Toon posts:

Waarom blijven jullie mij proberen te bannen?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel, ik doe echt niets meer fout.

Even een situatieschets, van wat er is gebeurd.

1) MoJo, maakt een cloon aan. Tiffany, iedereen trapt erin,
tot de IP's werden vergeleken, en ik "gepakt" werd. Even voor de duidelijkheid: Met die cloon is niemand beledigt, of zijn dingen gebeurt, die niet mogen.
Resultaat: 1 week een ban.
Reden: Cloonen mogen niet, je hebt je aan de regels te houden.

2) Ik heb wat vragen over C++, waar ik niet uitkom, en een toets over heb de volgende dag.
Dus ja, ik leende (met toestemming) een account van een vriendin van me, en poste er een topic over op GoT, in Programmeren etc.
Maarja, toen in de Kroeg ging kijken, wat las, poste ik dus wat onder het account van Alcoholic_Girl. De eerste keer ZONDER dat ik erbij nadacht, echt, zonder opzet, omdat ik het nou eenmaal gewend ben.
Floris WIST het, en het boeide hem niet zo, evenals HBM..
Resultaat: IPban, eeuwig.
Reden: Je mag niet posten onder de naam van iemand anders ofzo?

Maar nou is het vervelende, een IPBan houd in, dat ze je bannen van de server waar GoT op draait. Maar laat daar nou heel toevallig T.net, FOK!, en FokForum ook op draaien! Dus om een onzinnig iets, imho, word ik gebanned van de 4 site's waar ik het meeste zit?

Ik overtrad de regels. Okay, maar ik bood ook mn verontschuldigingen aan. Maar regels overtreden, en regels overtreden, zit ook VEEL verschil tussen. Als je op een 60 KM weg, 61 rijd, schiet de Politie toch ook niet meteen een kogel door je hoofd?

Dat heb ik op verschillende manieren gedaan: ICQ, en E-mail. Het e-mailtje noemden ze Spam, en op ICQ ignorden ze me! |:( Lekkere Adjes, fijn. Ik dacht dat ze er voor de Users waren? En ze vonden me zeuren. Wat ik ook wel een beetje deed. Maarja, dat kwam omdat ik een Ban had, en GEEN bericht (e-mail) had gekregen, wat je volgens DE REGELS wel zou moeten krijgen.

Maar om even kort te zijn: Ik vind het onzin, dat ik van een SERVER gebanned word, omdat ik een grapje uithaalde, en later wat poste onder een ander account. Boeiend? NIEMAND die er last van had.

En qua bannen: Public HTTP proxy's zat, oneindig veel E-mail addressen. Suc6 met bannen! Dit is GEEN dreigement oid, alleen ff om aan te geven dat ik gewoon graag wil GoT-ten, onder de Nickname MoJo. Ik zit nu al 1,5 jaar op T.net, en 1 jaar op GoT, en vind het onzin dat jullie mij zo even wegmoffelen, alsof ik er nooit geweest ben. Kunnen jullie niet tegen commentaar ofzo?

En dan nog. Ik ben altijd leuk aan het posten geweest, in Onzin al. In de Kroeg houd ik me meestal aan de regels, open geen nutteloze topics.. flame niet, bla bla bla.

En zoals Fat-Aars-Sjaak? Die heeft toch ook een nieuw account aangemaakt (Hobbit)... en hij krijgt wel iets vaker een waarschuwing, dan ik ooit heb gehad, of zal krijgen.

Ik hoop dat dit gewoon normaal opgelost kan worden. Jullie (adjes) laten mij GoT-en, onder de naam MoJo, en ik doe gewoon, normaal, en houd me aan de regels. Zo simpel is het gewoon.

Grtz,

MoJo

Verwijderd

Topicstarter
Kheb nou al op 2 IP's een ban.

Fijn is dat. In principe nergens om.

Btw: Ban deze maar niet, is de proxy van @home, maken nogal veel mensen hier gebruik van denk ik.

Als ik iets fout heb gedaan, dus ECHT iets fout heb gedaan, wil ik best een straf accepteren. Maar niet om zoiets.

Grtz, /me is out!

(Sch00l ;()

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 08:27 schreef De_Bob het volgende:
En zoals Fat-Aars-Sjaak? Die heeft toch ook een nieuw account aangemaakt (Hobbit)... en hij krijgt wel iets vaker een waarschuwing, dan ik ooit heb gehad, of zal krijgen.

Grtz,

MoJo
waarvoor word ik er altijd bij gehaalt :r

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met alle respect, maar als je gebanned ben heb je dat op eigen kracht gedaan dus anderen erbij slepen is niet echt nodig.

En als je gebanned bent en je maakt een ander account aan of/en je gaat ff posten onder je vriendins account dan ben je zelf dom bezig (had wel ff kunnen uitkijken, ja). Jij doet een posting terwijl jou persoon hier niet meer mag komen. punt.

Dat je vriendin of je flat er niet meer op kan is gewoon je eigen schuld en niet die van een adje (een ban krijg je echt niet zomaar). Het enige wat je zou kunnen doen is andermans schade proberen op te ruimen door een adje heel lief aan te kijken (geloof me, ze zijn (soms>:)) lief). Zodoende kan je je vriendin weer aankijken etc.
Dat jij niet meer terug kan komen is dan gewoon pech hebben. Ik ken je niet, maar een ban zal er wel door gekomen zijn omdat je vervelend kunt zijn.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 08:46 schreef De_Bob het volgende:

...

Btw: Ban deze maar niet, is de proxy van @home, maken nogal veel mensen hier gebruik van denk ik.

....
Ik Denk dat Mojo hier gelijk in heeft er zijn hier veel mensen die gebruik maken van @Home al weet ik de verder achterliggende gedachte niet.

Persoonlijk denk ik dat Mojo's Straf nu lang genoeg geduurt heeft, of niet soms :?

Zoals Mojo al zij, als je 61 rijdt met je auto laat staan 70 dan krijg je een boete maar je blijft niet betalen... Mojo nu wel ... ik vind dit niet kloppen :?

en geef mojo geen groen licht om Kloon's te maken maar, ik vind tiffany een goede grap :D en hoop dat juist voor dit soort geintje's (het moet niet aan de gang blijven) een uitzondering wordt gemaakt. :D

Tevens denk ik dat bijna iedereen op GOT, Mojo nu wel vergeven heeft of niet dan :?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:09
Yah, onze hunk moet terug.....

