Het gelazer met dit bord door die @%# northbridge koeler, die je er gewoon niet op laat zitten als je een stil systeem had/ en wilt houden, heeft er nu toe geleidt dat er door de passieve koeler van zalman (eigenlijk door mij, hoewel ik wel voorzichtig was
) een klein hoekje van de northbridge is afgebroken. Op dit moment zit ik met dit systeem wel dit bericht te typen, maar gisteren weigerde het systeem op te starten (na plaatsing zalman koeler dus). Ik heb ondertussen al een nieuw Moederbord besteld, want ik word gek van dit bord.
Garantie kan ik nu ook wel shaken, maar als die gasten van Asus er gewoon meteen een fatsoenlijke koeler op gooien, was ik zelf niet eens aan het klooien gegaan. Maargoed, dit was ff puur de frustratie van me afschrijven
, nou mijn werkelijke vraag.
Gisteren wilde het systeem dus niet meer booten, kreeg geeneens beeld, en tot mijn verbazing net dus wel weer. Ik zou graag willen weten wat de functies van de northbridge zijn, en wat er beschadigd kan zijn doordat er een hoekje van de northbridge af is.
Garantie kan ik nu ook wel shaken, maar als die gasten van Asus er gewoon meteen een fatsoenlijke koeler op gooien, was ik zelf niet eens aan het klooien gegaan. Maargoed, dit was ff puur de frustratie van me afschrijven
Gisteren wilde het systeem dus niet meer booten, kreeg geeneens beeld, en tot mijn verbazing net dus wel weer. Ik zou graag willen weten wat de functies van de northbridge zijn, en wat er beschadigd kan zijn doordat er een hoekje van de northbridge af is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 18:36 ]