Foute link en verkeerd emailadres

Pagina: 1
Acties:

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
Ik was vandaag aan het browsen op de FP en toen kwam ik op reviews: Tweakers.net FAQ een fout tegen: onderaan bijn reacties staat de link naar reviews: Tweakers.net FAQ. Volgens mij klopt dat niet.

Ook heb ik een FP account aangemaakt, maar ik heb bij het aanmaken een verkeerd emailadres getypt (per ongeluk een letter bijgetype) waardoor ik de avtiveringsmail niet krijg. Is dit te veranderen?

Mijn FP nick is hetzelfde als hier en mij e-mailadres mooet veranderd worden naar: kayshin punt flashproductions at home punt enel

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kayshin schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:28:
Ik was vandaag aan het browsen op de FP en toen kwam ik op reviews: Tweakers.net FAQ een fout tegen: onderaan bijn reacties staat de link naar reviews: Tweakers.net FAQ. Volgens mij klopt dat niet.
Wat klopt daar niet aan? Alle reacties worden verzameld onder de laatste pagina en de review telt tien pagina's :)
Ook heb ik een FP account aangemaakt, maar ik heb bij het aanmaken een verkeerd emailadres getypt (per ongeluk een letter bijgetype) waardoor ik de avtiveringsmail niet krijg. Is dit te veranderen?

Mijn FP nick is hetzelfde als hier en mij e-mailadres mooet veranderd worden naar: kayshin punt flashproductions at home punt enel
Ik heb een lettertje verwijderd en een nieuw activeringsmailtje verstuurd. Check it out :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
Oops, my bad en mijn grote dank!

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!