Volgens mij is hier ook heel veel vriendjes politiek bezig

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 24 januari 2001 08:57 schreef ecteinascidin het volgende:
Met alle respect, maar als je gebanned ben heb je dat op eigen kracht gedaan dus anderen erbij slepen is niet echt nodig.
Dat is dus WEL nodig als je hierdoor je verdediging kan opstellen.. in dit geval toont ie aan dat de adjes in deze zaak tov een andere TOTAAL anders hebben gereageerd, niet eerlijk dus.
En als je gebanned bent en je maakt een ander account aan of/en je gaat ff posten onder je vriendins account dan ben je zelf dom bezig (had wel ff kunnen uitkijken, ja). Jij doet een posting terwijl jou persoon hier niet meer mag komen. punt.
Jij ooit al met 2 GoT verslaafden op 1 PC gezeten? Een keertje de verkeerde login gebruiken is dus ECHT wel snel gebeurd hoor.
Eneuhh.. zo erg 'punt' is dat trouwens ook niet vrees ik..
sjaak-fat-aars bijvoorbeeld, ook gebant, maar wordt wel toegelaten (en ga die jongen nu niet bannen omdat ie hier vernoemd word, jullie weten hier al langer van en hij word getolereerd)
Zelfde met dkasemier.. ook gebanned, doch met een puntje erbij in ze handle word ie wel getollereerd, terwijl jullie dit ook wisten (heb toen zelf nog gevraagd of dit wel kon)
Dat je vriendin of je flat er niet meer op kan is gewoon je eigen schuld en niet die van een adje (een ban krijg je echt niet zomaar). Het enige wat je zou kunnen doen is andermans schade proberen op te ruimen door een adje heel lief aan te kijken (geloof me, ze zijn (soms>:)) lief). Zodoende kan je je vriendin weer aankijken etc.
Mmm, ik zou hopen dat adjes NIET beïnvloed worden door zulke mouwvegerij/hielenlikkerij.
Als de adjes fout zijn geweest, of andere users minbder streng be(ver)oordeelt hebben verdient ook mojo deze behandeling!
Dat jij niet meer terug kan komen is dan gewoon pech hebben. Ik ken je niet, maar een ban zal er wel door gekomen zijn omdat je vervelend kunt zijn.
Om eerlijk te zijn, niemand vond het vervelend, het was leuk, maar blijkbaar tegen de regels (welke regel dan eigenlijk bdw?).

kortom: stop met sucing up to the adjes en wees een beetje eerlijk tegenover alle users!

• Speedener
Jah, zelfde rechten voor alle users, want er word vaak een oogke dichtgeknepen tegen users die vrienden zijn, of hier langer zijn

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Welje, nu heb ik het weer gedaan. Als ik de adjes graag zou willen zuigen, dan doe ik dat. Daar heeft niemand last van dus bemoei je je met je eigen zaken.

Betreffende bannen. Ik weet er echt niets van, maar deze jongen was onder zijn eigen naam al 2 keer gebanned, dus zullen adjes echt wel een reden hebben. Vertellen dat anderen gebanned zijn en wel terug zijn is totaal zwaktebod, want je moet niet naar anderen kijken maar naar jezelf.

* Delerium denkt dat poohbeer een beetje geirriteerd is.

[edit], zero-tolerence beleid heeft mijn voorkeur, dat slappe gedoe dat iedereen dezelfde rechten heeft...... Iedereen heeft ook dezelfde plichten, maar daar hoor je niemand over.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Heb ik maar 1 ding op te zeggen,

Heb gisteren ruim 20 trolls verwijderd in diversen Topics, toen ik zag in hoeveel topics je al gepost had ben ik maar gestopt met opschonen.

Hoezo doe niets verkeerd nu |:(

Verwijderd

Topicstarter
Erm, bedankt voor jullie steun.

Tja, dat ik anderen erbij haalde: Ik vind dat je alle users idd over 1 lijn moet trekken. Dus zelfde regels voor iedereen!

En tja, dat ik nou net iets meer zeur, sorry, zo ben ik nou eenmaal. Ik ga altijd in discussie als ik het ergens niet mee eens ben, niet om perse te moeten winnen, maar meer om de situatie duidelijker te maken, en de standpunten te bespreken.

De Adjes weten net zo goed als de rest van de users dat ik nooit echt vervelend ben geweest, heb geflamed, oid. Een grapje moet kunnen, en dattie bij de adjes in het verkeerde keelgat schoot, tja, dat was jammer.

Maar, ik heb nou al 10 keer gezegt dat ik het niet zou meer zou doen, en jullie weten, dat als ik iets zeg, dat ik het ook niet doe.

Kortom: Geef me mn inlog MoJo terug, en unban mn IP: 212.204.173.160, en gooi deze thread op slot.

Zo simpel is het.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 09:59 schreef HBM het volgende:
Heb ik maar 1 ding op te zeggen,

Heb gisteren ruim 20 trolls verwijderd in diversen Topics, toen ik zag in hoeveel topics je al gepost had ben ik maar gestopt met opschonen.

Hoezo doe niets verkeerd nu |:(
20 trolls van mij? Ga weg man.

Ik zag dat je een post van mij had verwijdert, het enige wat erin stond was "Thnx".

Dat was puur een bedankje omdat iemand de titel gaf van een nummer wat ik zocht.

Trolls, pffff..

En tja, af en toe kan ik wat minder aardig uit de hoek komen atm, vooral gek als ik genegeert word, en imho onterecht allemaal rare bans krijg.

• Speedener
Yah, 1tje van mij in; hoe heet dit nummer en heel veel van FYA

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 09:31 schreef ecteinascidin het volgende:
Welje, nu heb ik het weer gedaan. Als ik de adjes graag zou willen zuigen, dan doe ik dat. Daar heeft niemand last van dus bemoei je je met je eigen zaken.
jij hebt 'het' helemaal niet gedaan hoor. Ik ga gewoon niet akkoord met je en zeg dat dan ook (erg) graag :)
En van dat zuigen.. ik bedoel gewoon dat je de adjes zat te verdedigen met allemaal loze argumenten.. adjes verdedigen prima, doe'k zelf ook wel eens, maar 'k geef dan meestal wel argumenten die juist zijn.. mja, no offence intended.. weer vriendjes? :)
Betreffende bannen. Ik weet er echt niets van, maar deze jongen was onder zijn eigen naam al 2 keer gebanned, dus zullen adjes echt wel een reden hebben. Vertellen dat anderen gebanned zijn en wel terug zijn is totaal zwaktebod, want je moet niet naar anderen kijken maar naar jezelf.
Euhhm.. jah, jouw schieten we ene kogel door het hoofd (BEELDSPRAAK!) want je hebt te hard gereden, de ander krijgt een boete van 10 piek..
Beetje overdreven maar tegen zulke dingen reageer ik en vind ik dat er gereageerd MOET worden. 't Is nog altijd de bedoeling dat we een beetje eerlijk, of tenminste op dezelfde manier met alle users hier omgaan toch.
* witchdoc denkt dat poohbeer een beetje geirriteerd is.
Klopt ook, kan niet echt goed tegen oneerlijkheden en hier denk'k er één te zien.
[edit], zero-tolerence beleid heeft mijn voorkeur, dat slappe gedoe dat iedereen dezelfde rechten heeft...... Iedereen heeft ook dezelfde plichten, maar daar hoor je niemand over.
Zerotolerance ok, met niet zero voor de éne en 0,3 voor de andere!
Eneuhh.. als je hier een paar topics doorleest van me (en die in SU oot gepst zijn) zou je merken dat ik op op die plichten wijs :)

edit: en als ie daadwerkelijk aan't trollen is geweest, dan zou'k hopen dat ie op die feiten 'aangepakt' word.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik weet van niks :P

Verwijderd

Topicstarter
Daniel: ;):P:)

Nee, ik heb jouw verder idd nog niet gehoord..

Maar, ik post net iets, in een Topic over Vergeten en Vergeven.

