Ik heb ook precies hetzelfde probleem... Ineens heel veel incompletes... Files staan wel compleet in de wachtrij, maar tijdens het downen loopt de bestandsgrootte terug..
Dit niet alleen met bestanden van 21 dagen oud uit de grotere groepen, maar ook met files van 14 dagen oud ...
Zal ze is mailen, en anders wordt het gewoon overstappen naar een ander he
...
Zie hier een kopie van mn mailtje....
Hoop dat ze er iets mee doen ...
Geachte Tweaknews.
Sinds enkele dagen heb ik (samen met een hoop andere gebruikers ineens extreem veel last van incomplete bestanden, waardoor het downloaden van nieuwsgroepen via de door U geleverde verbinding bijna neerkomt op pure tijd- en energie verspilling. Zelfs bestanden van enkele dagen oud, die compleet op de servers staan, en die volledig in de wachtrij gezet worden, veranderen tijdens het downloaden in incompletes. Ik verzoek U dan ook (eveneens namens andere gebruikers van tweaknews) om dit met spoed op te lossen of te corrigeren; zodat wij dan weer op een behoorlijke manier gebruik kunnen maken van de door U geleverde dienst.
Ik verwacht in ieder geval binnen 48 uur een reactie van Uw zijde met een oplosing voor dit probleem, anders voel ik mij genoodzaakt om (evenals vele andere gebruikers) mijn abonnement te beeindigen en eventueel zelfs de teveel betaalde abonnementskosten voor een niet (goed) functionerende dienst te declareren.
Hopende U hiermee voldoende geinformeerd te hebben, verblijf ik met vriendelijke groet in afwachting van een spoedige reactie op onderstaand e-mail adres:
Hoop dat ze er iets mee doen ...
[
Voor 63% gewijzigd door
Anoniem: 110711 op 02-04-2006 21:37
]