Toon posts:

[Vraag] Doe maar weer op slot

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik iemand PMen, want ik snap er niets van.

Ik vraag niet zomaar om een script maar om advies, aangezien het internet snel veranderd heb ik een jaar nodig om een goed forum te vinden via hotscripts met alle comments lezen van mensen die het zelf niet begrijpen en er vervolgens ook nog achter te komen dat het dateert uit 2004 en dan weet ik dus nog niets. Ik heb al het halve internet afgezocht en aangezien hier mensen zijn die het zouden kunnen weten is dit de laatste plek waar ik mijn antwoord zou kunnen vinden.

Ik neem aan dat dit wel het forum is voor serverside scripting, want dat staat wat mij betreft nergens duidelijk aangegeven.

Mag ik alsjeblieft een antwoord?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:13:
Niet, maar je kan wel mailen :) (nme apending tweakers.net )
Ik vraag niet zomaar om een script maar om advies, aangezien het internet snel veranderd heb ik een jaar nodig om een goed forum te vinden via hotscripts met alle comments lezen van mensen die het zelf niet begrijpen en er vervolgens ook nog achter te komen dat het dateert uit 2004 en dan weet ik dus nog niets. Ik heb al het halve internet afgezocht en aangezien hier mensen zijn die het zouden kunnen weten is dit de laatste plek waar ik mijn antwoord zou kunnen vinden.
Programming wil niet zeggen: kant en klare software :) Oftewel, het is bedoeld voor het zelf programmeren van zaken en welke problemen je hiermee tegenkomt :)

[ Voor 37% gewijzigd door gorgi_19 op 02-04-2006 17:17 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Ik neem aan dat dit wel het forum is voor serverside scripting, want dat staat wat mij betreft nergens duidelijk aangegeven.

Mag ik alsjeblieft een antwoord?
Wat wil je nou? Ik denk dat je dit beter op irc kan bespreken! Dit leest namelijk echt K*T. Gebruik als het kan hoofdletters en punten. Dat maakt het lezen een hele hoop prettiger!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb al het halve internet afgezocht
de verkeerde helft ;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die een eigen forum heeft gemaakt begrijpt hier meer van dan iemand die dat niet heeft gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:17:
[...]

Wat wil je nou? Ik denk dat je dit beter op irc kan bespreken! Dit leest namelijk echt K*T. Gebruik als het kan hoofdletters en punten. Dat maakt het lezen een hele hoop prettiger!
Sorry. Beetje lange zinnen, maar dat krijg je als je boos bent omdat ze hup je topic dichtgooien.

Waar op IRC trouwens? Of moet ik dat ook zelf uitzoeken? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 17:20 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gorgi heeft het al mooi gezegd, maar ik zeg het nog eens: we praten hier over zelf programmeren. Als je dat niet wil, dan zit je hier simpelweg in het foute subforum. Daarnaast is je vraag al vaker voorbij gekomen in Software Algemeen, dus als je daar je vraag opzoekt in de search kom je ook een heel end.

Voor al het andere: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.