Mn post start met:

De adjes zouden ook wel eens wat sneller iemand wat mogen vergeven... oid. (GEEN Flame.)

En verder, een superserieuse post, over een gebeurtenis (:'() in mn leven.

Word verdomme gewoon verwijdert!

Kunnen jullie niet tegen wat commentaar?

Van commentaar kun je leren, dat hoef je niet altijd negatief op te vatten...

Verwijderd

Topicstarter
Poohbeer: Thnx voor je hulp.

Maar om het hele verhaal ff wat korter te maken:

Unban mn IP gewoon, en mn account MoJo, en doe verder niet zo ontzettend moeilijk over iets! Dan doe ik het verder ook niet meer.

En ik weet het, jullie moeten wat toegeven, wat buigen, en je principes een stukkie aan de kant schuiven. Maar wat is daar fout aan?

Verwijderd

Topicstarter
Er worden leuke topics verwijdert.. van mij, jammer.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

In deze topic is het bewijs dat de ban terecht is al geleverd.

Poohbeer, ik vind mijn argumenten nog steeds valide. (jou argumenten trouwens ook)

Betreffende de kogel voor hardrijders. Kon het maar. Je zult maar kapotgereden worden door een hardrijder. Omdat het om een of andere reden geaccepteerd is, hoeft het nog niet normaal te zijn. Voor de 1 km te hard zou allang een boordcomputer gemaakt moeten zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 10:28 schreef ecteinascidin het volgende:
In deze topic is het bewijs dat de ban terecht is al geleverd.

Poohbeer, ik vind mijn argumenten nog steeds valide. (jou argumenten trouwens ook)

Betreffende de kogel voor hardrijders. Kon het maar. Je zult maar kapotgereden worden door een hardrijder. Omdat het om een of andere reden geaccepteerd is, hoeft het nog niet normaal te zijn. Voor de 1 km te hard zou allang een boordcomputer gemaakt moeten zijn
Je weet niet waar je het over hebt! Ik zit denk ik al wel een stukkie langer dan jij hier..

Je kent mij niet, de situatie niet, de adjes niet... dus geef maar even een objectiefe mening, daar hebben we een stuk meer aan.

Dus jij vind het normaal, dat er normale posts van mij worden verwijdert?

Ach, waarom zou ik ook met jouw in discussie gaan.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Als je denkt dat door flooden van het Forum je gelijk te krijgen, ja waar ben je dan mee bezig:? Over zielig gesproken.

Mogen de makers van dit Forum niet meer uitmaken wie wel en wie niet gewenst is :?

Als je niet welkom bent (1 Nickban en 2 IP BANs lijkt me toch erg duidelijk) maar je blijft je toch opdringen, snap dat al helemaal niet, over irri gesproken.

Dat je op de ignorelist staat van velen ligt natuurlijk aan al die anderen niet aan jou|:(

Etc.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Negeren, dreigen, schelden en opdringerig zijn: ban.

* Delerium heeft geen zin meer en vind dat Adjes maar beter kunnen gaan puinruimen, voordat /me 101 scheitawardpunten pakt.

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 10:24 schreef De_Bob het volgende:
Aaaaargh, dat is wel ERG een teken van zwakheid.

Het verwijderen van mn Posts.

:r Hoe diep kun je zinken.. bah, is dit het laatste wat je probeert te doen tegen mij ofzo?

Sorry hoor, maar dit vind ik echt te ver gaan. Als jullie echt lastig gaan doen, ik kan het ook. En ik gok nog erger dan jullie.

Nok er dus maar mee, dit moet NORMAAL geregelt worden, en niet op DIE manier.
bob: als je bedoeling van deze post was om iedereen overtuigd te krijgen dat je echt van dit board geweerd moet worden ben je daar nu in geslaagd vermoed'k zo.

Verwijderd

Topicstarter
HBM: Lees nou eerst mijn eerste post eens goed. Ik flood niet. Ik post normaal, zoals ik ook met MoJo deed. En wat wou je doen? Altijd achter me aan blijven lopen en al mn posts verwijderen?

ecteinascidin: Dat maak jij ervan... 1) Ze moeten normaal tegen me doen. 2) Hun rottig doen, ik rottig doen, maar anders om ook, hun relaxt, ik relaxt.

Poohbeer: Ja ja, ik vind dat dit even normaal moet worden geregelt.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Over het verwijderen van je post kan ik duidelijk zijn, wat mij betreft ben je niet welkom in GoT Kroeg, totdat er iets geregeld is trash ik dus alles.

Als IP-BAN niet helpt, idd we kunnen/willen de proxy van @home geen ipban geven. Dan maar op deze manier,
een IP-Ban is er om te Voorkomen dat zo iemand toch post,
Oke jij denkt een manier gevonden te hebben om daar onderuit te komen en toch gewoon door te gaan met het vervuilen van de Fora.

Nou ik denk een manier gevonden te hebben jouw oplossing teniet te doen.

Hopelijk volgen de Modjes van de andere Fora ook.

edit: En ja ik wil daar best veel tijd in stoppen, het is toch belachlijk zo opdringerig als jij nu doet, verdwijn gewoon man.

Verwijderd

Topicstarter
1) HBM, Proxy's zat, je kan me niet bannen. En als je de @home proxy's banned.. dan ban je veel mensen van GoT.

2) Je kunt me niet blijven trashen. Dat is ook niet nodig.

3) Ik ben er wel welkom, imho, bij de users, en GoT is er voor de users..

4) Ik post geen crap. Geen onzin. Geen nutteloze dingen.

Ik had een leuke topic geopend. Het had nog leuker kunnen worden.

Maar ik heb ook helemaal geen zin om in discussie met jouw te gaan.

Trash je btw ook alles van D_Kasemier? Die heeft wel iets meer bans dan ik..

Het enige waarom ik dit topic open is: Unban mn IP gewoon, en mn account MoJo, en doe verder niet zo ontzettend moeilijk over iets! Dan doe ik het verder ook niet meer.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Oke samenvatting,

MoJo heeft 1 Nick Ban en 2 IP Bans

MoJo heeft geen zin om zich aan de regels van GoT te houden, verzint iets om onder Ban's uit te komen :(

MoJo besluit om maar (weer eens) zijn gelijk te halen bij de Adjes, met de mededeling dat IP Bans toch lekker NIET helpen in zijn sig |:(

MoJo is boos omdat zijn "verboden" postings op dit forum verwijderd word:?

En wat ik met mijn tijd doe hier maak ikzelf uit, search op nickname is echt niet zo arbeidsintensief hoor?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op woensdag 24 januari 2001 10:51 schreef het volgende:
1) HBM, Proxy's zat, je kan me niet bannen. En als je de @home proxy's banned.. dan ban je veel mensen van GoT.
Bij deze. Mensen die niet meer kunnen GoTten, en een proxy van @home gebruiken, mogen contact opnemen met MoJo. Mag je haarfijn uitleggen dat jouw !^&%@$# gedrag ervoor gezorgd heeft dat er nu een IPblock op die proxy staat.

