[Adobe illustrator] SVG omzetten naar DWG

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 10:53
Van SVG naar DWG
Afbeeldingslocatie: http://www.bureauvanrossum.nl/afbeeldingen/logo.jpg

Naar aanleiding van mijn post hier: link open ik toch maar een nieuw topic. Omdat de titel toch niet de lading dekt van mijn vraag.
Omdat ik twijfel of mijn vraag mag heb ik de forum regels doorgenomen, echter heb ik nix specifieks kunnen vinden of mijn soort vraag wel of niet mag. Echter denk ik dat de filosofie achter de regels inhoud dat je eers zelf moeite moet hebben gedaan en als je er niet uitkomt moet kunnen vragen. Nou dat is in mijn geval wel zo.

Ik heb een logo in het SVG formaat (vervaardigd in Inkscape), deze wil ik in mijn cad programma (bricscad) gaan gebruiken bij tekeningen die ik maak.

De volgende dingen heb ik geprobeert:
  • Export vanuit inkscape naar dwg is er niet.
  • Als pixel plaatje in bricscad invoegen, word niet door de linux versie van bricscad ondersteund
  • Adobe illustrator 11 cs installeren onder wine, werkt niet, illustrator 8 werkt maar die heb ik niet.
  • Iedereen op msn vragen of er iemand met adobe illustrator is, neey niemand.
Dus mijn vraag is of er iemand is met adobe illustrator die zin heeft om in een paar minuutjes mij heel erg te helpen.

Als er iemand is, wil die dan dit: LOGO in SVG formaat omzetten naar DWG en naar mijn toemailen op emiel@bureauvanrossum.nl

Bij voorbaat dank. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Emielio op 02-04-2006 09:28 ]

Opleiding Brandveiligheid

Verwijderd

wil ik wel doen. enkel, is het normaal dat je een groot rood vierkant hebt voor je tekst? (lijkt me nogal onwaarschijnlijk)

nu, ik heb de link die je gaf omgezet naar dwg, en opgestuurd. Al ben ik vrij zeker dat dit iets is die de mods willen vermijden.

Als je niets vindt in de forum-regels, en je bent nog niet zeker of je post wel kan, kan je best een mod contacteren via mail of op IRC.

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 10:53
Ik ben voorzien dankzij de behulpzame Doylle.
Hartelijk dank!

Opleiding Brandveiligheid

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmja, mja, ja, hmja... er staat in de policy ook iets over 'wie kan er even voor mij...', en dat mag eigenlijk ook niet. Dus ik trap deze dicht (temeer ook omdat het probleem toch al verholpen is ;) )

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.