Wanneer komt er een MF voor OGR?

Pagina: 1
Acties:

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
Komt er een MF voor OGR, mag dit nog van D.net?? Of is dat over??? :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

OGR-MF1 is al geweest, tegelijk met het dondergeweld van 9.6M RC5 :) check hier voor meer info. Op dit moment staat er nog geen 2e editie gepland, lijkt me ook verstandig om eerst effe dagelijks op #1 te komen (hoewel het "nut" vd MF dan wel weg valt), dan kunnen we altijd nog voor record flushes gaan :D

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Topicstarter
...lijkt me ook verstandig om eerst effe dagelijks op #1 te komen (hoewel het "nut" vd MF dan wel weg valt)...
Inderdaad, daarom is het misschien juist een goed idee om dat nu te doen i.p.v. als we toch al op een eerste plek staan?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Megaflushen mag niet van d.net en je hebt wel gezien waarom de laatste keer. Dus laten we het gewoon niet doen en lekker doorstoomen naar #1

/edit: typo

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:50
Toch is een OGR megaflush véééél minder belastend voor de dnet-servers dan een RC5 megaflush. Dit komt doordat het om veel minder pakketjes gaat en dus veel minder dataverkeer.
Volgens mij als je het stiekum zou doen, zoals bij OGR-MF1 het geval was, zouden ze er niet zo moeilijk over doen?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 24 januari 2001 12:17 schreef budi het volgende:
Toch is een OGR megaflush véééél minder belastend voor de dnet-servers dan een RC5 megaflush. Dit komt doordat het om veel minder pakketjes gaat en dus veel minder dataverkeer.
Volgens mij als je het stiekum zou doen, zoals bij OGR-MF1 het geval was, zouden ze er niet zo moeilijk over doen?
je praat idd over veel minder dataverkeer, dus wat dat betrefd kan het wel, kzal eens kijken of er weer wat te regelen valt :)
Pagina: 1