MSN Messenger verdwijnt na aanmelden.

Pagina: 1
Acties:

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:48
Op de pc van mijn kinderen heb ik sinds gisteren iets vreemds met msn messenger 7.5. Als ik messenger opstart en aanmeld dan na 5 seconden zie ik bureaublad weer en verdwijnt het icoontje (wat links onderin bij klok staat). Als ik dan Ctrl-Alt-Delete indruk dan staat het programma we bij de processen maar niet bij de toepassingen. Ik ben vanacht tot 4:15 uur bezig geweest maar ik krijg het niet aan de praat. Opnieuw instaleren of herstellen helpt niet. Met een oude versie zelfde probleem. Op andere pc's heb ik dit probleem niet.

AMD XP 2800
WinXP Pro SP2
Messenger 7.5

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je al een spyware en antivirusscan gedaan?

Verwijderd

Microsoft Security Essentials > Herstels perfecte anti spyware is uiteraard het besturingsysteem Windows RT.

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 12:46 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Soms doet Herstellen wonderen. Doe effe recovery of herstel via windows dan naar aantal dagen terug.

Lucky Goldstar

• Nilco
Alles is schoon. Althans volgen AntiVir en HitmanPro. En recovery naar afgelopen woensdag help niets.

[ Voor 34% gewijzigd door Nilco op 02-04-2006 12:47 ]

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
MEGATRON schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:46:
Alles is schoon. Althans volgen AntiVir en HitmanPro. En recovery naar afgelopen woensdag help niets.
Vertel maar eens op het Hardware.info forum dat je hitmanprob hebt gedraaid.. Zullen ze niet waarderen.
1 forum niet genoeg?

• Nilco
@Tomino: Er zijn zat mensen die wel op tweakers komen en niet op hardware.info en visa versa. Vandaar op beide fora. Heb je daar dan problemen mee?? En er valt op ieder spyware programma wel wat aan te merken. Ik ben nog nergens de perfect anti-spyware tool tegengekomen.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Jah, ik wil je niet beledigen oid:) maar op Hwi hebben ze het niet zo op Hitmanpro en dat moet je nou even vermelden..

Verwijderd

Dit probleem kan ook wel eens voorvallen als je windows messenger en msn messenger tegelijk actief hebt op je pc. Voer windows messenger remover eens uit en zie of het probleem dan verholpen is.

• Nilco
Windows messenger had ik al verwijderd maar mocht niet baten.

Verwijderd

dat messenger wel bij processen en niet bij de toepasingen staat klopt wel, dat is bij mij ook zo.

noobvraagje, heb je links van de icoontjes bij de klok een pijltje naar rechts staan, voor het uitvouwen van het teveel aan icoontjes.

heb je nog een pc om te zien of je (als het icoontje weg is) nog aangemeld bent.

start messenger nog een keer, wat gebeurt er dan, ik krijg dan het scherm, ben direct al ingelogd.

• Nilco
Het icoontje staat niet bij de klok. Ik heb ook geen uitvouwpijltje. Via mijn pc kan ik zien dat ze nog wel aangemeld is. Als ik messenger weer opstart zie ik helemaal niets maar staat hij wel dubbel bij processen.
Pagina: 1