Ik heb op het moment een normale PC en een 'oude' notebook. Bij de PC zitten twee schermen (Iiyama VMP 451 CRT en Samsung 970P LCD) in dual screen. Aangezien ik op me PC nauwelijks meer game, zat ik er aan te denken om alleen nog maar een laptop te kopen. Maar ik wil wel graag de twee schermen kunnen blijven gebruiken in een resolutie van 1280*1024. Mijn vraag is dus eigenlijk: zijn er videokaarten voor notebooks die dit ondersteunen? Dus zowel DVI als analoog? In principe is het niet nodig dat het laptop scherm zelf dan ook aanblijft. Ik ben wel kaarten tegen gekomen die dual screen ondersteunen, maar volgens mij is dat notebook+ander scherm, niet twee losse schermen.
Daarbij nog een vraag: bestaat zoiets als een docking station nog steeds? In de pricewatch staan er erg weinig en dat vind ik best apart aangezien je steeds meer mensen met alleen laptops ziet...zie ik alternatieven over het hoofd?
Daarbij nog een vraag: bestaat zoiets als een docking station nog steeds? In de pricewatch staan er erg weinig en dat vind ik best apart aangezien je steeds meer mensen met alleen laptops ziet...zie ik alternatieven over het hoofd?