Hee, ik heb nu een Motorola V525 waar bluetooth opzit. Maar ik heb een probleem, andere mensen met bluetooth op hun telefoon kunnen gewoon in mijn telefoon komen met bluetooth, bestanden versturen, enzovoort. En ik kan alleen met mijn telefoon afbeeldingen zoeken, terwijl de andere veel meer opties hebben, zoals berichten enzo via bluetooth verzenden. Dit wil ik zo graag, dat ik deze telefoon er wel weg voor wil doen en een andere telefoon in de plaats te kopen.. Ik dacht bijvoorbeeld aan de Motorola Razr V3i. Die heeft ook nog eens uitbreidbaar geheugen wat ook erg leuk is. Mijn vraag is nu, kan ik met mijn oude telefoon wel gewoon in andermans telefoon kijken en bestanden opvragen, of moet ik dan toch echt een andere telefoon hebben? En kan het met de Razr wel, en is dat een leuk telefoontje? Of raden jullie me iets anders aan? Misschien is het ook slim om een PDA te kopen en dit mobieltje te houden. Een PDa is misschien nog wat uitgebreider en daar zal vast Bluetooth uitgebreid in behandeld worden. Mijn budget ligt rond de 2 a 300 euro. En als ik mijn oude telefoon verkoop maximaal 350.. Wat vinden julllie?
Je V525 kan dit niet en zal dit ook nooit kunnen!
De Razr V3i kan dit voor zover ik weet ook niet.
Een PDA kan dit ook niet
'n SE W800i ofzo kan dit wel, is 'n mooie telefoon, veel functies en uitbreidbaar geheugen
De Razr V3i kan dit voor zover ik weet ook niet.
Een PDA kan dit ook niet
'n SE W800i ofzo kan dit wel, is 'n mooie telefoon, veel functies en uitbreidbaar geheugen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Diverse makers hebben bluetooth support, in volgorde van geweldig naar slecht
sony-ericsson
nokia
motorola
samung
de rest
dus de SE heeft de meeste features, echter de nokia laat vanuit java/symbian ook access toe tot bluetooth wat tot leuke applicaties kan leiden.
daarnaast wil je geen pda
sony-ericsson
nokia
motorola
samung
de rest
dus de SE heeft de meeste features, echter de nokia laat vanuit java/symbian ook access toe tot bluetooth wat tot leuke applicaties kan leiden.
daarnaast wil je geen pda
waarom zou je geen pda willen?
Ik heb er eentje en vermaak me er best mee!
Nog nooit zoveel mee kunnten 'kloten':
-gamen
-internetten
-bestanden bijwerken
-filmpjes kijken
Beter dan 'n reguliere telefoon vind ik!
Ik heb er eentje en vermaak me er best mee!
Nog nooit zoveel mee kunnten 'kloten':
-gamen
-internetten
-bestanden bijwerken
-filmpjes kijken
Beter dan 'n reguliere telefoon vind ik!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Precies, daarom lijkt me een PDA zo aatnrekkelijk..
Edit: dat heb ik dus even opgezocht.. Je kan dus van die geheugenkaartjes erin kwijt. Wat is op dit moment de beste PDA kwa prijs/prestatie vergelijking? Niet te duur maar ik wil wel alle leuke features hebben.
Mijn oog is gevallen op dit toestel:
http://www.smartphoneshop.nl/product/18892
Dit toetsel kost dus 430 euro los, en dan met internet erop kost het 10 euro per maand extra voor T-Mobile web n walk? Is dit een slimme aankoop?
Edit: dat heb ik dus even opgezocht.. Je kan dus van die geheugenkaartjes erin kwijt. Wat is op dit moment de beste PDA kwa prijs/prestatie vergelijking? Niet te duur maar ik wil wel alle leuke features hebben.
Mijn oog is gevallen op dit toestel:
http://www.smartphoneshop.nl/product/18892
Dit toetsel kost dus 430 euro los, en dan met internet erop kost het 10 euro per maand extra voor T-Mobile web n walk? Is dit een slimme aankoop?
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:13 ]
Is 'n leuk toestel idd!
Je kunt 't toestel alleen niet los kopen voor 430 euro
en 'n abbo afsluiten voor 10 euro per maand! (het heet trouwens t-mobile PIT, web 'n walk is ouder)
Je zult dus echt 'n telefoon-abbo af moeten sluiten bij T-mobile!
Je kunt eventueel ook de HTC-versie/ Qtek-versie van dit model kopen!
(kijk eens naar de Qtek 9100 op bijvoorbeeld 2call.nl)
Binnenkort worden er ook allerlei nieuwere versies van dit apparaat gereleased!
Onder andere de Qtek S200 (is net uit ook op 2call.nl)
Over 'n paar maanden wordt de HTC Hermes ook gereleased, dat is echt 'n bruut apparaat!~|
Als je nog makkelijk 'n paar maandjes kunt wachten zou ik voor de HTC Hermes gaan!
Je kunt 't toestel alleen niet los kopen voor 430 euro
en 'n abbo afsluiten voor 10 euro per maand! (het heet trouwens t-mobile PIT, web 'n walk is ouder)
Je zult dus echt 'n telefoon-abbo af moeten sluiten bij T-mobile!
Je kunt eventueel ook de HTC-versie/ Qtek-versie van dit model kopen!
(kijk eens naar de Qtek 9100 op bijvoorbeeld 2call.nl)
Binnenkort worden er ook allerlei nieuwere versies van dit apparaat gereleased!
Onder andere de Qtek S200 (is net uit ook op 2call.nl)
Over 'n paar maanden wordt de HTC Hermes ook gereleased, dat is echt 'n bruut apparaat!~|
Als je nog makkelijk 'n paar maandjes kunt wachten zou ik voor de HTC Hermes gaan!
Pagina: 1