Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Raven_Black
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-04-2006
Hello,

Ik bezit een T5 met TomTom navigator alsook heb ik de volgende mappen geïnstalleerd:

Benelux
Spanje
Frankrijk
Duitsland + (Oostenrijk & Zwitserland)

Nu wou ik even mijn reis uitstippelen naar Oostenrijk en ik kwam tot de conclusie dat ik dat niet kon
en dat ik nergens een map vond van Zwitserland of Oostenrijk.........
Hoe ga ik tewerk?

Alvast bedankt,
groeten!

• Slaxxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08-2024
Zorg dat je in het bezit komt van de DE_AT_CH_PL_CZ plus map. Dan heb je nml. alle hoofdwegen van Europa en gedetailleerde kaarten van Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen en Tsjechie in een. Dus deze plus map is het enigste wat je nodig hebt.

Suc6

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je hebt toch geen Tomtom nodig om naar Oostenrijk te komen?
Kijk in een Europees wegenboek, of routenet.nl ofzo en kijk welke wegen je moet hebben?
Is een stuk goedkoper dan een Tomtom-kaart erbij kopen :)

* anandus vindt dat tegenwoordig te weinig mensen een good old kaart erbij pakt :)

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 02-04-2006 09:41 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:37
anandus schreef op zondag 02 april 2006 @ 09:40:
* anandus vindt dat tegenwoordig te weinig mensen een good old kaart erbij pakt :)
Ik weet ook hoe ik van hier naar Krakow of Helsinki moet rijden uit het blote hoofd en zelfs zonder kaart maar toch is het leuk om het in te voeren om te zien hoe lang je nog moet en hoeveel km's :+

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Raven_Black
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-04-2006
Slaxxx schreef op zondag 02 april 2006 @ 09:07:
Zorg dat je in het bezit komt van de DE_AT_CH_PL_CZ plus map. Dan heb je nml. alle hoofdwegen van Europa en gedetailleerde kaarten van Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen en Tsjechie in een. Dus deze plus map is het enigste wat je nodig hebt.

Suc6
Bedankt Slaxxx, Ballebek!

Is deze map+ apart te kopen of te upgraden? Of moet ik de gehele nieuwe Europ mappen aankopen?

Bedankt!

Raven.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk in een Europees wegenboek, of routenet.nl ofzo en kijk welke wegen je moet hebben?

Inderdaad, ik snap het ook niet helemaal. Zo moeilijk is het niet om een paar verkeersborden te volgen: Duisburg - >Dusseldorf -> Keulen -> Wiebaden -> Frankfurt -> Wurzburg -> Munchen -> Salzburg. En vanaf Oostenrijk kun je er zo'n gratis ANWB kaart bij pakken.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben ik het eigenlijk wel mee eens, 20 jaar geleden reden ze toch ook zonder tomtom door europa?

* Slasher is van mening dat je van tom tom erg lui word maar moet bekennen dat ik er zelf ook een heb :)

Elect a clown, expect a circus.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze discussie is niet echt relevant voor de topicstarter. Graag weer ontopic dus.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-11 23:45
Je kunt ook de kaart Major Roads of Europe gebruiken. Dat lijkt mij de TomTom kaart die het meest geschikt is om van Nederland naar de Alpen te navigeren.

Deze kaart heeft geen kleine straatjes in steden en lokale wegen, maar je moet er prima mee tot op een paar 100 meter van je bestemming kunnen komen.

Verwijderd

Rrob schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:36:
Je kunt ook de kaart Major Roads of Europe gebruiken. Dat lijkt mij de TomTom kaart die het meest geschikt is om van Nederland naar de Alpen te navigeren.

Deze kaart heeft geen kleine straatjes in steden en lokale wegen, maar je moet er prima mee tot op een paar 100 meter van je bestemming kunnen komen.
Klopt helemaal. Ben zelf onlangs naar Oostenrijk gereden op de Major roads kaart. Tot op een paar honderd meter van het hotel waar ik wezen moest.
Pagina: 1