Toon posts:

[PHP] Gratis forum

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben een website aan het maken voor een studievereniging en ik zou graag een forum willen inbouwen.

Ik heb gekeken naar gratis online hosting, maar daarvan kun je vaak de looks niet aanpassen, heb ik geen access op de data en er zit vaak reklame ingebakken.

Het liefst host ik zelf (bij de hosting provider) een forum, maar phpBB zit vol gaten en ik dacht een goed forum te hebben gevonden in myreact, maar hiervoor moet je dingen kunnen executen en daar heb ik geen access voor. Hebben jullie suggesties? (forum, veilig, looks aanpasbaar)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Vbulletin, Phorum, enz. Moet je maar even naar googlen.

Edit:
Vbulletin is dus niet gratis (meer).

[ Voor 30% gewijzigd door Rhannie op 02-04-2006 17:02 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
Je geeft dus als suggestie: phorum? ;) Ik heb al veel gegoogled hoor, maar ik neem aan dat hier mensen zitten die er enigsinds verstand/ervaring van/mee hebben.

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-02 17:58

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Paddixx schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:00:
Vbulletin, Phorum, enz. Moet je maar even naar googlen.
Is Vbulletin gratis dan ? :?

...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:56
Hoi, Programming is geen plek waar we script- component- of programma requests toelaten. Het gaat hier over zelf programmeren, vandaar dat dit topic dus dicht gaat.

Trouwens:
Ik heb gekeken naar gratis online hosting, maar daarvan kun je vaak de looks niet aanpassen, heb ik geen access op de data en er zit vaak reklame ingebakken.

Het liefst host ik zelf (bij de hosting provider) een forum, maar phpBB zit vol gaten en ik dacht een goed forum te hebben gevonden in myreact, maar hiervoor moet je dingen kunnen executen en daar heb ik geen access voor.
Goed, gratis, veilig en aanpasbaar ? Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he...

[ Voor 61% gewijzigd door whoami op 02-04-2006 17:06 ]

https://fgheysels.github.io/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, hier zitten de mensen met enigszins verstand van programmeren, niet van het opzoeken van kant en klare fora. Als je iets kant en klaars wil hebben, dan zijn daar andere sites voor, niet Programming. Zie ook Programming FAQ - Scriptrequests. ;)

Ik stel dus voor dat je een site als (bijvoorbeeld) HotScripts eens gaat bekijken om te zien welke fora daar de beste rating krijgen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.