SMC blijft disconnected

Pagina: 1
Acties:

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb Vanmiddag een SMC router (SMCBR14T-G) en PCI kaart gekocht voor draadloos internet.
Na alles uitgepakt te hebben en geinstalleerd te hebben krijg wel verbinding met de router, maar geen verbinding met internet. Ik kan alles van de router instellen, maar er blijft staan bij INTERNET - Link Status = Disconnected...
Zet ik mijn oude router (sitecom) ertussen dan krijgt deze wel verbinding.
Moet ik ergens nog wat instellen???

Verwijderd

Dan staat er waarschijnlijk iets niet goed bij WAN.

Normaal gesproken zou hij moeten werken als deze op dymisch staat, anders moet je even statisch proberen en dan handmatig IP van je ISP en van je modem in te vullen

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-04 19:07

nIghtorius

Poef!

visie schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:55:
Ik heb Vanmiddag een SMC router (SMCBR14T-G) en PCI kaart gekocht voor draadloos internet.
Na alles uitgepakt te hebben en geinstalleerd te hebben krijg wel verbinding met de router, maar geen verbinding met internet. Ik kan alles van de router instellen, maar er blijft staan bij INTERNET - Link Status = Disconnected...
Zet ik mijn oude router (sitecom) ertussen dan krijgt deze wel verbinding.
Moet ik ergens nog wat instellen???
Hou er rekening mee bij een @home verbinding een CC-nummer in de router geconfigureerd moet worden.. anders krijgt de router geen IP adres van de DHCP server(s) van @home.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Na 2 dagen proberen heb ik eindelijk verbinding. hoe precies mag joost weten!! maar het werkt.
Misschien was MAC adres de boosdoener...