Begrijp me goed MoJo, ik (en vele andere Adjes) zijn het goed zat. Ik zal doorgaan met IPbannen, kan me geen reet schelen hoeveel proxys je gebruikt.
2) Je kunt me niet blijven trashen. Dat is ook niet nodig.
Zolang jij hier post, is het nodig. Wanneer dringt het eens door in dat koppie van je?
JE BENT HIER NIET WELKOM.[quote]
3) Ik ben er wel welkom, imho, bij de users, en GoT is er voor de users..
Algemene vervuiling van de fora, clones aanmaken, ban ontwijking, lastig vallen van Admins en Moderators. Dat staat gelijk aan een ban, en helaas voor jou hebben de users daar niest over te zeggen.
4) Ik post geen crap. Geen onzin. Geen nutteloze dingen.
*lacht*
Ik had een leuke topic geopend. Het had nog leuker kunnen worden.

Maar ik heb ook helemaal geen zin om in discussie met jouw te gaan.

Trash je btw ook alles van D_Kasemier? Die heeft wel iets meer bans dan ik..

Het enige waarom ik dit topic open is: Unban mn IP gewoon, en mn account MoJo, en doe verder niet zo ontzettend moeilijk over iets! Dan doe ik het verder ook niet meer.
D_Khasemier was bij lange na niet zo irritant als jij. Hij heeft zich _wel_ aangepast, hij gedraagt zich gewoon.

'k Hoop dat het nu voor eens en voor altijd duidelijk is, dat een ban een ban is. Dat het niet de bedoeling is andere usernames te gebruiken. Dat het niet de bedoeling is proxys te gebruiken als je een IPban hebt.

Nogmaals, ik zal alles in mijn macht doen jou van dit forum te houden MoJo.

Verwijderd

Topicstarter
HBM: Als jij iemand een klappertjes pistool op zn hoofd zet, voor de grap, (die persoon weet het..), je loopt een bank binnen en zegt dat het een gijzelaar is.. en dat je geld wilt zien, anders schiet je hem dood.

Volgende dag, word de gijzelaar met een kogel in zn hoofd, dood aangetroffen, jij levenslang.

Zou jij dan proberen te ontsnappen? Of zou je rustig blijven zitten?

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 24 januari 2001 11:07 schreef De_Bob het volgende:
HBM: Als jij iemand een klappertjes pistool op zn hoofd zet, voor de grap, (die persoon weet het..), je loopt een bank binnen en zegt dat het een gijzelaar is.. en dat je geld wilt zien, anders schiet je hem dood.

Volgende dag, word de gijzelaar met een kogel in zn hoofd, dood aangetroffen, jij levenslang.

Zou jij dan proberen te ontsnappen? Of zou je rustig blijven zitten?
OF bestaat niet meer.

Verwijderd

Wat een ongelovelijk gezeik hierzo. Het is gewoon een pure egoistische ruzie om wie er nu eigenlijk de baas is en de lakens uitdeeld en tot hoever je dat door wil trekken.
Ik vind er best dat er controle is, en het kan best zijn dat die mensen in hun recht staan.
maar het rechtsysteem in nederland berust ook niet alleen op teorische schuld en daarbij behorende straf.
Hier in nederland word tenminste rekening gehouden met de motieven achter de 'crime', en bijvoorbeeld hoe berouw vol iemand is.

Ik zou gewoon zeggen, kijk eens verder dan je neus lang is, en doe niet zo moeilijk.
dit is een kroeg, en het is de bedoeling dat het daar een beetje gezellig in is.
Nou als je op elk 'verdacht' topic een slotje gaat gooien, vind ik het leukste er wel af.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Droomroosje valt met de neus in de boter, Mojo is laten zien dat íe terecht verwijderd is en daar heeft de nederlandse gezelligheid helemaal niets mee te maken.

Dat verhaal van de politie is onzin, als jij met eeen klappistool de bank binnenloopt dan mag je blij zijn dat je niet direct wordt doodgeschoten (in Amerika helemaal, want daar mag 't).

Zogenaamde gezelligheid en "mij-krijg-je-niet-weg" is voldoende voor een ban lijkt mij. Misschien moet HMB ff een echt adje iets vragen of de provider van @home inlichten.

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar die zogenaamde gerechtigheid wordt hier gewoon verkracht.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 24 januari 2001 11:15 schreef droomroosje het volgende:
Wat een ongelovelijk gezeik hierzo. Het is gewoon een pure egoistische ruzie om wie er nu eigenlijk de baas is en de lakens uitdeeld en tot hoever je dat door wil trekken.
droomroosje is hier nog niet zolang?

Om MoJo manier van discussieren te gebruiken.

Man gijzelt slachtoffer > tijdelijke straf
Man gijzelt weer slachtoffer > levenslang
ontsnapt

Man ontsnapt en zegt sorry hoor heb het niet zo bedoeld. > droomroosje zegt "ach laat hem toch"

Verwijderd

Rick: Grote jongen...

Gefeliciteerd... jammer dat het zo moet...

Vooral gek dat ik lastig doe? Misschien een reactie op jullie?

En dat van *lacht*: Op dat moment poste ik normaal.

Ach, ik neem wel een normaal accountje, geen opvallende naam, snelle HTTP proxý.. niemand die er achter komt. Niemand de last van me heeft. Dat weet je zelf ook. Dus doe in GODSNAAM niet zo moeilijk. Ik doe nu iid moeilijk, omdat jullie zo lopen te zeiken.

Echt, jullie overdrijven zoooooooooooo erg. Jullie negeren al MIJN excuses. Jullie doen eeeeeeeeeeuwig moeilijk. Het slaat NERGENS op. ECht 10 keer NERGENS.

En dat ik hier weer ben, mn proxy.. heeft er alleen mee te maken, dat ik gewoon lol hier wil maken, dat weten jullie net zo goed.

Jullie kunnen gewoon neit tegen commentaar, en dat er iemand is die tegen jullie ongelovelijke goddelijkheid in durft te gaan!

Bah, wat lame. ECht 10 keer lame.

Dit hadden jullie zooooooo makkelijk kunnen oplossen, door gewoon niet zo gods kinderachtig te doen. Gewoon HEEEEEEEEEEEL makkelijk mij unbannen, en normaal laten posten, zoals ik al 1 jaar doe. Maar neeeeeeeee, jullie zijn weer te eigenwijs.

En, als het niet op deze manier kan, doe ik het wel op de manier van Proxy's. Jullie komen er toch niet achter, wie wie is. Je hebt het gezien, met Tiffany, dat ik prima een andere persoonlijkheid online kan aan nemen.

Gatverdamme, echt, zo kinds, en en, weet ik veel wat van jullie. DOe ik godsnaam niet zo moeilijk. Jullie zeggen dat ik moeilijk doe? Dat is een reactie op jullie.

En HBM: 1) Grow up. 2) Doe niet alsof je m'n voorbeeld niet snapt, en geef er normaal antwoord op.. |:(

En weet je, als ik een ander accountje neem, ander nickje, andere proxy, NIEMAND die het merkt dat ik er ben. Waarom zou je me dan niet gewoon UNBANNEN?

En wie zegt dat ik me niet wil aanpassen? Hoe moet ik me aanpassen als ik de kans niet heb?

Verwijderd

Oh, en btw: @home, LACHT hierom, als je aankomt met: We kunnen een usertje niet aan, we zijn zelf te stom om wat toe tegeven.

