Verschillende rars uit verschillende mappen uitpakken

Pagina: 1
Acties:

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 22:19
He

ik heb wat episodes gedownload welke keurig per episode los in een map staat. Het zijn in totaal 5 seizoen a 24 afleveringen. Maar om nou heel de tijd erbij te moeten zijn als 120 afleveringen moet uitpakken vind ik een beetje overdreven...daar moet een oplossing voor zijn.

Kan je met WinRAR (of ander programma) verschillende rar bestanden in verschillende mappen netjes achter elkaar uitpakken, of moeten de bestanden perse allemaal in 1 map staan? En zou het dan ook mogelijk zijn dat elk rar bestand in z'n eigen map wordt uitgepakt? Dus dat je een soort van wachtlijst krijgt voor rar bestanden om uit te pakken achter elkaar.

Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en kon het niet echt hier vinden, ook Google bracht zo snel geen uitkomt :(

Thanks!

[ Voor 7% gewijzigd door rob1985 op 02-04-2006 01:52 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Rarslave gebruiken?
FF instellen dat de begin map de begin map is van rarslave en hij pakt alles voor je uit en je kan zelfs iedere rarset in een eigen folder naam laten zetten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me