messages. We will actively pursue anyone engaging in spamming activities! This includes email, icq, instant messengers, chat rooms, message boards, newsgroups or anywhere else where commercial postings are prohibited. We will take appropriate actions against spammers that will result in loss of services and accounts closure.
We are fully committed to dealing with spammers. Pharmacy maintain and hold data on spam offenders which we share with anti-spamming organisations and agencies.
If you have received unsolicited advertising material which you believe was either sent by a user of Pharmacy services or as a result of using our services, please let us know. You can report the incident to our anti-spam department by forwarding us a copy of the offending material.
Report Spam: http://mrlefe.nettlepart....ref=&pid=1693&lang=&cart=
hopelijk helpt dat???
(check die url ook, dat vertrouw je toch ook niet!!!)
Kan je nagaan, ze zien zelf ook in dat het Spam is en dat ze er mensen mee lastig vallen ???
Wat zouden ze moeten doen? Het spamfilter werkt zo te zien prima. Alle spam komt netjes in je spambox terecht. Wat wil je nog meer?Underworld schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:45:
Zou het Gmail team misschien wat kunnen doen? Ik kan nergens iets van een contact page vinden
Niks van aantrekken, dus. Zo hoort het te werken.
I don't like facts. They have a liberal bias.