Nogmaals: Ik wil best een "straf" accepteren als hij TERECHT is. En ik weet heel snel WANNEER een straf terecht is.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 11:20 schreef HBM het volgende:

[..]
droomroosje is hier nog niet zolang?

Om MoJo manier van discussieren te gebruiken.

Man gijzelt slachtoffer > tijdelijke straf
ontsnapt

Man ontsnapt en zegt sorry hoor heb het niet zo bedoeld. > droomroosje zegt "ach laat hem toch"
Nou ben je mijn stukje motief vergeten.
Misschien geizeld die man wel aldoor een slachtoffer omdat zijn moeder onterecht levenslang heeft gekregen. of what ever..

En de enigste manier om er wat aan de toen vind hij om een slachtoffer te gijzelen en daarmee aandacht te vragen voor zijn moeder.

Ik wil helemaal niet zeggen dat ik hiermee meneer bob zijn gedrag verklaar.
Maar ik weet wel dat ik dit soort gezeur gewoon zat ben.

Het is gewoon de schuld van beide partijen dat ze halstarrig zijn, en niet willen teogeven , en het gevolg is dat het tot hier moet komen

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Doe ook maar een ban op Alcoholic_girl. Dan weten we ook dat Mojo fysiek in de problemen zit.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

En, als het niet op deze manier kan, doe ik het wel op de manier van Proxy's. Jullie komen er toch niet achter, wie wie is. Je hebt het gezien, met Tiffany, dat ik prima een andere persoonlijkheid online kan aan nemen.
Zo goed was ie niet. Ook De_Bob had ik door. De volgende hebben we ook zo door. Geef het op man, ik weet zeker dat je dit puur uit trots doet. Wat wil je nou nog bereiken? Nu kom je echt niet meer terug hoor, je hebt ook heel wat mensen hun ICQ-Ignorelist bijgevuld. Kap er mee, start opnieuw op een ander forum waar je de stoere man kunt uithangen.

Ik :r er een beetje van, van dit nutteloze principieële gedoe :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[grote mensen modus]
Er zit een substantieel verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Iemand die geen gelijk krijgt, die heeft het ook gewoon niet. Als je dan op een drammerige manier je gelijk probeert te krijgen, dan verdien je geen gelijk en al helemaal geen respect.

Vervolgens je vriendin's account gebruiken is echt laag. Een adje zal dat account gewoon moeten bannen, want JIJ zit erachter. Als je vriendin dan een probleem heeft dan ben jij de enige oorzaak en niet welk adje dan ook.

Forget it, punk. It's a lost cause.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

*Zucht*

Hoezo is het toch zo dat zo goed als alle "probleem-gebruikers" fanatieke Onzin/Off-topic/GOT-Kroeg posters zijn ?

Donder het er toch gewoon uit. Het levert meer gezeik op dan dat het iets toevoegd aan de sfeer.

Ik veroordeel absoluut niet alle "kroeg-gangers" begrijp me goed, maar volgens mij zijn 90% van de bans die uitgedeeld worden gericht aan fanatieke posters in bovengenoemde Fora.

Trekt gewoon de verkeerde mensen aan, en helaas moeten de goeden er altijd onder lijden. (Ook de goeden in de "kroeg" !) Dat is het nadeel van een goede zijn.

Ik hoop dat als de 30-dagen voorbij zijn het weggepleurd wordt.

*zucht*

Dit is overigens geen roepen om argumenten hoezo het wel moet blijven, die ken ik allemaal al.

Wil je computer-related, kom je hier, wil je iets anders, ga naar ergens anders. De combi _kan_ schijnbaar gewoon niet werken.

Een geintje tussendoor kan ook in een serieus forum hoor, je moet alleen de grenzen kennen.

[update]

Dit is mijn mening hoor, niet een verplichting ofzo, voordat mensen gaan denken dat ik de Adjes ertoe wil aanzetten de kroeg te sluiten. Het is iets wat ik zou doen, als ik Adje was. (Waarschijnlijk zijn er nu veel blij dat ik het niet ben... ;) )

Ik heb het idee dat het namelijk meer negativiteit oplevert dan positiviteit.

[/update]

Aannames zijn fataal.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Kan het toch niet laten om maar weer te reageren.

MoJo er komt idd nog een moment, als je zo doorgaat, waarop het voor mij geen Forum kwestie meer is maar een prive aangelegenheid wordt.

Droomroosje > eenmaal toegeven aan zo'n persoon is het begin van algehele sluiting.

Ben altijd de grootste voorstander geweest van OF>OTF>Kroeg dat kan iedereen be-amen

Maar als we met zulke users worden opgescheept op GoT dankzij de Kroeg dan mag deze van mij dicht.

Wat mij betreft is de proefperiode voorbij:(

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Alcoholic_Girl heeft nu een ban. Goed gedaan Mojo! :(

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 11:40 schreef klmurphy het volgende:
euhhm.. als ie een beetje normaal post merk je't ECHT niet hoor klmurphy.. je bent iig niet zeker en ga je bannen als je niet zeker bent?
maja, als ie normaal post is er natuurlijk ook geen probleem meer, toch?
Dan istie net zoals dkas een irri user die zich betert. (dkas beteren?!)

'k Vraag me wel af hoe dkas zich heeft kunnen bewijzen als mod direkt posts geen deleten omdat een user ongewenst is (geweest). Weer dubbele standaard?

Dubbele standaard blijft sucken, al begrijp ik natuurlijk wel dat iemand die het bloed onder de nagls van de (menselijke) adjes vandaan heeft gehaald anders word behandeld

mojo: leg je er nu gewoon bij neer dat je die nick kwijt bent, beschouw dat als je immerdurende straf ofzo.
Join incognito, post zoals alle brave mensen maar kap met irri gedoe.

adjes: jullie weten ook erg goed dat dit kan blijven doorgaan als jullie het been stijfhouden. Laat mojo (de nick) gebanned, maar ga hem niet zoeken 'in andere users'.. Al is ie weer on GoT.. als ie braaf is laat je'm rustig doen, anders blijft dit gedoe tot in de eeuwigheid of tot alle proxies bant zijn en er geen provider meer is die dynamisch ip's toekent

Een IP ban stopt een ietwat tweaker niet, da's nu echt wel gebleken.. misschien beter idee om sneller met gewone userbans te smijten.. al dan niet temp of niet.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:28
<?php

if ($HTTP_SERVER_VARS["HTTP_X_FORWARDED_FOR"]=192.168.1.1) {
print("Hello MoJo, nice to see you, to bad you are banned ;-) bye");
exit 0;
}

het is maar een opzetje/voorbeeldje, maar zoiets is het wel..

PS: Ik heb niets tegen MoJo

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Mojo,
Als je je netjes had gedragen had er niks aan de hand geweest...
Maar je loopt te drammen enzo, en dat werkt gewoon averechts...
Ik hoop dat je dat begrijpt, soms moet je je gewoon even koest houden...
Adjes/modjes willen best nog weleens wat door de vingers zien, maar als iemand te ver gaat, zijn gelijk moet krijgen enzow zal het niet zo snel door de vingers gezien worden...

