Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Welke is voor mij geschikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
na lang nadenken ben ik tot de keuze gekomen om een PDA te kopen. Ik hoor goede verhalen over pdashop.nl dus ik denk dat ik hem daar ga bestellen. Maar nu sta ik voor een veel moeilijker vraagstuk: Welke? De volgende dingen wil ik er in ieder geval mee kunnen:

• Internet (Een beetje surfen, msn-en)
• Bluetooth (Bestanden versturen, ontvangen, gewoon de hele bluetooth mikmak)
• E-mailen
• Documenten bewerken en versturen
• Muziek, fotos, video's bekijken/beluisteren

Welk toestel denken jullie dat het meest geschikt is voor mij? Mijn budget ligt rond de 3 a 400 euro en als de bovenstaande punten in het apparaatje verwerkt zitten is het mij al lang goed. En hoe goedkoper hoe leuker natuurlijk. ;)

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 16:34
Duidelijk een Palm Tungsten T|X kost je maar 300 euro en dan heb je ook nog eens WIFI erbij. En natuurlijk het bijna perfecte Palm OS, veel beter als dat Windhoos..

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 12:14
Lekker objectief advies, pff. Ik zou ook naar de Acer N311 kijken. WiFi, BT en een goed VVGA scherm . 330 euries.

Verwijderd

Topicstarter
De Palm Tungsten is alleen in de E2 versie te koop op pdashop. De Acer N311 is echt een beeldje. Ik zie dat er 128 mb werkgeheugen inzit, dat is aardig veel lijkt me voor een pda. En de hardeschif ruimte gaat met SD-kaartjes, dus dat is maar maximaal 1 GB? Is dat niet te weinig? Voor de rest lijkt me de N311 geknipt voor me, mooi scherm en een vertrouwde windows interface..

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou ook voor de Palm Tungsten T|X gaan. Heerlijk snel OS, goed batterijduur en enorm veel apps beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.pdashop.nl/product/19138

Die ziet er inderdaad ook heel erg mooi uit.. Maar zit daar wel alle vertrouwen apps op zoals MSN, Word enzovoort? En waarom is de Palm OS aantrekkelijker als die van windows?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Ook ik kan eigenlijk alleen maar een Palm T|X aanraden. Ben dit weekend overgestapt op een Palm T|X en had dit jaar eerder moeten doen. Het apparaat is gewoon geweldig voor het wat je betaald. Ik had eerst een Qtek S100 met windows mobile 2003 SE maar dit OS is echt brakker dan brak! Lange leven Palm :>
Bij Palm OS staat tenminste iedere optie op de juiste plaats, iets wat in Win mobile niet het geval is.
Palm documents to go is zelfs beter in het omzetten van word/exel/powerpoint bestanden dan windows mobile zelf... hoe triest als het door je eigen bedrijf is ontwikkeld. Ik weet alleen niet of er een msn vervanger is.

[ Voor 22% gewijzigd door Miki op 02-04-2006 19:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is erg vervelend.. Maar msn is wel een van de belangrijkste dingen die ik wil hebben op mijn PDA.. Ik zie dat op Palm wel Yahoo zit. Maar is windows dan echt zo slecht? En zit er op Palm geen ander programma wat het mogelijk maakt om te chatten met een msn-account?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MarcoC schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:59:
Lekker objectief advies, pff. Ik zou ook naar de Acer N311 kijken. WiFi, BT en een goed VVGA scherm . 330 euries.
Inderdaad, geen enkel advies is objectief.
Als iedereen z'n persoonlijke voorkeur post, kan de topicstarter net zo goed naar www.kieskeurig.nl of de tweakers.net Pricewatch gaan.
Dat is ook de reden waarom dit topic dicht gaat.
Een keuze voor een pda moet je zelf op basis van je eigen voorkeuren maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.