Toon posts:

controls hangen MX 3100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, als ik games speel blijven af en toe na onregelmatige tijden de controls van mijn toetsenbord hangen, als ik bv aan het lopen ben in Far Cry dan kan ik gewoon niets meer :?.
Ik loop gewoon door en elke andere contol werkt niet ( toch gek dat ik altijd dood ga niet ?? :| ), mijn muis doet het dan nog wel normaal (ik kan nog gewoon rond kijken en schieten).

Na een paar seconden "freez" komt alles weer los en krijg ik weer volle controle 8)7
dit gebeurt in alle games bij COD2 is het zelfs om de +-5sec dat hij +-5 sec blijft hangen (gewoon niet te spelen) tijdens het gewoon typen op MSN ofzo is er totaal geen probleem en werkt alles perfect.

ik heb mijn toetsenbord al bijna een jaar en ik heb hier nooit problemen mee gehad.
het is mij het eerst opgevallen toen ik eens NFS MW aan het spelen was (best vervelend hoor als je geen bocht meer kan pakken :/ )

ik heb een Logitech MX3100
Afbeeldingslocatie: http://www.technoa.co.kr/content/latestnews/2005/01/12/logitech_ces/MX3100.jpg

ik heb al eens de nieuwste drivers ( die ik al had) eens ge herinstalleert en de batterijen die overigens volgens setpoint nog goed zijn eens vervangen
ik heb er ook al eens een "oud" toetenbord met draad aan gehangen, hierbij merk ik geen problemen op :X

heeft er iemand een idee waaraan dit kan liggen ???

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 21:46
Ik heb hetzelfde gehad bij mijn microsoft optical elite desktop. Na een jaar begon dat ineens. Heb nog steeds geen idee waar het aan ligt. Tobo werkt verder gewoon zoals het hoort.

Heb er nu een logitech G15 met draad bij voor het gamen. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu mijn systeem volledig geformatteerd, nog steeds hetzelfde probleem ;(
dus ik ben eens gaan denken, aangezien mijn systeem een nogal krappe voeding heeft en omdat deze nogal warm wordt tijdens het gamen heb ik de kast open gegooid en ipv mijn graka te overclocken heb ik hem ster onderclocked en de graphics op ultra low gezet om de voeding te ontlasten en om te temps laag te houden => geen effect |:(

kan er nog iemand een mogelijke oplossing geven ?? ik ben ten einde raad ;(