2 pc's, 1 tft (930BF)

Pagina: 1
Acties:

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07 11:37

Qris

Captain Obvious

Topicstarter
Is het mogelijk om 2 pc's tegelijk op een samsung 930BF aan te sluiten?

op het moment gebruik ik de DVI connector voor mijn game pc aan te sluiten en de VGA connector voor mijn server. Nu kan ik via het 3de knopje van rechts switchen tussen DIGITAL/ANALOG maar ik wil graag weten of het mogelijk is om splitscreen te krijgen.. cq linker helft DVI beeld en rechter helft VGA beeld (om beide pc's tegelijk te gebruiken en niet beeld de hele tijd om te hoeven schakelen)

let me know. thnx

Deze ruimte is te huur

Verwijderd

Qris schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:45:
Is het mogelijk om 2 pc's tegelijk op een samsung 930BF aan te sluiten?

op het moment gebruik ik de DVI connector voor mijn game pc aan te sluiten en de VGA connector voor mijn server. Nu kan ik via het 3de knopje van rechts switchen tussen DIGITAL/ANALOG maar ik wil graag weten of het mogelijk is om splitscreen te krijgen.. cq linker helft DVI beeld en rechter helft VGA beeld (om beide pc's tegelijk te gebruiken en niet beeld de hele tijd om te hoeven schakelen)

let me know. thnx
Splitscreen niet nee, maar wel dat je kan switchen.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat je evt wel kan doen is hem op één pc aansluiten, en de andere pc via remote desktop bedienen.

• Qris

Qris

Captain Obvious

Topicstarter
en als ik 2 keer vga gebruik (dus DVI->VGA connector..)?

zal eigelijk wel niet.. maar t zou wel super handig zijn

Deze ruimte is te huur

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor zover ik weet support deze monitor geen splitscreen, dus dat betekent dat je dit niet tegelijk kan laten draaien. Je zult het dus niet in splitscreen kunnen krijgen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 13:38

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zoals iemand anders al zei, gewoon RDPen naar je server toe. Het is niet voor niets een server, daar gaat stroom & UTP in en meer niet.

• Qris

Qris

Captain Obvious

Topicstarter
okee.. bedankt voor jullie reacts!

Deze ruimte is te huur

Verwijderd

Je hebt van die kastjes (nogwat-switch) waarop je 2 computers aan kan sluiten, en dmv 1 druk op de knop zo de andere computer bestuurd :)

Die kosten ongeveer 40 tientjes...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:00:
Je hebt van die kastjes (nogwat-switch) waarop je 2 computers aan kan sluiten, en dmv 1 druk op de knop zo de andere computer bestuurd :)

Die kosten ongeveer 40 tientjes...
een KVM switch geloof ik.

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-06 15:44
40 tientjes :O
ik vindt 4 tientjes beter klinken ;)

het woord wat je zocht is KVM-switch, het probleem daarmee vindt ik altijd is dat het de beeld kwaliteit niet ten goede komt

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:45
KVM switches

Verwijderd

:D 4 tientjes ja

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
maar als jullie goed lezen zien jullie dat hij al kan switchen... Zijn monitor heeft een VGA en een DVI ingang en hij kan met een knop selecteren welke input hij wil hebben. Heeft mijn IIyama ProLite E481S ook...

@TS: beeldsignalen worden op zo'n manier verstuurd dat splitscreen niet makkelijk te berijken is. Er zal altijd dataverwerking aan te pas moeten komen, dus een (micro)processortje of iets dergelijks. Overigens zal het bij DVI wel iets makkelijker zijn...

U vraagt, wij antwoorden.

Pagina: 1