Ik heb een probleem met het opstarten. Het booten gaat goed, totdat hij bij het xp logo komt, daar blijft hij hangen. Als ik hem dan opnieuw opstart, precies hetzelfde. Dus start ik hem op in veilige modus, en voer ik system restore uit, ik kan dan weer in windows komen. Als ik hem dan weer opnieuw opstart , weer hetzelfde probleem, hij blijft hangen bij het logo, dus opnieuw system restore en gaan, dit is nu al zo'n 8 keer gedaan. Ik heb gister een nieuw restore point gemaakt (ik heb dit nou al 3 dagen) en daar boot hij ook gewoon op, er word dus denk ik iets veranderd als ik in windows kom. De ene keer krijg ik wel een foutmelding en de andere keer niet , het systeem is hersteld van een ernstige fout. Het laatste wat ik geinstalleerd heb is een webcam, deze heb ik er maar weer uitgetrokken, en alle drivers software etc. die ik er van kon vinden weggehaald, zou dus geen probleem meer moeten zijn. Ik denk zelf dat het toch wat met die webcam te maken heeft gehad. Ik heb al wat gegoogled, kan er weinig over vinden. Op tweakers heb ik er ook niks over kunnen vinden
Mijn specs
Windows XP Prof SP2
MSI K7N2 Delta 2 moederbord
Amd Athlon 1900
1x 256MB + 1x 512MB
HD, Samsung 80GB (IDE)
Mijn specs
Windows XP Prof SP2
MSI K7N2 Delta 2 moederbord
Amd Athlon 1900
1x 256MB + 1x 512MB
HD, Samsung 80GB (IDE)