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 11:49 schreef klmurphy het volgende:
Alcoholic_Girl heeft nu een ban. Goed gedaan Mojo! :(
heeft mojo weinig mee te maken he..
of AG = mojo OF zij is dom genoeg om hem haar login te geven..
kortom: haar schuld

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Das waar Pooh.

• Floor-is
  • Laatst online: 13:02

Floor-is

5.2

Mojo: Het dringt niet tot je door als ik zeg dat klonen niet meer mogen. Het dringt niet tot je door als ik zowel jou als Alcoholic_Girl een waarschuwing geef. Het dringt niet tot je door als je van bijna alle adjes en modjes te horen krijgt dat je niet meer welkom bent. Het dringt niet tot je door dat als we je temp-ban omzetten in een perm-IP-ban dat je niet meer welkom bent. Het dringt niet tot je door dat als je op deze manier gaat beginnen, jij het voor anderen verpest.

Het dringt ook al niet tot je door dat je dreigementen niet werken. Het dringt ook niet tot je door dat als adjes en modjes je op ignore zetten omdat je alleen maar aan het zeuren bent, terwijl je ondertussen wel kunt weten dat je geen gelijk hebt.

Je hebt het immers zover gekregen dat het bijna een persoonlijke vete wordt, door je bedreigingen via zowel ICQ als IRC heb je het bij de adjes verbruid.

Het is niet met 2 maten meten, ook Sjaak heeft wederom een laatste waarschuwing gehad, nog 1 keertje over de schreef en hij krijgt een IP-ban. Dit geld voor alle users, ik heb immers ook een thread van HlpDsK gesloten, wat toch wel aangeeft dat ik het van niemand pik.

Het is heel treurig dat niet alleen mijn plezier, maar ook het plezier van anderen word verpest door dit soort mensen. :(

Bericht hierboven

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Beetje jammer dat er 22292 users zijn waarvan er eentje zich niet kan gedragen.

Ik bedoel 22921 mensen kunnen zich gedragen en eentje weer niet...Die verpest het dan gelijk voor de rest ook

Waarom moet altijd iemand de regels overtreden...

(dit gebeurd overal, over de hele wereld)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Poohbeer > D.kasemier heeft naar mijn weten nooit een IP ban gehad.
En zeker niet onder iemand anders z'n Nick zijn gelijk geprobeerd te halen.

Na opnieuw aanmelden van D_kasemier is hij ook niet meteen irri gaan posten in LA en Kroeg, heeft zich toen netjes gedragen, voor een tijdje dan iig >:)

En daarbij mag je iemand best beoordelen op gemiddelde kwaliteiten van zijn postings.

Waar je bij usersearch D_kasemier diversen andere Fora tegenkomt kom je bij De_BOB alleen maar GoT_Kroeg tegen terwijl dit een rangeer forum behoort te zijn , daar waar je vertoeft omdat op dat moment andere fora niets te bieden hebben.

Heb ik dat gezegd :o

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 12:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
floris: heeft kroeg dichtgooien zin denk je?
Mojo straf je er niet mee hoor.. wel een paar 100 (1000?) andere users.

HMB: voor een tijdje

• witchdoc
ICQ van mojo, met verzoek dit hier te posten.
NIET gechecked op schunnigheden, dus niet poohtje gaan bekampen pls
Mojo: Het dringt niet tot je door als ik zeg dat klonen niet meer mogen.
Jawel, lees het mailtje maar na wat ik je stuurde, met mn excuus voor een cloon...
Het dringt niet tot je door als ik zowel jou als Alcoholic_Girl een waarschuwing geef.
Jawel, mag ik daar tegen in gaan? Ik ben het er niet mee eens.. en word totaal weggestopt, doofpotaffaire.. dat pik ik niet, sorry.
Het dringt niet tot je door als je van bijna alle adjes en modjes te horen krijgt dat je niet meer welkom bent.
Dat hebben jullie er zelf naar gemaakt. Het was niet zo nodig geweest.. alleen door jullie stijfkoppigheid, en mijn aanhoudendheid, is dat zo gekomen. En ik heb me nooit misdragen, voor mn cloon. Dat weet jij ook. Nogmaals: Als iedereen wat relaxter zou doen... zou er niets aan de hand zijn, wees een wat vergevingsgezinder, dat is beter voor de sfeer..
Het dringt niet tot je door dat als we je temp-ban omzetten in een perm-IP-ban dat je niet meer welkom bent.
Erm, ik ben hier voor de andere users, niet voor de Adjes, wat hebben jullie toch met Niet welkom zijn? Omdat ik wat commentaar lever? Commentaar, hoeft niet negatief te zijn, je zou het ook kunnen opvatten als iets waar je van leert...
Het dringt niet tot je door dat als je op deze manier gaat beginnen, jij het voor anderen verpest.
Jawel hoor. Heel erg goed zelfs. En dat dringt ook heel goed tot jouw door, weet ik zeker, maar als we het beiden zo zeker weten, waarom doet iedereen dan zoooooo moeilijk? Als het niet nodig is? Echt, de sfeer word een stuk beter, als je mij gewoon unbannend. Ik heb echt geen haatgevoelens naar Adjes toe ofzo hoor.
Het dringt ook al niet tot je door dat jouw gedrag de hele kroeg in gevaar brengt.
Ook dat dringt tot me door. Pfff, nogmaals: Dit is ALLEMAAL zoooooo onnodig, de oplossing is ZOOOOO simpel.
Het dringt ook al niet tot je door dat je dreigementen niet werken.
Is het een dreigement als ik zeg dat ik hier niet weg wil? Dat ik niet weggemoffelt wil worden? Is het een dreigement als ik zeg dat ik gewoon een Proxy gebruik?

Als je het zo opvat: Sorry, zoals ik al eerder poste, ik dreig NERGENS mee.[quote]
Het dringt ook niet tot je door dat als adjes en modjes je op ignore zetten omdat je alleen maar aan het zeuren bent, terwijl je ondertussen wel kunt weten dat je geen gelijk hebt.[quote]

Het gaat me niet om het gelijk krijgen, heb ik dat ooit gezegt? Ik wil gewoon hier kunnen posten.. net als iedere andere normale user. En als ik nergens wat over hoor, over de stand van zaken, tja, dan wil ik dat weten, en vraag ernaar.
Je hebt het immers zover gekregen dat het bijna een persoonlijke vete wordt, door je bedreigingen via zowel ICQ als IRC heb je het bij de adjes verbruid.
Als jij 1 serieuse dreigement kan vinden, in je ICQ history, of in de history van een andere AD, of in je IRC logs, vind ik het knap en wil ik het graaaaag zien.
Het is niet met 2 maten meten, ook Sjaak heeft wederom een laatste waarschuwing gehad, nog 1 keertje over de streef en hij krijgt een IP-ban. Dit geld voor alle users, ik heb immers ook een thread van HlpDsK gesloten, wat toch wel aangeeft dat ik het van niemand pik.
Okay, perfect, zoals het hoort.. ik ben btw niet echt degene die erover zeurt, ik weet dat ik wat lastiger ben, maarja, ik vind dat ik niet terecht word behandelt, en daar kan ik niet tegen.
Ik sta trouwens ook op het punt de kroeg maar dicht te gooien en dat terwijl ik een van de meest positieve personen ben in de vrew over de kroeg. Wat mij betreft is het over, niet alleen mijn plezier, maar ook het plezier van anderen word verpest door dit soort mensen.
Nogmaals: DAT IS NIET NODIG. Doe het niet.. dat is zonde.. en onnodig.

