hallo ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht.
Asus A8N-E nforce4 ultra
Asus EN6600GT 256mb PCI-e
Athlon64 3000+ Venice
Corsair XMS 2x512 DDR400
Freezer64 cpu cooler
Sweex 650W voeding met 25a op 12+
hierbij heb ik mijn oude WD harddisk gebruikt van 120gb
en cdrom maar das niet zo belangrijk.
nou zet ik alles in elkaar, dik tevreden hoe alles verloopt.
games instaleren ,testen, bam loopt ie binnen 5 minuten vast.
dikke reboot 5x piep en me pc start op met het beeldscherm in standby stand.
dit weet ik omdat, als ik w8 tot ie uitgeladen is en alt+f4 doe en enter dan sluit ie af en gaat ie uit lol.
stroom er maar afgehaald opnieuw aan en start weer op :S:S
andere drivers geprobeerd maar met elke driver dezelfde problemen.
ik kan de pc gewoon uren aan laten draaien maar zodra ik grafische spellen doe loopt ie vast.
ik krijg ook geen blauw scherm terwijl ik wel dat rebootvinkje heb uitgeschakeld
cpu temp 34c - 40c
mobo temp 34c - 38c
graka komt 48c - 70c
en graka ram op 36c - 40c
dit moet allemaal toch kunnen??? dit vraagt in mij ogen om MEER!!!!
nou heb ik van een vriend dezelfde graka getest en me systeem was perfect. heb een half uur kunnen spelen en toen was ik overtuigt. had zelf al zeker 25 crashes binnen 5 minuten meegemaakt met me eigen kaart dus een half uur keur ik goed
heb ik nou een gare kaart gehad en moet ik die terugsturen of kan ik door middel van een bios update of zoiets dit probleem verhelpen. ik heb goed op got gezocht ook maar kwam niet een dergelijk probleem tegen. het verschil wel tusssen mijn en me maat zijn graka is dat er bij hem rev1.02 staat en bij mij rev1.03.
ik heb de zooi bij cool-prices besteld en daar heb ik niks op aan te merken, alleen nu moet mijn graka misschien teruggestuurd worden en zit ik een paar weken zonder pc das wel een groot nadeel van kopen op internet
help mij
Asus A8N-E nforce4 ultra
Asus EN6600GT 256mb PCI-e
Athlon64 3000+ Venice
Corsair XMS 2x512 DDR400
Freezer64 cpu cooler
Sweex 650W voeding met 25a op 12+
hierbij heb ik mijn oude WD harddisk gebruikt van 120gb
en cdrom maar das niet zo belangrijk.
nou zet ik alles in elkaar, dik tevreden hoe alles verloopt.
games instaleren ,testen, bam loopt ie binnen 5 minuten vast.
dikke reboot 5x piep en me pc start op met het beeldscherm in standby stand.
dit weet ik omdat, als ik w8 tot ie uitgeladen is en alt+f4 doe en enter dan sluit ie af en gaat ie uit lol.
stroom er maar afgehaald opnieuw aan en start weer op :S:S
andere drivers geprobeerd maar met elke driver dezelfde problemen.
ik kan de pc gewoon uren aan laten draaien maar zodra ik grafische spellen doe loopt ie vast.
ik krijg ook geen blauw scherm terwijl ik wel dat rebootvinkje heb uitgeschakeld
cpu temp 34c - 40c
mobo temp 34c - 38c
graka komt 48c - 70c
en graka ram op 36c - 40c
dit moet allemaal toch kunnen??? dit vraagt in mij ogen om MEER!!!!
nou heb ik van een vriend dezelfde graka getest en me systeem was perfect. heb een half uur kunnen spelen en toen was ik overtuigt. had zelf al zeker 25 crashes binnen 5 minuten meegemaakt met me eigen kaart dus een half uur keur ik goed
heb ik nou een gare kaart gehad en moet ik die terugsturen of kan ik door middel van een bios update of zoiets dit probleem verhelpen. ik heb goed op got gezocht ook maar kwam niet een dergelijk probleem tegen. het verschil wel tusssen mijn en me maat zijn graka is dat er bij hem rev1.02 staat en bij mij rev1.03.
ik heb de zooi bij cool-prices besteld en daar heb ik niks op aan te merken, alleen nu moet mijn graka misschien teruggestuurd worden en zit ik een paar weken zonder pc das wel een groot nadeel van kopen op internet
help mij
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 01:23 ]