MAXTOR DiamondMax 10 6L200S0 200GB 7200rpm 16MB
Athlon64 939 3500+ Venice
ASUS A8N-SLI
DDR ValueRAM 512Mb 400MHz Non ECC CL3 x2
Apacer Int. Card Reader USB2.0
CLUB-3D PCI-e 256Mb ATI X800RX
Ik heb sinds een aantal dagen problemen met mijn pc ( maand geleden geformatteerd ) , hij blijft soms hangen en ik krijg soms de melding:
Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt.
Als de pc blijft hangen en ik ga rebooten dan kan mijn pc niet meer booten van mijn HDD , de hdd zie ik dan ook niet staan voordat ik bij het windows scherm kom. ( het scherm na mijn biosscherm ). Ik krijg dan de melding:
SCHRIJFFOUT... druk op ctr+alt+delete om opnieuw op te starten
Als ik dan even wacht of mijn pc helemaal uitzet en weer opnieuw opstart dan start hij gewoon weer normaal op.
Aangezien ik dacht dat het aan mijn HDD lag heb ik powermax laten lopen, maar deze ontdekte geen problemen.
Nu kreeg ik vandaag de volgende STOP melding (blauw scherm)
Stop 0x000000F4
http://support.microsoft.com/?kbid=330100&sd=RMVP#kb2 (volgens mij deze)
Ik heb geen idee wat het nu kan zijn maar ik denk nog steeds iets met mijn harde schijf. Kan het zijn dat ik bepaalde drivers moet installeren ivm SATA of iets moet veranderen in mijn bios. Of zijn er nog andere dingen die ik kan proberen.
Ik weet in ieder geval niet meer wat het nu is en kan wel wat hulp gebruiken.
Athlon64 939 3500+ Venice
ASUS A8N-SLI
DDR ValueRAM 512Mb 400MHz Non ECC CL3 x2
Apacer Int. Card Reader USB2.0
CLUB-3D PCI-e 256Mb ATI X800RX
Ik heb sinds een aantal dagen problemen met mijn pc ( maand geleden geformatteerd ) , hij blijft soms hangen en ik krijg soms de melding:
Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt.
Als de pc blijft hangen en ik ga rebooten dan kan mijn pc niet meer booten van mijn HDD , de hdd zie ik dan ook niet staan voordat ik bij het windows scherm kom. ( het scherm na mijn biosscherm ). Ik krijg dan de melding:
SCHRIJFFOUT... druk op ctr+alt+delete om opnieuw op te starten
Als ik dan even wacht of mijn pc helemaal uitzet en weer opnieuw opstart dan start hij gewoon weer normaal op.
Aangezien ik dacht dat het aan mijn HDD lag heb ik powermax laten lopen, maar deze ontdekte geen problemen.
Nu kreeg ik vandaag de volgende STOP melding (blauw scherm)
Stop 0x000000F4
http://support.microsoft.com/?kbid=330100&sd=RMVP#kb2 (volgens mij deze)
Ik heb geen idee wat het nu kan zijn maar ik denk nog steeds iets met mijn harde schijf. Kan het zijn dat ik bepaalde drivers moet installeren ivm SATA of iets moet veranderen in mijn bios. Of zijn er nog andere dingen die ik kan proberen.
Ik weet in ieder geval niet meer wat het nu is en kan wel wat hulp gebruiken.