Grtz, MoJo.

edit: inleiding (bold) verduidelijkt

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Tis zo simpel.

Iemand op got is lastig?
Waarschuwing.
Hij blijft lastig?
Ban

En vooral schijnen heel veel mensen het leuk te vinden om de adjes/modjes te pesten. Of iig vinden de mensen het hier nogal naar dat er een soort van overheid is, ze willen het liefste totale anarchie. Als iemand maar al een beetje z'n macht toont krijgt hij een berg shit over zich heen van hier tot tokio.

Jullie willen gewoon niet inzien dat er een soort van 'overheid' nodig is.

Overigens doen jullie net als of het door de adjes komt dat de sfeer verpest word, maar de users beginnen met kloten.....

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Poohbeer>

Vindt die actie om dit te posten niet echt slim van je, je laat je gebruiken.

Forum mag dicht van mij, heb er vrijwillig veel tijd ingestoken omdat ik vanaf het begin een OF'er was, wilde er best iets van maken en voor doen.

Maar als we door sluiten meer van die figuren als MoJo kunnen voorkomen op GoT (MoJo is er al, daar is niets/weinig meer aan te doen) ben ik voor sluiten.

Je zou bijna gaan pleitten voor een addult check :?

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Ben een gemiddelde bezoeker van GoT vooral voor hardware en mijn koetjes, in de kroeg kom ik bijna nooit, maar bij een persoon die zo blijft drammen kan ik niet anders opmerken dat een ban inderdaad terecht terecht is, wat de advocatuur daar dan ook over wil opmerken.

Als zo'n persoon bij mij op thuis op bezoek was en zich zo gedroeg, was hij allang verzocht om te vertrekken en kwam er (voorlopig) niet meer in.

Personen die zich op een dusdanige manier aangesproken voelen en zo overdreven hun gelijk willen halen mogen best een periode afkoelen.

De slotjes die hier en daar af en toe gezet worden begrijp ik ook niet altijd, maar in van deze draad begrijp ik het in ieder geval wel.

? weet jij wat.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
De oplossing is inderdaad erg simpel

Mojo laat eindelijk tot zich doordringen dat hij om verschillende redenen niet meer gewenst is en laat zich gewoon niet meer zien op GoT

Nu kan je eeuwen blijven zeuren dat het niet terecht is maar wij zien dat toch iets anders...en je bereikt er echt niets mee

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 12:43 schreef HBM het volgende:
Poohbeer>

Vindt die actie om dit te posten niet echt slim van je, je laat je gebruiken.
als iemand mij vriendelijk vraagt om te helkpen doe'k dat jah.. had't misschien wel beter ff doorgelezen ofdat er niks verkeerds instaat maja
Forum mag dicht van mij, heb er vrijwillig veel tijd ingestoken omdat ik vanaf het begin een OF'er was, wilde er best iets van maken en voor doen.

Maar als we door sluiten meer van die figuren als MoJo kunnen voorkomen op GoT (MoJo ie er al daar is niets/weinig meer aan te doen) ben ik voor sluiten.
Personen als mojo zijn niet kroeg specifiek volgens mij HBM. Koppigerds met iets te weinig takt kan je evengoed tegenkomen op de andere fora, jammer genoeg in dit geval niet.

Dit is trouwens zelfs voor de kroeg een unikum, sluiting dus liever niet.. 1 keer per jaar een ECHT irri user op een forum kan je meemaken..
als ie nu blijft irri doen in de kroeg, ban je gewoon elke nick die ie krijgt (telkens die nick iets verkeerds doet). Moet je echt te vaak bannen.. sluit het dan pas.. niet eerder pls

• witchdoc
Op woensdag 24 januari 2001 12:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
De oplossing is inderdaad erg simpel

Mojo laat eindelijk tot zich doordringen dat hij om verschillende redenen niet meer gewenst is en laat zich gewoon niet meer zien op GoT

Nu kan je eeuwen blijven zeuren dat het niet terecht is maar wij zien dat toch iets anders...en je bereikt er echt niets mee
dus stopt mojo voor eens en altijd met zeuren (edit: ook met nieuwere nicks) en jullie laten de kroeg open.. deal? :)

please?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Overigens nog wel een verzoekje. Mocht alcoholic girl klagen dat ze terug wil, dan vind ik wel dat na een week haar account weer enabled moet worden. Ik denk dat ze slim genoeg is om haar vriendje toegang te weigeren. (definitieve ban vind ik zo sneu).

Poohbeer, behulpzaam zijn is niet altijd goed. Je kunt ook de verkeerde mensen helpen en de truc is dat je deze mensen herkend.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 12:57 schreef poohbeer het volgende:

[..]
dus stopt mojo voor eens en altijd met zeuren (edit: ook met nieuwere nicks) en jullie laten de kroeg open.. deal? :)

please?
/me sluit zich aan bij poohbeer

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vindt dus erg lame dat hij geband blijf !
Jeetje man maak er toch niet zon probleem van !!!! het lijkt wel een talk-show hier !!!!! niemand wordt er beter op wij missen MoJo en MoJo mist ons !
laat hem toch weer komen, jeetje ip-bans dat is toch zo ouderwets praat het normaal uit en negeer hem niet ! hij wil graag terug

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
ALS we de kroeg al sluiten dan komt dat zeker niet door Mojo alleen

• Tom
  • Niet online

Tom

Zet alle reacties van Mojo (in deze topic) onder elkaar en je ziet waarom hij een ban heeft, z'n mega irritante niet doordachte postings. Tel hier hoe vaak hij vraagt om een unban.

Toen ie een ban had, waarover wij nog twijfelden of dat voor 1 week was of voor altijd, vond ie het nodig om ELK CREWLID dat ook maar iets met GoT te maken had via ICQ lastig te vallen en te vragen of ie weer toegang op GoT kreeg.

<font size=7>FORGET IT MOJO!</font>

Ik hoop dat het onderhand tot je doordringt dat je het verpest hebt hier.

• witchdoc
Sauron: volgens mij heeft mojo wel ietsje meer gedaan dan hij hier zo meteen laat zien (zie floris' post: icq en shit)
En als iemand echt gaat zieken doe jij als adje het meest logische hem verwijderen op elke manier mogelijk. Begrijpelijk vink dat zelfs

edit: en zie tom's post :)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vind het ouderwets ! jeetje man als je hier 4keer te hard rijdt en je betaalt de boete ga je toch ook niet levenslang krijgen :?

• Floor-is
  • Laatst online: 13:02

Floor-is

5.2

SaURoN: Je hebt de halve geschiedenis gemist met deze persoon, je hebt niet de ICQ's en IRC private messages gehad, laat staan de mails. Het lijkt me daarom ook niet dat je precies weet hoe het een en ander in elkaar zit.

Ik heb besloten hier weinig woorden meer aan vuil te maken, it's a waiste of time.

Bericht hierboven

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee, dom he, iemand die gewoon altijd te hard laten rijden en dan geven ze hem niet eens levenslang.

Iemand die dronken rondrijdt krijgt dat ook niet, iemand die rascistische taal uitslaat krijgt ook geen levenslang. Iemand die continue (nou ja) een forum loopt te zieken krijgt goddank wel levenslang omdat er geen advocaat is die recht praat wat krom is.

Get a life en ga iemand anders lastig vallen.

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik ben nog niet erg lang in de kroeg, maar ik vond zelf wel dat hij unieke repies had op de verschillende posts.

Ook dat hij via de mail/ICQ en fora zoveel druk uitoefende is op zijn zachtst gezegd...niet erg handig om te doen.

Het is jammer voor hem....ik weet hoe leuk GoT is, maar storende elementen kunnen gewoon niet geaccepteerd worden in een maatschappij...ook geen virtuele!

Voor alleen "Tiffany" zou ik hem ook niet straffen (was erg leuk...al trapte ik er hard in), maar hij schijnt dus meer gedaan te hebben....alles is denk ik wel gezegd en het is misschien beter om de boel een slotje te geven voordat dit hele welles-nietes helemaal uit de klauwen loopt!

Ik weet niet hoeveel werk jullie adjes hebben in de kroeg, maar ik merk iig niets van vervelende mensen daar....:)

reserveringshouder Tesla Model 3

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 24 januari 2001 13:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Je hebt de halve geschiedenis gemist
it's a waiste of time.
En jij volgens mij de engelse les >:) volgens mij is het 'waste of time' :?

(sorry ik moest dit even posten ;))

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
wtf mojo is een goeie jongen man. Die kerel is een top tweaker waar veel mensen nog iets van kunnen leren, ik heb verder nooit last van hem ofzo en altijd een hoop lol gehad met hem. Al vanaf het begin dat ik hier op GoT was. Soms zie ik nieuwkomers die alles bij elkaar flamen en overal onzin posten. Ik vindt het een zeer lame actie hem permanent te bannen. Mischien heeft hij wel iets fout gedaan, of iets niet zo tactisch aangepakt. maar hij verdient minstens het voordeel van de twijfel. die kerel is hier immers al zo lang! |:(:r:Z:?:(

Advanced sheep-counting strategies

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ach, als je alle spelvauten moest aanpassen had je een dagtaak :)

Verwijderd

Maar als we door sluiten meer van die figuren als MoJo kunnen voorkomen op GoT (MoJo is er al, daar is niets/weinig meer aan te doen) ben ik voor sluiten.
Ik vind het geen goed idee om 'de kroeg' te sluiten. Waarom zou je iets weghalen waar vraag naar is. En je laten leiden door iemand die zich niet gedraagt.
Het systeem met 'uitsmijters & glazenhalers' en een forum-faq werkt best volgens mij. Haal je dit forum weg, komt alles weer in SG terecht.

Bovendien zullen ze zich op fok ziek lachen dat het forum voor de zoveelste keer is gesloten.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 24 januari 2001 14:33 schreef hardscarf het volgende:

[..]

Bovendien zullen ze zich op fok ziek lachen dat het forum voor de zoveelste keer is gesloten.
Daar zit ik dus ook regelmatig in het -Onzin voor het leven Forum-
Als nou meer tweakers dat zouden doen die het Onzin niet kunnen laten, zou dat een ontlasting zijn van GoT in het algemeen en de Kroeg in het bijzonder.
En in begin kun als je als tweaker zijnde zeker ff lekker rellen :P
En zo negatief staan ze daar niet tegenover GoT hoor, althans amuseer me daar wel:+

(En daar zijn meer tweakers als je denkt :D)

ADjes is het niet mogelijk om te moven tussen GoT Kroeg en FOK! onzin voor het leven *D

Verwijderd

Wat een discussie...

Iemand gedraagt zich niet op een Forum van iemand, de eigenaar van dat Forum mag die persoon dan weren, staat ie volledig in zijn recht en dat hoeft niet democratisch opgelost te worden IMHO.

Het is, zoals ik het lees, vrij simpel:

1. klonen mag niet,is een spelregel, overtreding van deze regel = waarschuwing

2. ander account gebruiken, is niet slim als je al een waarschuwing hebt voor de eerste spelregel en wordt gezien als "kloon"

3. iedere vergelijking met de buitenwereld (het echte leven) is hier niet van toepassing en als je dat al zo graag wilt doen: als je in verweggistan een pakje kauwgom steelt hakken ze zonder te vragen je hand eraf (dus hier valt het nog wel mee).

4. dreigen heeft geen zin, maakt het alleen maar erger

5. er zal vast wel meer gebeurd zijn dan hier vermeld wordt, ik kan me niet voorstellen dat van de ruim 20.000 users ze uitgerekend die ene "zomaar" een ban aan zijn broek smeren.

Ik lees objectief (ik ken de betrokkene niet) en vind dat het nogal opgeblazen wordt.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 09:27 schreef speedener het volgende:
Jah, zelfde rechten voor alle users, want er word vaak een oogke dichtgeknepen tegen users die vrienden zijn, of hier langer zijn
Spijker op de kop !

:)

Verwijderd

sorry maar ik moet effe tegen iedereen zeggen luister .. Skie hut 5 - track 28 :) Feesten in de kroeg :D

Ps, dit is niet lullig bedoelt of zo.

Maar ik bedoel kan dit niet relaxt opgelost worden ik weet dat er dingen zijn gebeurt die niet hadden mogen gebeuren ... maar kom op mensen ... Feesten doen we toch met zijn allen .... "En mojo hoort daar bij" dat is mijn mening .... en als je denk dat ik alleen kroeg bezoek ? ... dat zal best veel zijn maar mijn hoofd intresse is toch echt overklokken en alles wat er los en vast zit tweaken :7

• Arnout
  • Laatst online: 16-02 13:14
Ik post eigenlijk nooit op T.net en zelden op FOK!, maar dit topic prikkelt mij zeker.

Regels zijn er niet om het leven moeilijker te maken, juist om het makkelijker te maken. Juist door de regels en een goede uitvoering daarvan creëer je een forum dat echt wat toevoegd. Een forum zonder strakke leiding is niks waard.

Als iemand als MoJo zich niet aan de regels houd dan weet hij vantevoren wat de consequenties zijn. Hij neemt dus bewust het risico.

Er is al zoveel normvervaging in Nederland en juist T.net/FOK! vind ik een uitzondering op de regel. :)

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Als je zo graag wilt gotten waarom loop je dan altijd te kutten?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

overigens denk ik niet dat de proxy van @home gebanned zal worden, omdat er voor tweakers.net een 'prik-door-proxy' script geschreven is (schijnt).

afgezien daarvan vind ik dit terecht.

Verwijderd

kijk je moet niet zo godse doordrammen mojo dat helpt niks toen ik werd gebanned heb ik topic geopend over dat ik gelijk moest hebben ? nee dat klopt nu krijg je gezeur van mensen die het een gezeik vinden

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op woensdag 24 januari 2001 11:34 schreef ecteinascidin het volgende:
Doe ook maar een ban op Alcoholic_girl. Dan weten we ook dat Mojo fysiek in de problemen zit.
Ik wil me verder niet in deze discussie bemoeien, maar dit vindt ik dus echt zielig :r :r :r
Wannabe adje ofzo?

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

EOD.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.